Daar zijn we voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb al wat op het oog.. uitmuntend positiespel, goed vleugel..
thnx voor de tips in ieder geval..
Ja, ik vind het ook niet rendabel genoeg! Als ze 17 zijn kunnen ze een niveau per seizoen stijgen over 3 seizoenen ongeveer, van goed naar formidabel als ze 19 zijn...! Alleen dan is ie in waarde amper gestegen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.
Alexander MacIlduy kan je beter verkopen.. die is veel te oud om nog positiespel te trainen.. dat is gewoon zonde van die trainingspositie..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.
Je moet voor die plekken ook geen supertrainees kopen, maar het laten lopen is helemaal zonde. Kijk gewoon naar 18j en goed PM ofzo; dat kost geen drol en als je die één of twee seizoenen traint, kun je ze nog met winst verkopen. Da's altijd beter dan helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Die stond daar alleen om dat een van mn vleugels 4 weken geblesseerd was. verder is die gozer wel uber, toen ik 5 seizoenen gestopt was met ahttrick is ie van slecht naar uitmuntend pasen gegaan ofzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Alexander MacIlduy kan je beter verkopen.. die is veel te oud om nog positiespel te trainen.. dat is gewoon zonde van die trainingspositie..
Aangezien je zegt dat je nu 6 hebt met formidabel/uitmuntend zou ik de 3 oudste verkopen! 3 17 jarigen met goed/redelijk kopen en eventueel wat passen voor je b-team! Dan houd je ook nog geld over voor andere versterkingen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens volgens mijn fans lekker in de middenmoot ballen, zelf heb ik toch andere verwachtingen. Maar ik zal van de week nog 2 trainees bijhalen om tot de volle 10 te komen. wat zouden jullie aanraden, ik heb nog zo'n 300k te besteden zonder het rood in te gaan. 2 uitstekend 18/19 jarige?
Ik zou voor goed 17 jarig met weinig dagen gaan. Die kosten op dit moment 150k als je op het goede moment koopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ga overigens volgens mijn fans lekker in de middenmoot ballen, zelf heb ik toch andere verwachtingen. Maar ik zal van de week nog 2 trainees bijhalen om tot de volle 10 te komen. wat zouden jullie aanraden, ik heb nog zo'n 300k te besteden zonder het rood in te gaan. 2 uitstekend 18/19 jarige?
Dat is waar. Anders koop je goede vleugels en traint de positiespel als bijskill omhoog.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet voor die plekken ook geen supertrainees kopen, maar het laten lopen is helemaal zonde. Kijk gewoon naar 18j en goed PM ofzo; dat kost geen drol en als je die één of twee seizoenen traint, kun je ze nog met winst verkopen. Da's altijd beter dan helemaal niks doen.
Ook nu met de conditietraining erbij? Ik denk dat het dus inderdaad hoger ligt.quote:[..]
Da's dus onzin. Ze doen bij 17j en een goed coach veertien/vijftien weken over een stijging.
Nadenken kun je beter aan een paard over laten, dat heeft een groter hoofd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
tvp
hard aan het nadenken over mn team...
Dat is bijna een seizoen, zeker als je nog passen traint in het tussenseizoen en/of ie een weekje geblesseerd raakt! Één niveau per hattrick levensjaar levert niet heel veel op! Ik speel liever met 2 goede vleugelspelers om m'n ratings te boosten en met betere resultaten op zondag dat kleine beetje geld eruit te halen! Woensdags heb ik er wel 2 waailappen staan, maar daar ga ik echt niet meer dan 100k winst op draaien binnen 2 seizoenen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Da's dus onzin. Ze doen bij 17j en een goed coach veertien/vijftien weken over een stijging.
Hmm, dat zou kunnen; ik heb nog nooit PM getraind sinds dat geīntegreerd is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook nu met de conditietraining erbij? Ik denk dat het dus inderdaad hoger ligt.
Omdat de ISP van Hattrick zelf eruit lag en diverse mensen de site niet op konden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Game_Error het volgende:
Okay, maar stijgingen vanaf goed naar uitstekend naar formidabel leveren veel minder op dan dat ik deze nog een of twee niveau's doortrain. En waarom zijn alle transfers op een deadline 15:40? heb ik wat gemist?
Hattrick is even down geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef Game_Error het volgende:
Okay, maar stijgingen vanaf goed naar uitstekend naar formidabel leveren veel minder op dan dat ik deze nog een of twee niveau's doortrain. En waarom zijn alle transfers op een deadline 15:40? heb ik wat gemist?
Ik ben er daarom vanaf gestapt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen; ik heb nog nooit PM getraind sinds dat geīntegreerd is.
waar speelt ie normaal gesproken dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:21 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Die stond daar alleen om dat een van mn vleugels 4 weken geblesseerd was. verder is die gozer wel uber, toen ik 5 seizoenen gestopt was met ahttrick is ie van slecht naar uitmuntend pasen gegaan ofzo
niet hij huppelt rond als reserve mocht er iemand uitvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
waar speelt ie normaal gesproken dan?
aha..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
niet hij huppelt rond als reserve mocht er iemand uitvallen.
Leer ze. Dat moet ik vanavond thuis ook maar weer gaan doen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:29 schreef Game_Error het volgende:
Noujah, bedankt voor alle tips en het supersnelle advies (hebben jullie niks anders te doen vandaag?) maar ik ga even wat leerwerk verzetten.
Ik ga er dit seizoen echt voor.Alleen 1e ronde beker met a team .Daarna 0,0 a spelers.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Ik speel dan waarschijnlijk ook iets langer. Ik heb 215k aan loon.
ahh ik zat al met smart te wachten op deze bijdrage.. Zonder deze bijdrage is een hattrick topic toch niet compleet..quote:
Tja. Dat krijg je ervan he.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijg dan ook altijd weer spijt als ik de aanmelddatum van mn oude team terug zie.
Het topic is nog niet eens geopendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ahh ik zat al met smart te wachten op deze bijdrage.. Zonder deze bijdrage is een hattrick topic toch niet compleet..
nee die mist inderdaad nog.. maar goed dan hebben we 1 belangrijke bijdrage alvast binnen.. én er mist nog een post van onze überspammer..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het topic is nog niet eens geopend
Uberspammer ik voel me gelijk geroepenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee die mist inderdaad nog.. maar goed dan hebben we 1 belangrijke bijdrage alvast binnen.. én er mist nog een post van onze überspammer..
maar jij had al gepost.. dus dan kan mijn vorige post niet over jou gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Uberspammer ik voel me gelijk geroepen
Ohh had ik al gepostquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
maar jij had al gepost.. dus dan kan mijn vorige post niet over jou gaan
idd het Nico-en gaat em blijkbaar toch niet zo goed af..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Outpost is inderdaad laat. Ook het vorige topic was hij bijna niet aanwezig.
Daar ben ik dan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Outpost is inderdaad laat. Ook het vorige topic was hij bijna niet aanwezig.
Dat 45 graden is knap lastig!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd het Nico-en gaat em blijkbaar toch niet zo goed af..
45 graden is makkelijk. Op 90 graden na het eenvoudigste...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan!
[..]
Dat 45 graden is knap lastig!
nice gedaan..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn bureau is af. Morgen eerst even mn beeldscherm omruilen met mn printer.![]()
Die staat me nu veeeeel te hoog.
Na al dat geklooi met die kabels heb ik daar nu echt geen zin meer in.
[ afbeelding ]
Voor het mooie zou ik eigenlijk nog een plank moeten maken voor mn computer onder het werkblad maar daar moet ik nog even over denken qua hoe en wat. Ik zit namelijk met die bureau poten tegen de muur. Als ik nou een plank tegen de muur doe links kan mn cdrom en\of dvd speler\brander niet meer open.en als ik mn te ver naar "binnen" haal of naar achteren stoot je iedere keer je benen er tegen. Ik moet dus nog ff een nico gedachte\momentje krijgen.
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zo mn bureau is af. Morgen eerst even mn beeldscherm omruilen met mn printer.![]()
Die staat me nu veeeeel te hoog.
Na al dat geklooi met die kabels heb ik daar nu echt geen zin meer in.
[ afbeelding ]
Voor het mooie zou ik eigenlijk nog een plank moeten maken voor mn computer onder het werkblad maar daar moet ik nog even over denken qua hoe en wat. Ik zit namelijk met die bureau poten tegen de muur. Als ik nou een plank tegen de muur doe links kan mn cdrom en\of dvd speler\brander niet meer open.en als ik mn te ver naar "binnen" haal of naar achteren stoot je iedere keer je benen er tegen. Ik moet dus nog ff een nico gedachte\momentje krijgen.
Dat je de verkeerde naam hebt gebruikt voor mijn team ben ik zelf niet zo over te spreken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het FOK!-cup ding heb ik nog wat aangepast... Al ben ik er om de een of andere reden niet helemaal tevreden mee...
Sowieso allemaal een bonte verzameling oldskool harde warenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een TFT/LCD scherm...
Ten tijden van het halen van de Cups, was dat je naam... Daarnaast heb je hier op FOK! ook die naam nog steeds. Zelfs in je ondertitel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je de verkeerde naam hebt gebruikt voor mijn team ben ik zelf niet zo over te spreken.
welk fokcup ding heb je aangepast?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het FOK!-cup ding heb ik nog wat aangepast... Al ben ik er om de een of andere reden niet helemaal tevreden mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |