In de OP.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
welk fokcup ding heb je aangepast?
Ik weet t all1 in de praktijk valt t ff tegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
45 graden is makkelijk. Op 90 graden na het eenvoudigste...
Thxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nice gedaan..![]()
kan je hier ook een keer komen klussen?
Ja idd. Betaal jij het? En als je dan toch bezig ben doe dan ook meteen een mac!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...
aha.. misschien is het een idee om ook zoiets van de Fok!Supercup te maken.. als je toch bezig bentquote:
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t all1 in de praktijk valt t ff tegen.
[..]
Thxben er zelf ook wel over te spreken.
ja hoor betaal jij een retourtje met de trein? Ik woon vlakbij Station Pijnacker Zuid. (Randmpstadrail)
[..]
Ja idd. Betaal jij het? En als je dan toch bezig ben doe dan ook meteen een mac!
FOKSupercup, is dat interessant dan, die ene wedstrijd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha.. misschien is het een idee om ook zoiets van de Fok!Supercup te maken.. als je toch bezig bent
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarnaast heb je hier op FOK! ook die naam nog steeds. Zelfs in je ondertitel...
moet je wel iedereen bereid vinden..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.All1 mn jeugd heeft nog de zelfde naam maar ja die kan je niet wijzigen.
idd.. belachelijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het wordt weer tijd om je brilletje even op te zetten RealBizkit666.All1 mn jeugd heeft nog de zelfde naam maar ja die kan je niet wijzigen.
Ondertitel, niet je signature...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FC
Daarom zei ik ook "als".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet je wel iedereen bereid vinden..
Mwa hoeft niet hoor. Het staat me prima zo! Ook doet ie t nog prima en is ie 19 inch dus houden zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen wel een inzameling voor je houden. Als alle Hattrick FOK!-fedders 10 euro doneren, heb je een aardig mooie monitor. Voor een mac (mini) hebben we hetzelfde nodig, alleen heb je daar niets aan zonder scherm...
Owjaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is je signature, in je ondertitel staat nog steeds FC
neem gewoon een laptopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...
Daar kan je helemaal niets mee uitbreiden.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dat wordt dus een binnenlandse friendly.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een kutzooi, ik had me in de oefenpot gezet voor een friendly in Japan... nu ben ik niet uitgedaagd en heb dus geen friendly
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een binnenlandse friendly.
Das nie slim. Mn buurman (pijnacker united (69501)) gaat wel naar Japan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een kutzooi, ik had me in de oefenpot gezet voor een friendly in Japan... nu ben ik niet uitgedaagd en heb dus geen friendly
Idd. Ontslaan dus.quote:
Binnenland kan tot 15 minuten voordat de wedstrijd zou beginnnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boeken
Ga jij eens snel stemmen voor de awards trouwens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al helemaal niks meer kon boeken
Gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij eens snel stemmen voor de awards trouwens!
Top!quote:
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik mis nog een heleboel Hattrick Fok! Fed leden bij de awards.
Juist 1 van de leukste onderdelen vind ik altijd. Maar het aantal stemmen tot nu toe valt me vies tegen.
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.
Dan pik je 1 van de antwoorden van een ander. Dat gebeurd toch 9 van de 10 keer. Mijn tekst is ook al een keer gestolen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat de meeste mensen geen tijd hebben om alles goed te beoordelen of zo.
Leven wat is dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen leven
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, fokkende hattrickers hebben toch geen leven
Er hebben 11 mensen hun antwoorden gegeven. Vorig topic waren er 14 mensen met meer dan 1 post, dus in verhouding hebben de meeste veelposters wel gestemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan pik je 1 van de antwoorden van een ander. Dat gebeurd toch 9 van de 10 keer. Mijn tekst is ook al een keer gestolen.![]()
Zelfs VK en Maniack28 laten het afweten tot nu toe.
Ik liet wat op me wachten. 12 nuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er hebben 11 mensen hun antwoorden gegeven. Vorig topic waren er 14 mensen met meer dan 1 post, dus in verhouding hebben de meeste veelposters wel gestemd.
13. V_K heeft net na mijn post ook gestemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik liet wat op me wachten. 12 nu
quote:doen mensen nog aan verwachte posities aan het einde van het seizoen?
ik denk dat het ongeveer zo gaat eindigen:
1. TeamKoekje
2. the fenders
3. Huiscactus United
4. FC-knudde
5. Real Scc Leeuwarden
6. Eintracht Middelhoff
7. Fc Kanslooz
8. Citius
Maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten......
quote:
heb je de topictitel gelezen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was dat dan een spacecake?
Aangezien ik van die reactie echt helemaal niets kan maken...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs verzonnen...
Maar zelfs dan...
[..]
Of moet die v een f zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |