Nee, heb al wel wat door gelezen, maar volg hem nog niet helemaal. Zit nu ook op stage, dus blijf het wegklikken en aanklikken..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee waarom je zo lang moet wachten..
weet je al wat je gaat trainen als je een team hebt?
aha..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, heb al wel wat door gelezen, maar volg hem nog niet helemaal. Zit nu ook op stage, dus blijf het wegklikken en aanklikken..
ach tis maar 1 paginaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben ff douchen en ik mis verdorie 1 pagina
niets mis mee toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben ff douchen en ik mis verdorie 1 pagina
nog even een versterkingkje voor zondagquote:Anton Langhout (93222695)
27 jaar en 19 dagen, volgende verjaardag: 02-05-2009
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: El Kantelissos (sinds 23-07-2007)
Total Skill Index (TSI): 115 340
Loon: 42 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Vraagprijs: 3 900 000 ¤
Hoogste bod: 3 978 000 ¤ door K.F.C. Minnertsga
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: slecht
Passen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das niet voor niets Fok!Hattrick spammert nr.1...
daag Paula niet uit inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das niet voor niets Fok!Hattrick spammert nr.1...
had je dat niet even ietsje eerder kunnen zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daag Paula niet uit inderdaad
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die zijn er meer.. maar tot nu toe spant OutPost echt de kroon..
nee, hij moet niet alles verklappenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je dat niet even ietsje eerder kunnen zeggen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...
toch heeft hij de award gewonnen voor überspammertquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...
vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat een fucking spam hier man... We hebben nu de vrouw. Nu spam de chat maar weer vol...
post zo veel mogelijk onzin/offtopic..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
is het een wedstrijdje?
zo ja, leg me de regels maar is uit
Volgens mij om event te checken of je niet al een team hebt ed met de ip adressen. Anders weet ik t idd ook niet. Wat nico zegt klopt volgens mij ook niet helemaal want er zijn genoeg bot teams die zo een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?
quote:Anton Langhout
27 jaar en 19 dagen, TSI = 115 340
matig in vorm, conditie goed
Spelhervatting: matig
quote:Nuno Santos Silva
29 jaar en 84 dagen, TSI = 40 400
redelijk in vorm, conditie goed
Verdedigen: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: waardeloos
Spelhervatting: buitenaards
quote:Roni Hacohen
27 jaar en 77 dagen, TSI = 48 530
slecht in vorm, conditie goed
Vleugelspel: waardeloos
Passen: goed
Spelhervatting: zwak
quote:Edvin Hansson
28 jaar en 107 dagen, TSI = 87 970
redelijk in vorm, conditie goed [Technisch]
Verdedigen: matig
Positiespel: bovennatuurlijk
Vleugelspel: waardeloos
Spelhervatting: redelijk
quote:Salvatore Gargano
27 jaar en 87 dagen, TSI = 38 070
matig in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: matig
Positiespel: bovennatuurlijk
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Spelhervatting: goddelijk
wel een beetje een luxe probleemquote:César Marx
32 jaar en 2 dagen, TSI = 21 100
redelijk in vorm, conditie redelijk
Verdedigen: zwak
Positiespel: wonderbaarlijk
Passen: uitmuntend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
post zo veel mogelijk onzin/offtopic..
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij om event te checken of je niet al een team hebt ed met de ip adressen. Anders weet ik t idd ook niet. Wat nico zegt klopt volgens mij ook niet helemaal want er zijn genoeg bot teams die zo een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.
volgens mij ook ja, stelletje zeikerdsquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij is er al genoeg antwoord gegeven
Doe je goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel een beetje een luxe probleem
haha nee dat gaat niet samen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkers![]()
En euhm, ip-adressen, neuh er zal er vast niet eentje hier ook spelen. Refo's en voetbal op zondag ofzo gaat niet samen
met hoeveel middenvelders speel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
wel een beetje een luxe probleem
Je weet maar nooit. Internet kan lekker anoniem zijn he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkers![]()
En euhm, ip-adressen, neuh er zal er vast niet eentje hier ook spelen. Refo's en voetbal op zondag ofzo gaat niet samen
Neuh morgen heb je je team. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, anders moet ik thuis maar ff nog een keer registreren
neuh.. het valt wel mee.. ik heb me ook op school geregistreerd.. morgenochtend heb je waarschijnlijk gewoon een team..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, anders moet ik thuis maar ff nog een keer registreren
Langhout, Silva, Hansson, Marx.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
Maar welke 4 moet ik nu zondag opstellen
Haconen staat op de lijst trouwens, die is te duur, maar hoop dat die er zondag nog bij is...
Ja ik ga douchen en iedereen loopt weg bij de chat dus ja dan maar hier weer verderquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
We hebben net wat meer nieuwe en het tempo gaat weer moordend omhoog. Als we het een beetje willen onderhouden, dan moeten we de topics en de chat gebruiken waar ze voor zijn, anders loop thet zo weer leeg...
Je punten tellen maar 1 keer... dus je zult er flink veel moeten maken, daar ik er ook veel verwacht...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Jaheur het volgende:
O nee, er is nog een speler een botje geworden vandaag. Zit nu met 5 botjes in de competitie
Zal ik de gouden schoen winnen?
Wil iemand in mijn competitie mee doen? PM dan even.
Marx? waarom? om zijn ervaring? en welke als IM? en vergeet het goddelijk SH niet van uuh dingetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Langhout, Silva, Hansson, Marx.
4 mids?
Euhm. Nee...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gouden schoen is voor de Fok!Cup voorspellingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |