Naar wat ik begreep (uit posts van flameron op Global) hebben ze wel geprobeerd om zoveel mogelijk 'matches' te maken en zo tot een realistischer prijs te komen. Het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat spelers die eerder niet werden 'vergeleken' nu wel worden meegenomen en daardoor die lijst inderdaad langer en 'ouder' is geworden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar de lijst vind ik nu wel langer geworden en verder terug...
Kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik ga al weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef foetre het volgende:
TVP op pagina 6.
Je kan wel merken dat er wat new old hattrickmembers bij zijn gekomen.
Het valt redelijk mee inderdaad, maar toch zie je een lichte stijgende lijn. Ja ach, we zien wel wat het brengt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep (uit posts van flameron op Global) hebben ze wel geprobeerd om zoveel mogelijk 'matches' te maken en zo tot een realistischer prijs te komen. Het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat spelers die eerder niet werden 'vergeleken' nu wel worden meegenomen en daardoor die lijst inderdaad langer en 'ouder' is geworden.
Heb je het idee trouwens dat je spelers er 'bekaaider' van af komen nu dan? Ik vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen..
Altijd lekker..quote:29-01-2009 (1/38) Gained money for a player that has previously belonged to the club: 63 120 ¤
29-01-2009 (1/38) Received mother club money for a player: 42 080 ¤.
Ik meende dat geduld nu weer typisch zo'n vrouwelijk karaktertrekje wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik![]()
geduld hebben is trouwens wel moeilijk
* is een halve kerelquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik meende dat geduld nu weer typisch zo'n vrouwelijk karaktertrekje was
Ik ken het.Ik wacht nog steeds op het moment dat ik in de eredivisie zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik![]()
geduld hebben is trouwens wel moeilijk
Ja dan moeten ze me bij die chat er naar binnen sluizenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Jullie hebben toch voor MSN gekozen ipv slowchat? Het is wel weer heel erg nu, heb het potverdeuri over Hattrick.
hattrick msn chatquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze me bij die chat er naar binnen sluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |