Ik vind ze eerder korter of helemaal niks om t mee te vergelijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar de lijst vind ik nu wel langer geworden en verder terug...
Kan aan mij liggen natuurlijk.
ja daar snap jij natuurlijk niks vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood was omdat we ineens bijna een topic verder zijn binnen één dag
Maar nee, het komt enkel door een vrouw die aan Hattrick doet
gayloversquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daar snap jij natuurlijk niks van
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood was omdat we ineens bijna een topic verder zijn binnen één dag
Maar nee, het komt enkel door een vrouw die aan Hattrick doet
Java...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
http://hoaxnet.nl/webchat/hattrickchat/
Dat dus... Volgende topic wordt weer gewoon zoals de vorige 2 topics... Die gingen op normaal tempo en voor 80% ontopic...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Jullie hebben toch voor MSN gekozen ipv slowchat? Het is wel weer heel erg nu, heb het potverdeuri over Hattrick.
Get a room...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heerlijk zo'n chat![]()
Is er erg gezellig saampjes met Puala
Jij en multiskill...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder korter of helemaal niks om t mee te vergelijken
Maar dat kan ook komen dat ik uitzonderlijke goede multi skill spelers heb natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |