Daar zijn we voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb al wat op het oog.. uitmuntend positiespel, goed vleugel..
thnx voor de tips in ieder geval..
Ja, ik vind het ook niet rendabel genoeg! Als ze 17 zijn kunnen ze een niveau per seizoen stijgen over 3 seizoenen ongeveer, van goed naar formidabel als ze 19 zijn...! Alleen dan is ie in waarde amper gestegen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.
Alexander MacIlduy kan je beter verkopen.. die is veel te oud om nog positiespel te trainen.. dat is gewoon zonde van die trainingspositie..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.
Je moet voor die plekken ook geen supertrainees kopen, maar het laten lopen is helemaal zonde. Kijk gewoon naar 18j en goed PM ofzo; dat kost geen drol en als je die één of twee seizoenen traint, kun je ze nog met winst verkopen. Da's altijd beter dan helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Die stond daar alleen om dat een van mn vleugels 4 weken geblesseerd was. verder is die gozer wel uber, toen ik 5 seizoenen gestopt was met ahttrick is ie van slecht naar uitmuntend pasen gegaan ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Alexander MacIlduy kan je beter verkopen.. die is veel te oud om nog positiespel te trainen.. dat is gewoon zonde van die trainingspositie..
Aangezien je zegt dat je nu 6 hebt met formidabel/uitmuntend zou ik de 3 oudste verkopen! 3 17 jarigen met goed/redelijk kopen en eventueel wat passen voor je b-team! Dan houd je ook nog geld over voor andere versterkingen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens volgens mijn fans lekker in de middenmoot ballen, zelf heb ik toch andere verwachtingen. Maar ik zal van de week nog 2 trainees bijhalen om tot de volle 10 te komen. wat zouden jullie aanraden, ik heb nog zo'n 300k te besteden zonder het rood in te gaan. 2 uitstekend 18/19 jarige?
Ik zou voor goed 17 jarig met weinig dagen gaan. Die kosten op dit moment 150k als je op het goede moment koopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens volgens mijn fans lekker in de middenmoot ballen, zelf heb ik toch andere verwachtingen. Maar ik zal van de week nog 2 trainees bijhalen om tot de volle 10 te komen. wat zouden jullie aanraden, ik heb nog zo'n 300k te besteden zonder het rood in te gaan. 2 uitstekend 18/19 jarige?
Dat is waar. Anders koop je goede vleugels en traint de positiespel als bijskill omhoog.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet voor die plekken ook geen supertrainees kopen, maar het laten lopen is helemaal zonde. Kijk gewoon naar 18j en goed PM ofzo; dat kost geen drol en als je die één of twee seizoenen traint, kun je ze nog met winst verkopen. Da's altijd beter dan helemaal niks doen.
Ook nu met de conditietraining erbij? Ik denk dat het dus inderdaad hoger ligt.quote:[..]
Da's dus onzin. Ze doen bij 17j en een goed coach veertien/vijftien weken over een stijging.
Nadenken kun je beter aan een paard over laten, dat heeft een groter hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
tvp
hard aan het nadenken over mn team...
Dat is bijna een seizoen, zeker als je nog passen traint in het tussenseizoen en/of ie een weekje geblesseerd raakt! Één niveau per hattrick levensjaar levert niet heel veel op! Ik speel liever met 2 goede vleugelspelers om m'n ratings te boosten en met betere resultaten op zondag dat kleine beetje geld eruit te halen! Woensdags heb ik er wel 2 waailappen staan, maar daar ga ik echt niet meer dan 100k winst op draaien binnen 2 seizoenen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Da's dus onzin. Ze doen bij 17j en een goed coach veertien/vijftien weken over een stijging.
Hmm, dat zou kunnen; ik heb nog nooit PM getraind sinds dat geīntegreerd is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook nu met de conditietraining erbij? Ik denk dat het dus inderdaad hoger ligt.
Omdat de ISP van Hattrick zelf eruit lag en diverse mensen de site niet op konden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Game_Error het volgende:
Okay, maar stijgingen vanaf goed naar uitstekend naar formidabel leveren veel minder op dan dat ik deze nog een of twee niveau's doortrain. En waarom zijn alle transfers op een deadline 15:40? heb ik wat gemist?
Hattrick is even down geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Game_Error het volgende:
Okay, maar stijgingen vanaf goed naar uitstekend naar formidabel leveren veel minder op dan dat ik deze nog een of twee niveau's doortrain. En waarom zijn alle transfers op een deadline 15:40? heb ik wat gemist?
Ik ben er daarom vanaf gestapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen; ik heb nog nooit PM getraind sinds dat geīntegreerd is.
waar speelt ie normaal gesproken dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Die stond daar alleen om dat een van mn vleugels 4 weken geblesseerd was. verder is die gozer wel uber, toen ik 5 seizoenen gestopt was met ahttrick is ie van slecht naar uitmuntend pasen gegaan ofzo
niet hij huppelt rond als reserve mocht er iemand uitvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
waar speelt ie normaal gesproken dan?
aha..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
niet hij huppelt rond als reserve mocht er iemand uitvallen.
Leer ze. Dat moet ik vanavond thuis ook maar weer gaan doen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Game_Error het volgende:
Noujah, bedankt voor alle tips en het supersnelle advies (hebben jullie niks anders te doen vandaag?) maar ik ga even wat leerwerk verzetten.
Ik ga er dit seizoen echt voor.Alleen 1e ronde beker met a team .Daarna 0,0 a spelers.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Ik speel dan waarschijnlijk ook iets langer. Ik heb 215k aan loon.
ahh ik zat al met smart te wachten op deze bijdrage.. Zonder deze bijdrage is een hattrick topic toch niet compleet..quote:
Tja. Dat krijg je ervan he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg dan ook altijd weer spijt als ik de aanmelddatum van mn oude team terug zie.
Het topic is nog niet eens geopendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ahh ik zat al met smart te wachten op deze bijdrage.. Zonder deze bijdrage is een hattrick topic toch niet compleet..
nee die mist inderdaad nog.. maar goed dan hebben we 1 belangrijke bijdrage alvast binnen.. én er mist nog een post van onze überspammer..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het topic is nog niet eens geopend
Uberspammer ik voel me gelijk geroepenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee die mist inderdaad nog.. maar goed dan hebben we 1 belangrijke bijdrage alvast binnen.. én er mist nog een post van onze überspammer..
maar jij had al gepost.. dus dan kan mijn vorige post niet over jou gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Uberspammer ik voel me gelijk geroepen
Ohh had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maar jij had al gepost.. dus dan kan mijn vorige post niet over jou gaan
idd het Nico-en gaat em blijkbaar toch niet zo goed af..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Outpost is inderdaad laat. Ook het vorige topic was hij bijna niet aanwezig.
Daar ben ik dan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Outpost is inderdaad laat. Ook het vorige topic was hij bijna niet aanwezig.
Dat 45 graden is knap lastig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd het Nico-en gaat em blijkbaar toch niet zo goed af..
45 graden is makkelijk. Op 90 graden na het eenvoudigste...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan!
[..]
Dat 45 graden is knap lastig!
nice gedaan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn bureau is af. Morgen eerst even mn beeldscherm omruilen met mn printer.![]()
Die staat me nu veeeeel te hoog.
Na al dat geklooi met die kabels heb ik daar nu echt geen zin meer in.
[ afbeelding ]
Voor het mooie zou ik eigenlijk nog een plank moeten maken voor mn computer onder het werkblad maar daar moet ik nog even over denken qua hoe en wat. Ik zit namelijk met die bureau poten tegen de muur. Als ik nou een plank tegen de muur doe links kan mn cdrom en\of dvd speler\brander niet meer open.en als ik mn te ver naar "binnen" haal of naar achteren stoot je iedere keer je benen er tegen. Ik moet dus nog ff een nico gedachte\momentje krijgen.
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn bureau is af. Morgen eerst even mn beeldscherm omruilen met mn printer.![]()
Die staat me nu veeeeel te hoog.
Na al dat geklooi met die kabels heb ik daar nu echt geen zin meer in.
[ afbeelding ]
Voor het mooie zou ik eigenlijk nog een plank moeten maken voor mn computer onder het werkblad maar daar moet ik nog even over denken qua hoe en wat. Ik zit namelijk met die bureau poten tegen de muur. Als ik nou een plank tegen de muur doe links kan mn cdrom en\of dvd speler\brander niet meer open.en als ik mn te ver naar "binnen" haal of naar achteren stoot je iedere keer je benen er tegen. Ik moet dus nog ff een nico gedachte\momentje krijgen.
Dat je de verkeerde naam hebt gebruikt voor mijn team ben ik zelf niet zo over te spreken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het FOK!-cup ding heb ik nog wat aangepast... Al ben ik er om de een of andere reden niet helemaal tevreden mee...
Sowieso allemaal een bonte verzameling oldskool harde warenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...
Ten tijden van het halen van de Cups, was dat je naam... Daarnaast heb je hier op FOK! ook die naam nog steeds. Zelfs in je ondertitel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je de verkeerde naam hebt gebruikt voor mijn team ben ik zelf niet zo over te spreken.
welk fokcup ding heb je aangepast?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het FOK!-cup ding heb ik nog wat aangepast... Al ben ik er om de een of andere reden niet helemaal tevreden mee...
In de OP.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
welk fokcup ding heb je aangepast?
Ik weet t all1 in de praktijk valt t ff tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
45 graden is makkelijk. Op 90 graden na het eenvoudigste...
Thxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nice gedaan..![]()
kan je hier ook een keer komen klussen?
Ja idd. Betaal jij het? En als je dan toch bezig ben doe dan ook meteen een mac!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
aha.. misschien is het een idee om ook zoiets van de Fok!Supercup te maken.. als je toch bezig bentquote:
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t all1 in de praktijk valt t ff tegen.
[..]
Thxben er zelf ook wel over te spreken.
ja hoor betaal jij een retourtje met de trein? Ik woon vlakbij Station Pijnacker Zuid. (Randmpstadrail)
[..]
Ja idd. Betaal jij het? En als je dan toch bezig ben doe dan ook meteen een mac!
FOKSupercup, is dat interessant dan, die ene wedstrijd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha.. misschien is het een idee om ook zoiets van de Fok!Supercup te maken.. als je toch bezig bent
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarnaast heb je hier op FOK! ook die naam nog steeds. Zelfs in je ondertitel...
moet je wel iedereen bereid vinden..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.All1 mn jeugd heeft nog de zelfde naam maar ja die kan je niet wijzigen.
idd.. belachelijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.All1 mn jeugd heeft nog de zelfde naam maar ja die kan je niet wijzigen.
Ondertitel, niet je signature...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FC
Daarom zei ik ook "als".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet je wel iedereen bereid vinden..
Mwa hoeft niet hoor. Het staat me prima zo! Ook doet ie t nog prima en is ie 19 inch dus houden zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...
Owjaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FC
neem gewoon een laptopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kan je helemaal niets mee uitbreiden.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dat wordt dus een binnenlandse friendly.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een kutzooi, ik had me in de oefenpot gezet voor een friendly in Japan... nu ben ik niet uitgedaagd en heb dus geen friendly
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een binnenlandse friendly.
Das nie slim. Mn buurman (pijnacker united (69501)) gaat wel naar Japan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een kutzooi, ik had me in de oefenpot gezet voor een friendly in Japan... nu ben ik niet uitgedaagd en heb dus geen friendly
Idd. Ontslaan dus.quote:
Binnenland kan tot 15 minuten voordat de wedstrijd zou beginnnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boeken
Ga jij eens snel stemmen voor de awards trouwens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boeken
Gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij eens snel stemmen voor de awards trouwens!
Top!quote:
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik mis nog een heleboel Hattrick Fok! Fed leden bij de awards.
Juist 1 van de leukste onderdelen vind ik altijd. Maar het aantal stemmen tot nu toe valt me vies tegen.
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.
Dan pik je 1 van de antwoorden van een ander. Dat gebeurd toch 9 van de 10 keer. Mijn tekst is ook al een keer gestolen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.
Leven wat is dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen leven
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen leven
Er hebben 11 mensen hun antwoorden gegeven. Vorig topic waren er 14 mensen met meer dan 1 post, dus in verhouding hebben de meeste veelposters wel gestemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan pik je 1 van de antwoorden van een ander. Dat gebeurd toch 9 van de 10 keer. Mijn tekst is ook al een keer gestolen.![]()
Zelfs VK en Maniack28 laten het afweten tot nu toe.
Ik liet wat op me wachten. 12 nuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er hebben 11 mensen hun antwoorden gegeven. Vorig topic waren er 14 mensen met meer dan 1 post, dus in verhouding hebben de meeste veelposters wel gestemd.
13. V_K heeft net na mijn post ook gestemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik liet wat op me wachten. 12 nu
quote:doen mensen nog aan verwachte posities aan het einde van het seizoen?
ik denk dat het ongeveer zo gaat eindigen:
1. TeamKoekje
2. the fenders
3. Huiscactus United
4. FC-knudde
5. Real Scc Leeuwarden
6. Eintracht Middelhoff
7. Fc Kanslooz
8. Citius
Maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten......
quote:
heb je de topictitel gelezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was dat dan een spacecake?
Aangezien ik van die reactie echt helemaal niets kan maken...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs verzonnen...
Maar zelfs dan...
[..]
Of moet die v een f zijn?
Hey Jan!quote:
ahh eindelijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Doe maar jaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wil je trouwens ook een nieuwe header voor de VJ/GL-topics hebben?
Dan zal ik die ook maken.quote:
bijna eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ohja, mijn ploeg speelt nuHelemaal vergeten! Gelukkig wel een opstelling gemaakt...
Die kunnen we voor jou wel speciaal in het leven roepen mocht het echt nodig zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Is daar ook een award voor? de bijna-een-koei-award?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die kunnen we voor jou wel speciaal in het leven roepen mocht het echt nodig zijn...
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award:
De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost-award.
je bent wel lekker bezig zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zal ik die ook maken.
Ik was trouwens van plan om de headers dan in dezelfde stijl als die van de awards te maken.
3 maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.
hmmz ik denk dat ik daar ook wel voor in aanmerking kom.. Ik heb inmiddels al 3 nicknames verbruikt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu wel was t ff vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat er wel in he, dat 010 was al niet veel maar is nu helemaal niets meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 20-01-2009 22:53:16 (ff een koma toegevoegd.) ]
Het is maar 0-3 anders hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel was t ff vergeten.
Zat er wel in he dat 010 was al niet veel maar is nu helemaal niets meer.
quote:
Sjezus, en dan zeggen ze wat van mijn nick.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
3 maar
EDIT - Onee, 4....heb volgens mij ooit 1 post geplaatst onder HiepHiepRahoe ....
Welke heb jij dan allemaal gehad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz ik denk dat ik daar ook wel voor in aanmerking kom.. Ik heb inmiddels al 3 nicknames verbruikt..
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Zijn er mensen die willen spammen of JD die geld op wil maken?
Freek Cassen (232180349)
Clarence Alders (115677384)
Zo helpen we elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat er wel achter ging zetten...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zou overigens voor mij nog een potentiele trainee zijn. Maar zit al vol en op dit moment geen geld.
Ik ga er nog even een nachtje over twijfelen. Denk niet dat ik het doe omdat ie ook nog eens op een verkeerd moment komt, en dus niets aan mijn passing training heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.
quote:Highest bid: 4 000 ¤ by Ladderzatsquad
hmm ik zie het al. Vroeg me af waarom TC hem zo laag inschatte maar die neemt <=positiespel matig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.
Edit :
Met die matig positiespel en goed verdedigen wordt ie veel te duur voor jou. Dat soort spelers duurt nog ff voor je die kopen kan. Ik sta nu 8 ton in de plus dus zou 1 mil kunnen uitgeven.
quote:
quote:Deadline: 21-01-2009 11:19 Herinneringen (12u 1m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 100 001 ¤ door RKDEO
quote:20-01-2009 23:18 100 001 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:18 11 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:17 10 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:17 5 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:14 4 000 ¤ Ladderzatsquad
20-01-2009 23:07 2 001 ¤ RKDEO
20-01-2009 21:36 1 000 ¤ Olimpia Satu Mare 1921
Klopt. Wat je 1e vraag heb ik geen idee. Daar verdiep ik me niet in omdat ik mn spits gewoon zo hoog mogenlijk scoren wil hebben en evt passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm ik zie het al. Vroeg me af waarom TC hem zo laag inschatte maar die neemt <=positiespel matig.
Maar dat vond ik niet ergquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
AlweerEen tijdje terug hadden we dat ook om Yip Nieuwenhuis.
Die heb ik gewonnen.
Ik blijf er bij dat ik die 250k die ik toen voor hem betaald heb niet veel was. Ik hoop hem ver genoeg op te trainen dat je straks nog een bekkie geld van me krijgt.quote:
quote:Yip Nieuwenhuis
19 jaar en 70 dagen, TSI = 4 010
goed in vorm, conditie goed
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Wat was hij toen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik die 250k die ik toen voor hem betaald heb niet veel was. Ik hoop hem ver genoeg op te trainen dat je straks nog een bekkie geld van me krijgt.
Dit is hij nu :
[..]
Schrijf je eens in:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik haat het om deel te moeten nemen aan bid wars
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.quote:
Gaaf dat er weer mee begonnen wordt, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.
Ff ter info. Het 1e interview vd maand is de deur uit! Nu wachten tot ik m terug krijg en dan zal ik m posten!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gaaf dat er weer mee begonnen wordt, ben benieuwd!
quote:Team van de Maand Januari :
Naam team: Real Club de Culo
Coach: bamibal / Ruudt
Logo:
Intro: Real Club de Culo vond zijn oorsprong op 15-06-2004 en sindsdien kloot ik wat aan met het team zonder echt noemenswaardige successen te boeken.
Vragen:
1. -Vertel eens wat over je irl leven...
In het echte leven ga ik als de 23-jarige Ruud door het leven, ik werk als leidinggevende op de afdeling expeditie bij Groentehof B.V. en voetbal zelf al vanaf m'n 6e. Ik heb als 2.5 jaar een geweldige vriendin en woon nu een dik half jaar samen (in Deurne, Brabant).
2. -Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Via google ofzo, geen idee meer eigenlijk.
3. -Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Een stuk of tien maar inmiddels zijn ze op 1 na afgehaakt.
4. -Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik ben een billenman (Culo = bips) en m'n vorige teamnaam sloeg op m'n woonplaats toen en het jaar van oprichting.
5. -Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
23-05-2007 (9/32) The team was kicked out of the Cup at round 9 season 21
6. -Welke grote blunder staat daar tegenover?
Ik doe niet aan grote blunders.
7. -Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Dan had ik wat rustiger een fatsoenlijk team opgebouwd.
8. -Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden (voor zover het nog mogelijk is) enz.
Ik wil snel succes met te weinig geld.
9. -Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Ieder actief lid op het forum, daarom dus.
10. -Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes doorloopt?
Niet zo vaak sinds ik werk, toen ik nog studeerde betrapte ik me er dag in dag uit op.
11. -Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
1, ik wil altijd winnen.
12. -In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
In zoverre dat ik er dagelijks mee bezig ben maar ik laat er niets voor schieten, moet ik een wedstrijd missen dan is het maar zo..
13. - Verzin een eigen vraag die je van andere FOK! Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook. Aangezien dit de 1e keer in tijden is verzin ik (Outpost76) er wel een voor jou.
-De vraag van de vorige keer was: Wat ga je doen om je te kunnen handhaven in de VI??
M'n middenveld is nu al het sterkste maar m'n aanval en verdediging is nog niet echt geweldig. Daar ga ik me dit seizoen dus op richten dmv trainen en aankopen.
Nu mijn vraag:
Heb je er al vaak aan gedacht om met HT te stoppen?
13. -Wie wil jij dat er volgende maand geīnterviewd wordt?
Rompompom
Leuk inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.
Ff ter info. Het 1e interview vd maand is de deur uit! Nu wachten tot ik m terug krijg en dan zal ik m posten!
Je eerste post in het FOK!hattrickforum.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik haat het om deel te moeten nemen aan bid wars
Op zich tof allemaal, maar de OP moet ook geen kilometer lang worden, vind ik. Zeker als je het TvdM erin gaat zetten wordt het scrollen als een josti.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
De Awards en GL/VJ-toestand staat nog niet in de OP. Ook het team van de maand en FOK! Gouden schoen kunnen we er bij zetten.
Wie heeft zin om daar wat leuks om heen te verzinnen voor in de OP?
Niet het hele interview natuurlijk, maar een stukje met wat we allemaal als FOK!-fed doen hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich tof allemaal, maar de OP moet ook geen kilometer lang worden, vind ik. Zeker als je het TvdM erin gaat zetten wordt het scrollen als een josti.
Goed bezig!quote:
Je gaat je bekeren? Waartoe? Islam...quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Goed bezig!Leuk stukje Ruudt!
Gisteravond geoefend in Bulgarije, schade: 2 blessures waarvan 1 volgende week niet fit is! Maar bekeren tegen een BOT, ik hoop dat de vorm niet teveel afneemt alleen! !
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat je bekeren? Waartoe? Islam...
Dat zie ik meer zitten ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet het hele interview natuurlijk, maar een stukje met wat we allemaal als FOK!-fed doen hier.
Eventueel kun je het plaatje van de FOK!-cup, dan ook naar het topic van de cup verplaatsen om de OP hier korter te maken.
In het GL/VJ topic kun je dan hetzelfde plaatje maken, alleen dan met de winnaars van die award.
Dat doe ik elk weekend.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat je bekeren? Waartoe? Is lam...
Je weet dat dat niet meer rendabel is tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
Zojuist voor het eerst in jáááááren weer een accountant ingehuurd. Leve 8.6 mln in de plus! Hopelijk volgende week of de week erop nog wat meer.
Misschien dat ik me toch ook wel laat afzakken naar de X. 't Hoeft maar vier seizoenen te duren en als ik gewoon zonder middenveld speel en de rest waailappen + vleugelaanval trainees (523 opstelling --> geen ervaring, vrijwel gegarandeerd verliezen,!). Hmm, interesting!
Daar zat ik ook al over na te denken. Of opnieuw beginnen met een team van mn vriendinquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
Zojuist voor het eerst in jáááááren weer een accountant ingehuurd. Leve 8.6 mln in de plus! Hopelijk volgende week of de week erop nog wat meer.
Misschien dat ik me toch ook wel laat afzakken naar de X. 't Hoeft maar vier seizoenen te duren en als ik gewoon zonder middenveld speel en de rest waailappen + vleugelaanval trainees (523 opstelling --> geen ervaring, vrijwel gegarandeerd verliezen,!). Hmm, interesting!
Volgens je eigen HAG wel:quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet meer rendabel is tegenwoordig?
Die accountants dan...
Ik zou op zich ook wel helemaal opnieuw willen beginnen, maar ik wil ook m'n clubhistorie niet over de muur flikkeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over na te denken. Of opnieuw beginnen met een team van mn vriendin
200 extra noem ik niet echt rendabel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens je eigen HAG wel:
[ afbeelding ]
Dit komt van hattrix af er daar wordt door de HAG site naar verwezen. Als het niet klopt, moet je jullie aanpassen..
Ik heb er ook maar één genomen, dat levert 1400 op. Over vier seizoenen is dat 64 x 1400. Da's toch 90k zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen. En aangezien er nog iets van 12-17 mln bijkomt als ik alles verkoop, loopt dat rendement nog wel op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
200 extra noem ik niet echt rendabel.
Dat je er een beetje meer krijg dat weer ik wel. Vanaf 4.700.000 euro kun je er wat extra's bij krijgen namelijk.
Van dat geld kun je nog niet eens een goede trainee kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar één genomen, dat levert 1400 op. Over vier seizoenen is dat 64 x 1400. Da's toch 90k zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen.
Zie ook m'n edit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van dat geld kun je nog niet eens een goede trainee kopen.
Maar je hebt wel gelijk dat je er niets voor hoeft te doen...
Als je toch bezig bent. Hoeveel geld moet je hebben om 500.000 per week winst te maken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef rompompom het volgende:
Hoogste rendement is dan met 4 accountants, dan heb je 7800 winst per week. Dan heb je het toch over 500k in vier seizoenen.
quote:1. Milorad Vuksanovic (GK)
25 years and 41 days, TSI = 17 450
In inadequate form, excellent stamina.
Keeper: brilliant
Defending: disastrous
Playmaking: wretched
Winger: disastrous
Passing: disastrous
Scoring: disastrous
Set pieces: disastrous
12. Violetas Tupikovskis (GK)
27 years and 11 days, TSI = 2 060
In passable form, inadequate stamina.
Keeper: passable
Defending: disastrous
Winger: wretched
Passing: poor
Scoring: disastrous
Set pieces: inadequate
4. Gabriel Zein (CD)
23 years and 64 days, TSI = 17 630
In passable form, excellent stamina.
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: inadequate Winger: wretched
Passing: passable Deze train ik op woensdag op passen (DEF IM)
Scoring: poor
Set pieces: poor
3. Ksenofont Talkowski (CD) Is m'n coach, zal niet gauw verdwijnen
30 years and 89 days, TSI = 5 060
In solid form, passable stamina. [Head]
Playmaking: poor
Passing: poor
Scoring: weak
Set pieces: passable
20. Lou Brobbel (CD)
24 years and 43 days, TSI = 2 850
Defending: excellent
Playmaking: weak
Winger: inadequate
Passing: inadequate train ik ook nog, volgende pop gaat-ie eruit.
2. Tore Falkquist (CD)
28 years and 76 days, TSI = 10 740
In passable form, solid stamina. [Technical]
Playmaking: passable
Winger: poor
Passing: inadequate
13. Jo Thys (W)
18 years and 13 days, TSI = 2 350
In solid form, solid stamina.
Defending: inadequate
Winger: solid
Passing: passable Gaat eruit bij volgende pop
Scoring: inadequate
Set pieces: wretched
8. Txema Aguilar (W)
19 years and 79 days, TSI = 7 360
In passable form, solid stamina. [Unpredictable]
Defending: weak
Winger: brilliant
Scoring: poor
6. Fernando Penaguião (IM)
20 years and 49 days, TSI = 5 440
In passable form, passable stamina.
Defending: weak
Playmaking: outstanding
Winger: weak
Passing: passable Volgende pop eruit
Scoring: wretched
5. Siemen van Kooten (IM)
25 years and 88 days, TSI = 83 780
In inadequate form, excellent stamina.
Defending: passable
Playmaking: titanic
Passing: formidable Volgende pop eruit. M'n held.![]()
![]()
Scoring: wretched
Set pieces: inadequate
11. Koos Blog (FW)
25 years and 22 days, TSI = 98 920
In solid form, excellent stamina.
Defending: poor
Playmaking: disastrous
Passing: formidable Gaat eruit bij volgende pop. Goed voor 8 ge( i)le sterren in deze vorm!
Scoring: titanic
9. Stephan de Vocht (FW)
23 years and 90 days, TSI = 62 190
Defending: wretched
Playmaking: inadequate
Passing: solid Gaat eruit bij volgende pop.
Scoring: supernatural
17. Luciano Spaccamela (E1)
17 years and 66 days, TSI = 1 560
In inadequate form, passable stamina. [Unpredictable]
Playmaking: excellent
Winger: weak
Passing: inadequate Gaat eruit bij volgende pop
15. Razvan Costache (E2)
18 years and 30 days, TSI = 1 930
In solid form, solid stamina. [Head]
Playmaking: poor
Passing: inadequate Gaat eruit bij volgende pop
[b]Scoring: excellent
Set pieces: disastrous
16. Tjeerd Bomer (E2)
18 years and 13 days, TSI = 1 850
In passable form, solid stamina.
Defending: inadequate
Scoring: solid
Vasile Ciuperca (E2)
18 years and 23 days, TSI = 2 140
In passable form, passable stamina.
Defending: wretched
Scoring: excellent
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke heb jij dan allemaal gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net mn oefenwedstrijd gespeeld.. slechts met 0 - 1 gewonnen..
SV-Mattersburg
Middenveld waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging zwak (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (laag)
LoddarStats 4
103
Verdediging: 51
Middenveld: 24
Aanval: 28
Dynamo Groningen
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging uitmuntend (heel laag)
Centrale verdediging uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (hoog)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval slecht (heel laag)
LoddarStats 12.19
HatStats (gedetailleerd) 190
Verdediging: 109
Middenveld: 45
Aanval: 36
Misschien moet ik maar eens investeren in mn aanval..![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door ArcturusMengsk op 21-01-2009 11:21:22 ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]Zo erg... Dat je het achter een spoiler moet zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha. ach het valt ook wel mee.. ik zit er zelfs wel eens aan te denken om weer onder MrMoon te gaan posten..quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo erg... Dat je het achter een spoiler moet zetten...
Waarom niet. Dan lijk je tenminste geen newbie in deze fed...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha. ach het valt ook wel mee.. ik zit er zelfs wel eens aan te denken om weer onder MrMoon te gaan posten..
ja dat is wel waar.. maar goed ik hou het voorlopig hierbij...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet. Dan lijk je tenminste geen newbie in deze fed...
quote:21-01-2009 "We zijn eruit"
Degradatie viel niet meer te ontlopen na ongelukkig verloren wedstrijden. Iedereen heeft wel eens een seizoen pech en dan kan dit gebeuren. Geen man over boord wat betreft de clubleiding van JHMWMJZMN.
Met het oog op degradatie en de te hoge lonen van de selectie, zal er gesneden worden. Dan is de vraag hoe rigoureus dat gaat gebeuren. Over deze kwestie heeft een comissie van wijze mannen zich gebogen en is tot de conclusie gekomen dat iedereen eruit moet. "We zijn eruit", stamelde topscorer Blog.
Goed idee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
Is het trouwens een idee om dat ' Team van de Maand- interview' even in een HTML'etje te stouwen en op m'n webspace te zetten? Dat je een beetje hetzelfde idee krijgt als bij die nominaties voor de awards? Dan hoeft er namelijk alleen even een link in de OP en erbij welk team in de aandacht staat...
Wie is dah dan??quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je eerste post in het FOK!hattrickforum.
Met deze account dan...
TvM kan simpel met de nick van de geīnterviewde met een link naar de juiste post. Al vind ik het beter om daar een nieuw topic over te starten. Zo kan iedereen ze makkelijker terug vinden om ze nog eens te lezen of alsnog als je even weg bent geweest. Ik kan dan net als Ruudt doet met de VJ\GL hier een link plaatsen zodra het nieuwe interview er is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich tof allemaal, maar de OP moet ook geen kilometer lang worden, vind ik. Zeker als je het TvdM erin gaat zetten wordt het scrollen als een josti.
Ja maar die zit vol. Refused had nog wel een plaatsje over dacht ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Is er nog een Fok! jeugdcompetitie? De mijne is in een aantal seizoenen van 8 naar 3 deelnemers gezakt
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha. ach het valt ook wel mee.. ik zit er zelfs wel eens aan te denken om weer onder MrMoon te gaan posten..
Dat kan ook! Ik dacht meer aan een topic net als VJ\GL.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
Is het trouwens een idee om dat ' Team van de Maand- interview' even in een HTML'etje te stouwen en op m'n webspace te zetten? Dat je een beetje hetzelfde idee krijgt als bij die nominaties voor de awards? Dan hoeft er namelijk alleen even een link in de OP en erbij welk team in de aandacht staat...
Ja. Ik vond het eigenlijk wel een briljant idee van mezelf, dat vleugelaanval trainen zonder inner mids.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Je gaat je definitief af laten zakken naar X?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nog de oude interviews online staan.
Tevens de site die ik toen gemaakt had. Goede oude tijd.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
Goedemorgen allen
Ja maar die zit vol. Refused had nog wel een plaatsje over dacht ik.
[..]
Het is ook net de bedoeling om het korter te maken. Alleen met informatie van wat deze fed in houdt (eventueel met verwijzingen naar die topics).quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
TvM kan simpel met de nick van de geīnterviewde met een link naar de juiste post. Al vind ik het beter om daar een nieuw topic over te starten. Zo kan iedereen ze makkelijker terug vinden om ze nog eens te lezen of alsnog als je even weg bent geweest. Ik kan dan net als Ruudt doet met de VJ\GL hier een link plaatsen zodra het nieuwe interview er is.
Dat is nog beter. Maar dan moet dat wel mogen van de Moderators hier...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ook! Ik dacht meer aan een topic net als VJ\GL.
Dat plaatje bij de FOK!-cup pagina!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nog de oude interviews online staan.
Tevens de site die ik toen gemaakt had. Goede oude tijd.
Hij liep toen overal te pimpen met het plaatje van zijn winst.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat plaatje bij de FOK!-cup pagina!!
,
,
!
Ik weet alleen niet hoe blij ze dan met ons zijn, nog een topic!! Waar 1 keer in de maand een interview wordt geplaatst en daar dan elke maand enkele reacties op komen in de trant van 'goed verhaal'...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ook! Ik dacht meer aan een topic net als VJ\GL.
Smorgens..quote:
quote:was jij MrMoon! Nog 1 die we voorgoed kwijt waren dacht ik.
Maar niets is minder waar!
Stuur m een IM? Of anders ff op hattrick zoeken naar hun comp.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nou, Refused, ff hier melden.
Ze wilden er toen niet aan om ons een slowchat topic te geven. Nou dat is dat toch niet? Dus een gewoon topic wat denk ik geen probleem zou moeten zijn. Anders merken we het wel en kunnen we het altijd nog anders oplossen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nog beter. Maar dan moet dat wel mogen van de Moderators hier...
Wordt toch een eigen subforum straks...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij liep toen overal te pimpen met het plaatje van zijn winst.
Het stond alleen bij mij gehost, dus had ik stiekem het plaatje aangepast. Iedereen blij en hij boos
Ik had dan ook de hoop dat de reacties hier geplaatst zouden worden en dat andere topic zo leeg mogelijk te laten (op de interviews na) Zo kan je makkelijker terug zoeken. Dat zou dus met dikke letters in de OP komen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe blij ze dan met ons zijn, nog een topic!! Waar 1 keer in de maand een interview wordt geplaatst en daar dan elke maand enkele reacties op komen in de trant van 'goed verhaal'...
of iemand moet webspace beschikbaar willen stellen natuurlijk..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Outpost76 het volgende:
Ze wilden er toen niet aan om ons een slowchat topic te geven. Nou dat is dat toch niet? Dus een gewoon topic wat denk ik geen probleem zou moeten zijn. Anders merken we het wel en kunnen we het altijd nog anders oplossen.
[..]
Ik had dan ook de hoop dat de reacties hier geplaatst zouden worden en dat andere topic zo leeg mogelijk te laten (op de interviews na) Zo kan je makkelijker terug zoeken. Dat zou dus met dikke letters in de OP komen.
Inderdaad, dat moeten we niet eens vragen denk ik. Het heeft voor het forum nu eenmaal geen toegevoegde waarde, behalve voor maximaal 30 users. Ik vind het idee van Gijs beter, een aparte pagina hosten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe blij ze dan met ons zijn, nog een topic!! Waar 1 keer in de maand een interview wordt geplaatst en daar dan elke maand enkele reacties op komen in de trant van 'goed verhaal'...
okquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
of iemand moet webspace beschikbaar willen stellen natuurlijk..
Prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moeten we niet eens vragen denk ik. Het heeft voor het forum nu eenmaal geen toegevoegde waarde, behalve voor maximaal 30 users. Ik vind het idee van Gijs beter, een aparte pagina hosten..
Het komt uiteindelijk ook op het zelfde neer, als de reacties toch hier geplaatst moeten worden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moeten we niet eens vragen denk ik. Het heeft voor het forum nu eenmaal geen toegevoegde waarde, behalve voor maximaal 30 users. Ik vind het idee van Gijs beter, een aparte pagina hosten..
Zoals ik zei, ik kan het er wel opzetten bij mij, net als de nominaties... die interviews met een plaatje kost me nauwelijks ruimte!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok
[..]
Prima.
Kost dat geen geld dan?
Dan is dat gewoon de beste optie denk ik..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kan het er wel opzetten bij mij, net als de nominaties... die interviews met een plaatje kost me nauwelijks ruimte!
Ik vind het prima. Stuur ik dan het interview 1x per maand aan jou door?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik kan het er wel opzetten bij mij, net als de nominaties... die interviews met een plaatje kost me nauwelijks ruimte!
scherpquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Godver helemaal vergeten dat ik op Freek Cassen (232180349) had geboden en hem wel erg graag wilde hebben. Heeft er 1 of andere lul 75000 overheen geboden en gekocht voor dat bedrag ook.
Ik vind het wel meevallen, hoor. Ik zou alleen vraag 11 eruit halen, die slaat echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Stuur ik dan het interview 1x per maand aan jou door?
Als er trouwens nog ideeën zijn qua vragen voor het interview hoor ik het graag. Ik vond zelf de vragen een beetje oud en niet allemaal meer helemaal van toepassing. Ik ben zelf helaas niet zo crea om dat ff te verzinnen.
zou wel wat zijn ja.. maar goed ik garandeer niks van mezelf..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Wat een veranderingen in de fed ineens! Betekent dit dat irc op wedstrijddagen ook weer vol bemand gaat worden?
Ja erg he.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
scherp![]()
![]()
Brrr iki heb zometeen mijn eerste van de twee große tentamens deze week:/
Ik ben bang van niet. Zelfs tijdens de Fok!Cup Finales was daar niemand te bekennen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Wat een veranderingen in de fed ineens! Betekent dit dat irc op wedstrijddagen ook weer vol bemand gaat worden?
Jah erg he!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, hoor. Ik zou alleen vraag 11 eruit halen, die slaat echt helemaal nergens op..
Misschien moet er dan even een oproepje gepost worden om iedereen naar de IRC te krijgen.. ik weet van mezelf namelijk dat ik het vergeet om er heen te gaan..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben bang van niet. Zelfs tijdens de Fok!Cup Finales was daar niemand te bekennen.
Ook dat heeft volgens mij geen nut. Al zou dat wel beter zijn zodat dan niet het hele topic wordt vol gespammed met stukjes verslagen ed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Misschien moet er dan even een oproepje gepost worden om iedereen naar de IRC te krijgen.. ik weet van mezelf namelijk dat ik het vergeet om er heen te gaan..
Ik zal eerst eens moeten kijken of dat ding het doet op de iMac...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Superiyurtjuh het volgende:
nou ja voor mij heeft het in ieder geval wel nutquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat heeft volgens mij geen nut. Al zou dat wel beter zijn zodat dan niet het hele topic wordt vol gespammed met stukjes verslagen ed.
Het probleem van de Fok!Cup en het tijdstip van de oefenwedstrijden in NL is dat ik dan vaak op de fiets naar huis zit, onderweg even boodschappen en zo... qua tijdstip wat ongelukkig!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat heeft volgens mij geen nut. Al zou dat wel beter zijn zodat dan niet het hele topic wordt vol gespammed met stukjes verslagen ed.
Ja! Fok!Hattrick!Webcam!Sletjes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen ook gewoon al onze MSN-accounts aan elkaar geven en dan een groupgesprek houden. Net zo makkelijk, als niet makkelijker.
ik heb MSN eigenlijk nooit aanstaan..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen ook gewoon al onze MSN-accounts aan elkaar geven en dan een groupgesprek houden. Net zo makkelijk, als niet makkelijker.
Net zoals irc dus...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb MSN eigenlijk nooit aanstaan..
Lijkt me wel, of je post het eerst hier... of degene die het is stuurt de vragenlijst rechtstreeks naar mij...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Stuur ik dan het interview 1x per maand aan jou door?
Als er trouwens nog ideeën zijn qua vragen voor het interview hoor ik het graag. Ik vond zelf de vragen een beetje oud en niet allemaal meer helemaal van toepassing. Ik ben zelf helaas niet zo crea om dat ff te verzinnen.
nicequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/TeamvdMaand/
Voldoet dit? Met dan straks onder 1-2009 een dropdown menuutje met de andere maanden...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Voldoet dit? Met dan straks onder 1-2009 een dropdown menuutje met de andere maanden...
Webcam doet het op de iMac niet onder MSN...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ja! Fok!Hattrick!Webcam!Sletjes!
Alleen voor de wedstrijden even aanzetten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb MSN eigenlijk nooit aanstaan..
Top.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of je post het eerst hier... of degene die het is stuurt de vragenlijst rechtstreeks naar mij...opties zat!
Koop dan ook een fatsoenlijk apparaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Webcam doet het op de iMac niet onder MSN...
moet ik dat alleen niet vergeten..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen voor de wedstrijden even aanzetten.
Micorsoft kan beter MSN aanpassen zodat die het wel doet...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijk apparaat![]()
Stuur ik je wel een PM...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet ik dat alleen niet vergeten..
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet ik dat alleen niet vergeten..
Hyves is voor meelopers...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....
Maar je kijkt zeker nooit op je hyves?
Als dat echt voor meelopers was, dan waren ze wel niet zo duur... En de i schrijf je met een kleine letter...quote:
kan ook..quote:
haha nee.. daar kom ik idd barweinig.. maar goed als ik er gespammed wordt dan krijg ik wel mailquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....
Maar je kijkt zeker nooit op je hyves?
Succes!quote:
Nog geen lunch gehad zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat echt voor meelopers was, dan waren ze wel niet zo duur... En de i schrijf je met een kleine letter...
MSN lijkt me fijner als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kan ook..
[..]
haha nee.. daar kom ik idd barweinig.. maar goed als ik er gespammed wordt dan krijg ik wel mail
maare nu weet ik niet wat het gaat worden.. MSN of IRC?
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nog geen lunch gehad zeker?
oeh ik moet zo ok maar even de stad in.. kheb ook wel zin in een BigMac menu eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...
Serieus ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
![]()
Serieus +1...
Maar goed, nu maar weer ontopic....
Vind je dat ik echt op alles serieus antwoord geef. Damn, dan moet ik mijn antwoorden anders gaan neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel....
Je reageert alleen op alles zo serieus
Smakelijk alvast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oeh ik moet zo ok maar even de stad in.. kheb ook wel zin in een BigMac menu eerlijk gezegd..
danke.. eerst moet ik maar even hopen dat ik genoeg geld heb voor een uitmuntende middenvelder met goed vleugelspel.. het gaat erop lijken van niet..quote:
De teloorgang van de PI.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vind je dat ik echt op alles serieus antwoord geef. Damn, dan moet ik mijn antwoorden anders gaan neerzetten...
quote:
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...quote:
Er is niemand die daar problemen mee heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...
Inkoppertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niemand die daar problemen mee heeft.
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tot vanavond en nog eens suc6 he!quote:
Samequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha.. weer een bevestiging van het feit dat ik een luie donder ben..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niemand die daar problemen mee heeft.
Alles en iedereen blokkeren behalve je mede FOK!hattrickers.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.
[..]
Smakelijk.quote:Tot vanavond en nog eens suc6 he!![]()
* Outpost76 ziet aan de bovenstaande posts dat ie niet de enige is die makkelijk hapt.
Ja, dat ga ik dan ook doen. Ik ben al fokking lang niet op MSN geweest en heb helemaal geen zin om anderen te spreken aan wie ik geen behoefte heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.
Dat zien ze en zijn weer beledigd als ik ze dan wel een keer spreek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles en iedereen blokkeren behalve je mede FOK!hattrickers.
[..]
Smakelijk.
Of bedoel je dat niet met happen?
Prima maar wel via een ketting brief in de PM. Niet iedereen hoeft dat te zien!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
We zullen dan eerst even MSN-adressen moeten uitwisselen.
Kippensoep. 2 broodjes met kaas en als laatste 2 witte boterhammen met hagelslag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zien ze en zijn weer beledigd als ik ze dan wel een keer spreek.
Ook. Ik weet all1 nog niet wat ik ga brunchen.
Dat sowieso.quote:[..]
Prima maar wel via een ketting brief in de PM. Niet iedereen hoeft dat te zien!
En hoe weet je dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef rompompom het volgende:
Ik plemp het dan gerust hier neer hoor. Ik accepteer gewoon niemand van buiten de FOK! fed.
Ik zal hier mededelen dat ze bij het aanmelden ff de teamnaam en/of nick op HT moeten doorgeven. Kleine moeite, me dunkt.quote:
Die tussen de haakjes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef NoJokes het volgende:
Kapitaal: 566 114 ¤ (530 461 ¤)
Naar welke hiervan moet ik kijken als ik spelers wil kopen, en niet in de min te komen.
Naar welke van welke? Met zo een vraag is het handig om de spelers ook te postenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef NoJokes het volgende:
Kapitaal: 566 114 ¤ (530 461 ¤)
Naar welke hiervan moet ik kijken als ik spelers wil kopen, en niet in de min te komen.
Die van mij ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij is duidelijk te herkennen in ieder geval...
Je bent te laat. hij heeft al 2 keer antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Naar welke van welke? Met zo een vraag is het handig om de spelers ook te posten
Waarom heb je me dan nog niet toegevoegd...quote:[..]
Die van mij ook
Net ff een nieuwe aangemaakt.
Ja ik zag t ik heb al geedit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent te laat. hij heeft al 2 keer antwoord.
Omdat ik net een pm heb rond gestuurd met mn nieuwe msn. Dacht dat jij dat wel zou doen.quote:Waarom heb je me dan nog niet toegevoegd...
Ik heb nog geen PM van je... Maar ik was inderdaad aan het twijfelen om dat al te sturen ja...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zag t ik heb al geedit.![]()
[..]
Omdat ik net een pm heb rond gestuurd met mn nieuwe msn. Dacht dat jij dat wel zou doen.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik heb mn pm pas sinds nu aangezet
Ik merkte het want ik kon je geen pm sturen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik heb mn pm pas sinds nu aangezet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM van je... Maar ik was inderdaad aan het twijfelen om dat al te sturen ja...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die wat tussen haakjes staat. Wel rekening houden met het loon wat je ook moet betalen.
Thxquote:
Je hebt een PM van mij...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat account van Outpost![]()
Mijn account is yurtjuh{ap-en-staar-t] hotmail com
Ik zag hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt een PM van mij...
Net als nog 4 anderen...
Oh. Dat kan. Ik heb je trouwens uitgedaagd toegevoegd....quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Staat trouwens ook gewoon in je profiel....
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeurenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Dat kan. Ik heb je trouwens uitgedaagd toegevoegd....
Prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeuren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat account van Outpost![]()
Mijn account is yurtjuh{ap-en-staar-t] hotmail com
Is niet nodig als we je al hebben toegevoegd. Je moet all1 ff accepteren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeuren
Daar is niet veel tijd voor nodig. Dat heb ik net ook gedaan in 10 tellen oid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is iedereen een MSN-account aan het maken of zo. Het is hier opeens zo stil....
Af en toe moet ik nog werken ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Werken? Dat doe je maar in je eigen tijd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Af en toe moet ik nog werken ook
Zal ik nu ook even doen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die had ik zo ook wel geraden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. En de PM met mijn adres heb je ook gekregen als het goed is.
Ja maar die van mij niet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die had ik zo ook wel geraden!![]()
gijs_fokhattrick[apenstaart]live.nl
Ook uitgedaagd toegevoegd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die had ik zo ook wel geraden!![]()
gijs_fokhattrick[apenstaart]live.nl
Nee, die niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |