Fok!Hattrick IRC is cult.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu MSN. 6 man en 1 vrouw aanwezig.
Gezellig... bij MSN zitter er meer...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Ik en Outpost zitten er al een tijdje in..
valt wel mee toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
tvp voordat dit nu al bijna historische topic volgespammed is..
dat denk ik ook ja..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We zijn op tijd gestopt...
we zullen speciaal voor jou ons best doen.. maar beloven niks..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nah, ik ben met 2 uurtjes weg ivm tentamen en ik verwacht toch wel dat het topic tegen een uur of 10 vol zal zitten... (of ben ik nu heel negatief over hullie?)
Yup.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef ScudRaket het volgende:
Is Puala de eerste vrouw op Fok!Hattrick?
Volgens mij kan ik helemaal niks op Piles ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs_: Kun je het foutieve topic uit Piles gooien?
Nico wel geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik helemaal niks op Piles ?
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..
tsja kan er niks aan doen, maar dan wordt het wel meteen geregeld..quote:
of gewoon aan mij vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..
Je moet gewoon weten wie er voor verantwoordelijk is, dan kun je gewoon gelijk de goede benaderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja kan er niks aan doen, maar dan wordt het wel meteen geregeld..
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wie er voor verantwoordelijk is, dan kun je gewoon gelijk de goede benaderen
je moet het ook in de context zien..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je die zin apart lees is het best fout
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het ook in de context zien..
Vrouwen nooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja iedereen heeft wel eens een moment van zwakte..
quote:
Ik heb zijn piepjonge broertje in mn jeugdteamquote:1. Tjitse Drop
33 jaar en 15 dagen, TSI = 3 520
redelijk in vorm, conditie redelijk
14-01-2009 ***+b (Keeper)
Hmm.., dan hebben we Duo Penottiquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zijn piepjonge broertje in mn jeugdteam![]()
Ik doe alsnog een poging en waarom moet je in vredesnaam zo veel geduld hebben voor je je team krijgt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bewijsmateriaal kun je niet ontkennen
de context tussen Nico en een dikke voerde blijkbaar de boventoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het ook in de context zien..
ach het valt tegenwoordig wel mee.. ik heb bijna 2 maanden moeten wachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe alsnog een poging en waarom moet je in vredesnaam zo veel geduld hebben voor je je team krijgt?
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het valt tegenwoordig wel mee.. ik heb bijna 2 maanden moeten wachten..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de context tussen Nico en een dikke voerde blijkbaar de boventoon
ik heb werkelijk geen idee waarom je zo lang moet wachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?
tot er een team vrij is om aan jou toe te wijzen. In de huidige opzet bestaan alle competities en de teams al. Vroeger was dat aantal een stuk lager en moest je dus echt wachten tot er iemand verdween voor je een nieuw team kon krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |