danku! Volledig overklast op het middenveld trouwens..quote:Op zondag 18 januari 2009 21:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Yn de 47e minút fan de wedstriid ferseagen de sintrale ferdigeners fan de besikers harren kompleet op de bewegingen fan Anko Baak, wêrtroch hy sûnder meilijen te ha mei de útploech de 4 - 0 oantekene foar Insane. De struktuur fan de wedstriid feroare doe't Insane besleat om harren tsjinstanners mear romte te jaan en op de ferdigening te fertrouwen. Remmelt Henneman fan Brevolk waard mei syn twadde giele kaart fan it fjild stjoerd omdat hy nei it fluitsjen fan de skiedsrjochter de bal spikerhurd it stadion útjage. Eltsenien stie ferbjustere, doe Matteo Arciotti de bal sa mar oan in tsjinstanner fuort joech. Gonçalo Silva krige in poerbêste kâns om te skoaren, mar de spiler fan Insane syn balbehanneling wie net al te bêst, de bal gie dan ek neist. Anko Baak fan Insane krige in poerbêste mooglikheid om de skoare út te wreidzjen yn de 77e minút, at hy de paas fanôf rjochts ferlinge hie, mar hy rekke de bal hielendal ferkeard en skeat neist. Nei 78 minúten sette Gonçalo Silva Insane op in 5 - 0 foarsprong doe't er omheech sprong en de bal binnenknikke koe, nei moaie kombinaasjes oer de rjochterwjuk. Dizze helte wie foar Insane, sy kontrolearren de bal 63% fan de tiid.
De wedstriid is ôfrûn, de einstân is 5 - 0.
Gefeliciteerd
1 2 3 4 5 6 7 8 | 232 98 78 65 205.6 89.6 58.3 57.7 FC-knudde VI.641 226 117 78 55 199.8 92.0 64.1 43.7 Real Scc Leeuwa.. VI.641 226 85 105 56 207.8 73.4 82.3 52.1 the fenders VI.641 213 88 54 92 185.4 67.3 40.7 77.4 Huiscactus United VI.641 196 104 69 47 178.9 89.1 49.3 40.4 Eintracht Midde.. VI.641 193 72 69 56 173.4 64.9 57.4 51.1 Citius VII.652 179 67 72 53 169.1 61.5 58.7 48.9 FC Kanslooz VI.641 |
Jaartje erbijquote:Do bist in Hattrick Supporter oant 25-01-2010 09:20.
En op zich ben ik het daar wel mee eens ookquote:Seizoensferwachting: Wat dogge wy yn dizze divyzje?
Wat moet men daarvoor doen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Ruudt het volgende:
Kom op mensen, schrijf je in voor de Vinnie Jones / Gary Lineker Award seizoen 12!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award Sz. 11
Misschien een idee om de OP te lezen?quote:
Oh ik had me al ingeschrevenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien een idee om de OP te lezen?
edit: Kaarten pakken en blessures veroorzaken of juist niet. De grootste schopper wint een award en de grootste miet ook.
Dan wordt je tenminste kampioen... En een lekker seizoen van overwinningen, trainen en geld binnen halen. Heerlijk toch.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Lekker is dit. Ik zit met 6 botjes in de competitie en tegenstander 7 heb ik vorig seizoen met 4-1 en 1-6 afgedroogd.
En hoeveel fans zijn nu weggelopen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo en ik zit eindelijk in Utrecht
13quote:Op zondag 18 januari 2009 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoeveel fans zijn nu weggelopen?
trap die jongen niet zo de grond in johquote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh... Je hebt er pas 400. Dan valt die 3% inderdaad wel mee...
Des te meer omdat ik waarschijnlijk toch wel aan het plafond kom tegen het einde van dit seizoen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh... Je hebt er pas 400. Dan valt die 3% inderdaad wel mee...
Plafond? In welke divisie hang je dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Des te meer omdat ik waarschijnlijk toch wel aan het plafond kom tegen het einde van dit seizoen.
55/2048 was uiteraard vorig seizoen.. De erg sterke nummer 1 is gepromoveerd en de onderste 2 liggen er ook uit. Kan dus veel veranderen. Je zult in ieder geval wel aan je middenveld moeten werken, als ik Alltid zo even bekijk..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef drummerdude het volgende:
Mijn fans:
Seizoensverwachting: elke dag in deze divisie is een bonus
League ranking:
55 / 2048
Het was echt niet bedoeld om hem de grond in te trappen. Maar ik ging er even vanuit dat hij er al meer had, en dan zou ik het zonde gevonden hebben om 3% kwijt te raken.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
trap die jongen niet zo de grond in joh
Uit de 8 promoveert alleen de 1e. Daarnaast staat hij qua hatstats voorlaatste van zijn nieuwe divisie. Maar inderdaad, het middenveld sterker maken en je maakt kans op klassebehoud.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
55/2048 was uiteraard vorig seizoen.. De erg sterke nummer 1 is gepromoveerd en de onderste 2 liggen er ook uit. Kan dus veel veranderen. Je zult in ieder geval wel aan je middenveld moeten werken, als ik Alltid zo even bekijk..
IXquote:Op zondag 18 januari 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plafond? In welke divisie hang je dan?
ik zit je ook maar te fuckenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het was echt niet bedoeld om hem de grond in te trappen. Maar ik ging er even vanuit dat hij er al meer had, en dan zou ik het zonde gevonden hebben om 3% kwijt te raken.
Dat schrijf ik toch ookquote:Op zondag 18 januari 2009 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Uit de 8 promoveert alleen de 1e. Daarnaast staat hij qua hatstats voorlaatste van zijn nieuwe divisie. Maar inderdaad, het middenveld sterker maken en je maakt kans op klassebehoud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch ook
Ja. Maar mijn ogen waren sneller dan de edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vingers typten even sneller dan ik nadachtquote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar mijn ogen waren sneller dan de edit.
Dat probleem hebben sommige mensen hier wel vaker...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mijn vingers typten even sneller dan ik nadachtAch, zo heeft iedere gek z'n eigen gebrek
Hmm dacht dat dat lager was. Maarja eind dit seizoen tik ik al de 800 aan.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zit je nog lang niet aan je plafond... Dat zal rond de 1000 of zo liggen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Outpost.. bij deze alvast excuses voor de jeugdblessures..
Weet ik veel. Daarom snapte ik het ook niet. En wilde ff iets lekker onzinnigs zeggen. Als ik die awards stemmingen zo bekijk win ik die Joker met gemak dus dan moet ik mn naam toch (alvast) hoog houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dit is waarschijnlijk happen, maar waarom zou er iets over een meisje en koe in hattrick voorkomen?
Beter toch! Gefeliciteerd!quote:
Ik zal eens kijken. Kan jij niet soliciteren voor die baan dan? Of heb je het niet over de Fed banen op Hattrick?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Ruudt het volgende:
Weet niet wie het kan aanpassen maar onderstaande moet ik worden en ik moet een fed-bericht kunnen sturen.
Sergeyevich bamibal Vinnie Jones 05-10-2004
ff het vinkje toon geavanceerde zoek opties aan vinken. Daar staat dan tussen :quote:Op maandag 19 januari 2009 01:26 schreef Game_Error het volgende:
Oei, ik speel volgens mn fans in de middenmoot, maar ik wil zelf voor promotie gaan
Waarom is overigens in hemelsnaam dat zoeken op afkomst van een speler eruit? ik heb een tijdje niks gekocht, maar ik mis het behoorlijk nu ik een nieuwe spits voor zo'n vier miljoen zoek, het liefst dus een Nederlander.
Zijn ze nou weer vergeten de stroom uit te zetten?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff het vinkje toon geavanceerde zoek opties aan vinken. Daar staat dan tussen :
Geboren in :
quote:Op maandag 19 januari 2009 01:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zijn ze nou weer vergeten de stroom uit te zetten?
Iedereen is vast aan het snorren.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel jammer dat daar verder niemand op in ging.
Nu wel maar toen ik dat de 1e keer zei ging er ook bijna niemand op in.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Iedereen is vast aan het snorren.
Een grap met vergane glorie dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel maar toen ik dat de 1e keer zei ging er ook bijna niemand op in.
Ja helaas.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een grap met vergane glorie dus.
Ik ben sowieso een laatslaper, en helemaal in weken dat ik moet studeren. Echter is er nu nog iets, namelijk dit:quote:Op maandag 19 januari 2009 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja helaas.
Waarom ben jij in hemels naam nog wakker?
Moest gewoon wakker blijven omdat er 1 of andere debiel het nodig vond mn dorp aan te vallen (op Travian) om iets over 3e.![]()
En dat is? Een speler?quote:Op maandag 19 januari 2009 02:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een laatslaper, en helemaal in weken dat ik moet studeren. Echter is er nu nog iets, namelijk dit:
224127403
Dat is altijd zo. Het is een leuke speler en die heb je niet zo maar. Helaas.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jep.
Bagger ik dacht dat ik hem had. Werd werkelijk in de slotsecondes nog overboden...
heb gelukkig een alternatief
231981352
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijvenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Het is een leuke speler en die heb je niet zo maar. Helaas.
Ik zou voor die 2e gaan. Die is nog 17. Die andere is al weer zo oud voor slechts goed. Ok hij heeft leuke bij stats. Maar voor hij echt leuk wordt is ie al snel 22 of ouder.
Hey Mmmmmmmmmaniack ja ikke ook.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef maniack28 het volgende:
Outpostsssssssssssssss ook nog wakker?
Ik ook nog
Das minder maar was wel te verwachten. Suc6 ermee en tot morgenquote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijven
Edit: ik had die eerste dus echt bijna op 139k
klok stond al op 0
Je stadje doet het nog?quote:Op maandag 19 januari 2009 03:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Mmmmmmmmmaniack ja ikke ook.
Nog een paar tellen. Ik ga nu naar mn bedje toe!
![]()
[..]
Das minder maar was wel te verwachten. Suc6 ermee en tot morgen
Ik heb gewoon een grotere kamerquote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef maniack28 het volgende:
Hier maar 2 stappen.. mietjes
Ik heb geen supporter meer, afgelopen en koop geen nieuwe... kut HTIk moet maar eens zienw at ik vdoe voor volgend seizeon, heb nog 10 mil cash op de bank!
Ik heb een groter huisquote:Op maandag 19 januari 2009 03:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grotere kamer
Ga slapen man! Of zit je ook knetterstoned achter je PC?quote:
Nog twee minuten.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ga slapen man! Of zit je ook knetterstoned achter je PC?![]()
quote:Hoogste bod: 75 000 ¤ door FC Mattheus Eugenius
Het bieden is geëindigd!
Je kunt altijd nog wat U20 spelers of NT spelers geen trainen met je geld.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:10 schreef maniack28 het volgende:
Hier maar 2 stappen.. mietjes
Ik heb geen supporter meer, afgelopen en koop geen nieuwe... kut HTIk moet maar eens zienw at ik vdoe voor volgend seizeon, heb nog 10 mil cash op de bank!
Je moet altijd even naar seconden kijken. Als je klikt op dat ding dat je een reminder van de afloop wilt hebben, dan zie je vervolgens in het tekstvak de precieze tijd op de seconde af staan. Is altijd wel leuk om even te doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 03:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm nu helemaal, 200k wat te gortig. Wel 20 minuten extra langer opblijven
Edit: ik had die eerste dus echt bijna op 139k
klok stond al op 0
Done.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Kan jij niet soliciteren voor die baan dan? Of heb je het niet over de Fed banen op Hattrick?
Edit :
Ik heb gezorgd dat er 2 mensen die baan kunnen hebben. Als jij dan solliciteert zal ik je aan nemen en dan kan je ook nieuwsbrieven versturen.![]()
Klassebehoud is dan wel zeker in ieder geval.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Outpost76 het volgende:
Komend seizoen 2 gepromoveerden met 137 en 150 hatstats 1 bot en 1 degradant met 219 hatstats. Die laatste zal lastig worden met zn goed mid. Misschien dan dit seizoen toch maar als 2e promoveren mocht ik geen kampioen kunnen worden.
1 2 | 30-07-2006 loosdrecht fc JHMWMJZMN 3 000 ¤ 310 |
Wat waren zijn aankoop stats?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:30 schreef rompompom het volgende:
[ code verwijderd ]
Het duurt effe en kost wat trainingsarbeid, maar dan heb je ook wat om te verkopen..
Dat was nummer twee van m'n middenveld helden. De laatste wordt de klapper, hopelijk. Die heeft Reusachtig positiespel en ten tijde van verkoop uitmuntend passen. Daarnaast redelijk ervaring en goed leider. En dan es kijken wat ik met de centen ga doen. Effe paar leuke mid-trainees aanschaffen, denk ik en dan zien waar we komend seizoen eindigen.
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat waren zijn aankoop stats?
Dankequote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je sollicitatie maar ff geaccepteerd
Matig positiespel voor 3000. Wat een tijden waren dat toch... Nu raak je ze voor 0 nog niet kwijt.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.
Minder.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig positiespel voor 3000. Wat een tijden waren dat toch... Nu raak je ze voor 0 nog niet kwijt.
Wat zou die hebben opgeleverd als je hem toen had kunnen verkopen met de stats van nu...
Zou zomaar kunnen. Toen zaten conditie en SH nog niet in de TSI en je blijft altijd van die geilerds houden.quote:
Daar zit inderdaad wat in...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Toen zaten conditie en SH nog niet in de TSI en je blijft altijd van die geilerds houden.
Succes alvast. Wat denken de fans ervan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef foetre het volgende:
Dit seizoen doe ik een gooi naar het kampioenschap.Alles is mogelijk!
Haha. Die van mij leggen wat dat betreft de druk ook niet al te hoog...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn fans denken net als afgelopen seizoen aan top-4, legt de druk niet te hoog in ieder geval
Top 4 .Vorig seizoen was dat handhaving terwijk ik 2e werd.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes alvast. Wat denken de fans ervan?
Je gaat dus voor plaats 8 begrijp ik?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef rompompom het volgende:
Ik moet kampioen worden van mijn fans, maar dat zal met de verkoop van m'n complete middenveld vies tegenvallen..
Ik ga voor "Ik zie wel waar het schip strand". Ik kom bepaald niet in een sterke VI terecht (http://alltid.org/league/18381/), dus met een brok goede trainees kan ik misschien nog best een eind komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat dus voor plaats 8 begrijp ik?
quote:
FVP zn nieuwe trainie.quote:Washington Morales (231981352)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2009
Uruguay
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Tavolara FC (sinds 16-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 290 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Mijn fans vinden gelukkig net als afgelopen seizoen dat ik in de top 4 thuis hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik moet ook kampioen worden van mijn fans. Maar ik verwacht na het verkopen van mijn trainnees afgelopen seizoen dat ik voor de 2de plaats zal gaan aangezien de degradant een sterker team heeft dan ik. Of ik moet geluk hebben dat mijn huidige beste trainnees sneller dan normaal poppen en ik zo weer een beter middenveld krijg....
Gezien je vorige eindstand en de nieuwe teams die je erbij krijgt. Lijke me dat niet meer dan een reëel.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn fans vinden gelukkig net als afgelopen seizoen dat ik in de top 4 thuis hoor.Ik was er even bang voor dat ze wilde dat ik kampioen zou worden maar dat valt mee. En dan valt het dus ook mee als ik verlies van een iets beter\slechter team.
Die dus.quote:
En wat levert een 18-jarige goed/goed op momenteel?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die dus.
Met een beetje geluk is hij na het vólgende tussenseizoen goed passen. Goed positiespel haalt hij sowieso
Iig op iets achterhaalds, aangezien ik afgetekend kampioen ga worden en ik me volgens de fanverwachting moet weren om niet te degraderen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gezien je vorige eindstand en de nieuwe teams die je erbij krijgt. Lijke me dat niet meer dan een reëel.
Ik vraag me wel af waarop HT die fanverwachting baseert...
4-500k gemm, maar dit is een erg jonge op dat moment.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat levert een 18-jarige goed/goed op momenteel?
Ik moet ook vechten om me te handhaven. Maar dat is misschien omdat de tegenstanders vechtpartijen beginnen als ze verloren hebben van een team wat minder goed zou moeten zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Iig op iets achterhaalds, aangezien ik afgetekend kampioen ga worden en ik me volgens de fanverwachting moet weren om niet te degraderen.
Misschien iets met ranglijst, gecombineerd met startdatum van een team en de grootte van een fanclub oid?
Hoe zien jullie allemaal al de plaats qua sterkte van de nieuwe competitie. Ik zie op Alltid alleen mijn oude plaats op de ranglijst, met de huidige teams er nog in. En ik kan opzoeken welke teams+hatstats erbij komen maar daar staat geen ranglijst bij.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Competitie plaats: 982 / 1024 '
VI.22
Niet een echt sterke competitie dus. Moet in principe wel promotie kunnen behalen komend seizoen.
Twee aardige teams erin gepromoveerd, en 1 sterk team en een botje erin gedegradeerd. Kansen genoeg dus.
In VI komt er toch maar 1 bij van uit de V?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Competitie plaats: 982 / 1024 '
VI.22
Niet een echt sterke competitie dus. Moet in principe wel promotie kunnen behalen komend seizoen.
Twee aardige teams erin gepromoveerd, en 1 sterk team en een botje erin gedegradeerd. Kansen genoeg dus.
Competitie plaats van vorig seizoen.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe zien jullie allemaal al de plaats qua sterkte van de nieuwe competitie. Ik zie op Alltid alleen mijn oude plaats op de ranglijst, met de huidige teams er nog in. En ik kan opzoeken welke teams+hatstats erbij komen maar daar staat geen ranglijst bij.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet ook vechten om me te handhaven. Maar dat is misschien omdat de tegenstanders vechtpartijen beginnen als ze verloren hebben van een team wat minder goed zou moeten zijn...
Heerlijk inderdaad. Dankzij die verwachting hoef je ook nog niet met grote getallen winnen om die fanmood te krijgen...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach ik vind het prima. Lekker weer een seizoen cruisen met de fanclub op in de zevende hemel.
Ik ga wel met grote getallen winnen. Volgens alltid heb ik 40 hatstats meer dan de nummer 2 in mn league (grofweg 130vs90) en dat is dan ook het team dat ik vorig jaar twee keer verslagen heb, met een eindsaldo van 10-2.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Dankzij die verwachting hoef je ook nog niet met grote getallen winnen om die fanmood te krijgen...
Klopt ik had all1 verwacht dat ze zouden zeggen dat ik kampioen moest worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gezien je vorige eindstand en de nieuwe teams die je erbij krijgt. Lijke me dat niet meer dan een reëel.
Ik vraag me wel af waarop HT die fanverwachting baseert...
Als je maar oplet op versterkingen van zijn kant en zelf ook versterkt wanneer mogelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga wel met grote getallen winnen. Volgens alltid heb ik 40 hatstats meer dan de nummer 2 in mn league (grofweg 130vs90) en dat is dan ook het team dat ik vorig jaar twee keer verslagen heb, met een eindsaldo van 10-2.
Daar was ik al bang voor. Suc6quote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Moeilijke VI voor me, VI.625...
Fans: We moeten vechten voor handhaving.
Of je net niet versterken... Sparen voor volgend seizoen en dan alle tegenstanders in de nieuwe competitie verrassen omdat die via Alltid dachten dat ze wel een makkelijke tegenstander zouden krijgen...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je maar oplet op versterkingen van zijn kant en zelf ook versterkt wanneer mogelijk.
Erg verrassend inderdaad...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:53 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Moeilijke VI voor me, VI.625...
Fans: We moeten vechten voor handhaving.
Ik haal 18 hatstats meer dan de nummer 2 (qua hatstats) in mijn nieuwe league...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga wel met grote getallen winnen. Volgens alltid heb ik 40 hatstats meer dan de nummer 2 in mn league (grofweg 130vs90) en dat is dan ook het team dat ik vorig jaar twee keer verslagen heb, met een eindsaldo van 10-2.
Heb je niet op zitten letten?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je maar oplet op versterkingen van zijn kant en zelf ook versterkt wanneer mogelijk.
Je weet toch dat outpost hier meer aan het spammen is dan dat hij oplet.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten letten?![]()
Sorry?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten letten?![]()
Hahahahaha en dat zeg jij.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet toch dat outpost hier meer aan het spammen is dan dat hij oplet.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In VI komt er toch maar 1 bij van uit de V?
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits welquote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Een trainie is in mijn ogen geen versterking vrind.
Dat verklaart.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Verkeerd getypt. Bedoelde de VII
Ik zou voor de coach gaan. Daar heb je meer aan dan aan versterking. Zeker als je een seizoen makkelijk kunt trainen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits wel![]()
Maakt ook niet uit. Ik sta nu op 0. Wachten tot ik een goed/slecht trainer kan aanschaffen(heb nu een redelijk) of nog ergens versterking halen?
De coach idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits wel![]()
Maakt ook niet uit. Ik sta nu op 0. Wachten tot ik een goed/slecht trainer kan aanschaffen(heb nu een redelijk) of nog ergens versterking halen?
Neem het bedrag wat buiten haakjes staat en de 200.000 die je rood mag staan, en voor dat bedrag kun je een coach nemen. Dat je al rood staat maakt hier dus geen zak voor uit. Zelfde met het stadion trouwens. Daar telt ook het bedrag wat buiten haakjes staat.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kun je met de aanschaf van een coach in de min gaan? Dan zou ik hem nu al kunnen aanschaffen nml.
Verbouw ze...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De coach idd.
Denk je dat ik van iedereen die hier post kan onthouden wat voor spelers ie de afgelopen weken heeft gekocht?
Ik ga zo ff offline voor het eerst in weken. Ik ga mn bureau verbouwen maar dan moet ik eerst tijdelijk mn pc ergens anders plaatsen.
Tot Later
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neem het bedrag wat buiten haakjes staat en de 200.000 die je rood mag staan, en voor dat bedrag kun je een coach nemen. Dat je al rood staat maakt hier dus geen zak voor uit. Zelfde met het stadion trouwens. Daar telt ook het bedrag wat buiten haakjes staat.
Dat zinnetje doet me aan zoiets denken...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De coach idd.
Denk je dat ik van iedereen die hier post kan onthouden wat voor spelers ie de afgelopen weken heeft gekocht?
Ik ga zo ff offline voor het eerst in weken. Ik ga mn bureau verbouwen maar dan moet ik eerst tijdelijk mn pc ergens anders plaatsen.
Tot Later
Probeer het uit...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?
volgens mij niet..quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?
Dat vind ik het sowieso, 18 mln gebruiken om naar de V te promoveren.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef foetre het volgende:
Ik denk dat ik me trainies ga verkopen en 1 seizoen algemeen en 30% conditie ga trainen.
Dan heb ik zo'n 18 mil te besteden aan 5 verdedigers en aanvallende versterking.
Dan word ik waarschijnlijk wel kampioen.Zo niet dan is het wel weggegooid geld.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn programma voor de FOK! Gouden Schoen is af.
Het moet alleen elke week worden ingevuld, anders werkt het niet...
Het enige wat je hoeft te doen is copy paste van alltid en op ctrl+shift+h te klikken en daarna poept die automatisch de scores eruit.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Als het programma goed is, valt het invullen qua tijd wel mee toch ?
lekker bezigquote:Op maandag 19 januari 2009 14:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te doen is copy paste van alltid en op ctrl+shift+h te klikken en daarna poept die automatisch de scores eruit.
Ik kan wel maximaal 1000 doelpuntenmakers tot op dit moment, maar zoveel spelers hadden er niet gescoord in de FOK!-fed...
De code voor de nerds onder ons:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 | ' zet de nieuwe resultaten in het eerste tabblad (rechtstreeks kopieren vanuit alltid) ' maak eerst tabblad drie schoon Sheets("Results").Select Range("A2:H1000").Select Selection.ClearContents ' voor iedere naam, controleren in tabblad 2 of de spelers daar al met naam staan. Dim i As Integer ' eerste lus Dim j As Integer ' tweede lus Dim elv As Integer ' eerste lege veld Dim naam As String ' naam speler Dim doeln As Integer ' nieuw aantal doelpunten Dim doelv As Integer ' vorig aantal doelpunten Dim hatn As Integer ' aantal nieuwe hattricks Dim league() As String Sheets("Current").Select i = 1 While Range("C" & i).Value <> Empty elv = 0 naam = Range("C" & i) doeln = Range("B" & i) j = 1 While elv = 0 Sheets("Last").Select If naam = Range("C" & j) Then ' indien ja, bekijk het verschil en bepaal het aantal hattricks en zat dat achter die speler het nieuwe aantal doelpunten, hattricks, teamnaam en competie. doelv = Range("B" & j) hatn = (doeln - doelv) \ 3 Range("F" & j) = Range("F" & j) + hatn Range("B" & j) = doeln elv = -1 ElseIf Range("C" & j).Value = Empty Then elv = j End If j = j + 1 Wend If elv > 0 Then ' indien nee, zet de speler met zijn naam onderaan neer met het aantal hattricks op 0. Sheets("Current").Select Range("A" & i & ":E" & i).Select Selection.Copy Sheets("Last").Select Range("A" & elv).Select ActiveSheet.Paste Range("F" & elv) = (Range("B" & elv)) \ 3 End If i = i + 1 elv = 0 Sheets("Current").Select Wend ' bereken vervolgens vanuit het 2e tabblad de score van iedere speler en zet die op het derde tabblad neer. Sheets("Last").Select i = 1 While Range("C" & i).Value <> Empty Range("A" & i & ":F" & i).Select Selection.Copy Sheets("Results").Select Range("A" & (i + 1)).Select ActiveSheet.Paste league = Split(Range("E" & (i + 1)).Value, ".") If league(0) = "I" Or league(0) = "II" Or league(0) = "III" Then Range("G" & (i + 1)) = Range("B" & (i + 1)) * 2 ElseIf league(0) = "IV" Or league(0) = "V" Or league(0) = "VI" Then Range("G" & (i + 1)) = Range("B" & (i + 1)) * 1.5 Else Range("G" & (i + 1)) = Range("B" & (i + 1)) * 1 End If Range("H" & (i + 1)) = Range("G" & (i + 1)) + (Range("F" & (i + 1)) * 2.5) ' Totaal i = i + 1 Sheets("Last").Select Wend Range("A1:A" & i).Select Selection.ClearContents ' als laatste de tabel sorteren op score. Sheets("Results").Select Range("B1:H1000").Select Selection.Sort Key1:=Range("H2"), Order1:=xlDescending, Header:=xlGuess, _ OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom, _ DataOption1:=xlSortNormal Cells.Select Cells.EntireColumn.AutoFit With Selection .HorizontalAlignment = xlCenter .VerticalAlignment = xlBottom .WrapText = False .Orientation = 0 .AddIndent = False .IndentLevel = 0 .ShrinkToFit = False .ReadingOrder = xlContext .MergeCells = False End With Range("A1").Select End Sub |
Kan leuk zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
Daar ben ik niet nerd genoeg voor, vrees ik..
Ik zie net dat ik een keepertrainer heb in m'n nieuwe league..
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De code voor de nerds onder ons:
[ code verwijderd ]
Hij heeft twee 17-jarigen gekocht deze week. de 'beste' haalt 3,5-4 sterren. En om die te kunnen aanschaffen heeft-ie drie andere spelers verkocht.quote:
+1quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
nerd genoeg om nagenoeg alles te snappen...
Dan moet dit ook lukken:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 | using System.Collections.Generic; using System.Data; using System.Data.SqlClient; using System.IO; namespace _MiraClassLibrary { public abstract class TabelVuller { public abstract void VulTabel(); } public abstract class MultiRowTabelVuller : TabelVuller { private SqlConnections _readConnection; private SqlConnections _writeConnection; protected abstract string SelectQuery { get; } protected abstract string TabelNaam { get; } protected Globals Global { get; private set; } protected MultiRowTabelVuller(Globals global, SqlConnections readConnection, SqlConnections writeConnection) { Global = global; _readConnection = readConnection; _writeConnection = writeConnection; } public override void VulTabel() { Int32 Counter = 0; Global.logging.WriteLog("Logging: **** Verwerking " + this.TabelNaam + " START ****"); DateTime Start = System.DateTime.Now; _writeConnection.ClearTable(this.TabelNaam); DataTable odsTable = _writeConnection.VulTable("select * from " + this.TabelNaam); using (SqlDataReader saReader = _readConnection.DataReader(this.SelectQuery)) { try { while (saReader.Read()) { IEnumerable<DataRow> odsRows = VulRows(saReader, odsTable.NewRow); foreach (DataRow odsRow in odsRows) odsTable.Rows.Add(odsRow); Counter++; if (Counter % 100000 == 0) { Global.logging.WriteLog("Logging: Aantal verwerkte " + this.TabelNaam + " records: " + Counter); _writeConnection.BulkCopy(odsTable, this.TabelNaam); odsTable.Clear(); } } } catch (Exception ex) { Global.error.HandleError(ex); Global.ErrorCount++; } } Global.logging.WriteLog("Logging: Aantal verwerkte " + this.TabelNaam + " records: " + Counter); try { _writeConnection.BulkCopy(odsTable, this.TabelNaam); } catch (Exception ex) { Global.error.HandleError(ex); Global.ErrorCount++; } Global.logging.WriteLog("Logging: **** Duur verwerking " + this.TabelNaam + ": " + (System.DateTime.Now - Start).ToString()); Global.logging.WriteLog("Logging: **** Verwerking " + this.TabelNaam + " EINDE ****"); } protected abstract IEnumerable<DataRow> VulRows(SqlDataReader saReader, Func<DataRow> newRow); } public abstract class SingleRowTabelVuller : MultiRowTabelVuller { public SingleRowTabelVuller(Globals global, SqlConnections readConnection, SqlConnections writeConnection) : base(global, readConnection, writeConnection) { } sealed protected override IEnumerable<DataRow> VulRows(SqlDataReader saReader, Func<DataRow> newRow) { DataRow odsRow = newRow(); VulRow(odsRow, saReader); return new DataRow[] { odsRow }; } protected abstract void VulRow(DataRow odsRow, SqlDataReader saReader); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 | using System.Collections.Generic; using System.Data; using System.Data.SqlClient; using System.Linq; using _MiraClassLibrary; namespace PC2Mira { public class PatMemoVuller : MultiRowTabelVuller { public PatMemoVuller(Globals global) : base(global, global.connectionSA, global.connectionODS) { } protected override string TabelNaam { get { return "ODS_PatMemo"; } } protected override string SelectQuery { get { return " select *, mw.icon as medwnr from medispat mp " + " left join medewerker mw on mp.par_mutatie_gebr = mw.sy2_memo"; } } protected override IEnumerable<DataRow> VulRows(SqlDataReader saReader, Func<DataRow> newRow) { DataRow[] odsRows = { newRow(), newRow() }; VulRowAttentie(odsRows[0], saReader); VulRowInfo(odsRows[1], saReader); // Lege memo's hoeven niet meegenomen te worden. return from odsRow in odsRows where odsRow["sdMemoveld"].ToString().Trim() != "" select odsRow; } private void VulRowAttentie(DataRow odsRow, SqlDataReader saReader) { VulRowAll(odsRow, saReader); for (int i = 1; i <= 2; i++) { if (saReader["par_attentie_regel" + i.ToString()].ToString().TrimEnd() != "") odsRow["sdMemoveld"] += saReader["par_attentie_regel" + i.ToString()] + "\r\n"; } } private void VulRowInfo(DataRow odsRow, SqlDataReader saReader) { VulRowAll(odsRow, saReader); for (int i = 1; i <= 12; i++) { if (saReader["par_patient_info" + i.ToString()].ToString().TrimEnd() != "") odsRow["sdMemoveld"] += saReader["par_patient_info" + i.ToString()] + "\r\n"; } } private void VulRowAll(DataRow odsRow, SqlDataReader saReader) { odsRow["ndPatient"] = saReader["par_mens"]; odsRow["ddDatum"] = DateTimeExtensions.TryParseExact("19010102", "yyyyMMdd"); odsRow["ndPakket"] = (Int32)Global.Pakket; odsRow["ndApoPrak"] = 0; odsRow["sdTrefwoord"] = "Memo"; odsRow["ndMedewerker"] = saReader["medwnr"]; odsRow["sdMedewerkerCode"] = saReader["par_mutatie_gebr"]; } } } |
Ik heb een boek over macro's thuis, het komt er alleen maar neit van om daar echt fatsoenlijk mee aan de gang te gaan. Het is wel zwaar relaxed namelijk als je daar handig mee bent (en vervolgens voortborduren in VB).quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben van mening dat ze van VBA moet afstappen en er C#A van moeten maken. Dat klote gerotzooi in VB steeds... Allemaal dingen die logisch zijn in C# zijn zo ontzettend klote om te moeten maken in VB... En dan met name het typecasting en het variabelen declareer gedeelte...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb een boek over macro's thuis, het komt er alleen maar neit van om daar echt fatsoenlijk mee aan de gang te gaan. Het is wel zwaar relaxed namelijk als je daar handig mee bent (en vervolgens voortborduren in VB).
Mwah een beetjequote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet dit ook lukken:
[ code verwijderd ]
Edit: dit hoort er ook nog bij...:
[ code verwijderd ]
Of draaf ik nu door...
Ik zou het verschil niet weten. Ik heb op m'n HBO heel erg basis C++ gehad, verder strekt mijn programmeerkennis niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ze van VBA moet afstappen en er C#A van moeten maken. Dat klote gerotzooi in VB steeds... Allemaal dingen die logisch zijn in C# zijn zo ontzettend klote om te moeten maken in VB... En dan met name het typecasting en het variabelen declareer gedeelte...
Om van te huilen zo erg...
Visual Basic is voor wannabe-programmeurs en C# is voor mensen die echt kunnen programmeren...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het verschil niet weten. Ik heb op m'n HBO heel erg basis C++ gehad, verder strekt mijn programmeerkennis niet..
met wat moeite kan ik er wel wat van maken, maar het zijn niet mijn talenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet dit ook lukken:
[ code verwijderd ]
Edit: dit hoort er ook nog bij...:
[ code verwijderd ]
Of draaf ik nu door...
En wat zijn jouw talen dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met wat moeite kan ik er wel wat van maken, maar het zijn niet mijn talen
Apple én C# fanboy!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Visual Basic is voor wannabe-programmeurs en C# is voor mensen die echt kunnen programmeren...
Doe mij maar ASP... Dan kun je kiezen met welke taal je websites maakt. Met PHP ben je zo gebonden...quote:
oh ja.. dat doe ik ook nog.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
En natuurlijk hobbyen met COCOA.
http://cocoadevcentral.com/d/learn_cocoa/
tja.. het is zo gegroeid. Nog nooit in aanraking gekomen met ASP. Misschien in de toekomst nog wel eens.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe mij maar ASP... Dan kun je kiezen met welke taal je websites maakt. Met PHP ben je zo gebonden...
Hattrick draait anders helemaal op ASP. Dus je bent er wel al mee in aanraking gekomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dat doe ik ook nog.
[..]
tja.. het is zo gegroeid. Nog nooit in aanraking gekomen met ASP. Misschien in de toekomst nog wel eens.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Is dit topic verhuisd naar DIG of zo?
Valt GAM niet een beetje onder DIG dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Is dit topic verhuisd naar DIG of zo?
qua ermee werken dus jaquote:Op maandag 19 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick draait anders helemaal op ASP. Dus je bent er wel al mee in aanraking gekomen.
Ok. Dat is flauw.
ik heb het in de gaten..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
tussenseizoen... komkommertijd denk ik...
Neen..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Valt GAM niet een beetje onder DIG dan?
Goede samenvatting.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
tussenseizoen... komkommertijd denk ik...
oeh.. code coloringquote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goede samenvatting.
Het wordt pas echt mooi als de kleurtjes ook nog zichtbaar waren...
is bij elke taal ongeveer in die kleuren toch? en volgens mij kan je het in de meeste editors helemaal aanpassen naar je eigen kleurenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blauw, Lichblauw, Rood, Zwart, Grijs en Groen. Dat zijn de meest gebruikte kleuren in C#.
In VB komt lichtblauw niet standaard voor. Maar je kunt inderdaad alles aanpassen naar eigen smaak.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is bij elke taal ongeveer in die kleuren toch? en volgens mij kan je het in de meeste editors helemaal aanpassen naar je eigen kleuren
vandaar.. ik ben nu op mijn keihard aan het javascripten en en php-en.. Misschien komt daar ooit nog wel eens wat anders bij zoals VB ofzo. Maar voorlopig kan ik me hier goed mee redden.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In VB komt lichtblauw niet standaard voor. Maar je kunt inderdaad alles aanpassen naar eigen smaak.
Daarvan moet ik nog 4 def trainees kopen. Moet wel lukken zou ik zo zeggenquote:Cash funds: 633 071 ¤ (6 889 671 ¤)
Dat ligt maar net aan de leeftijd, de hoofdskill en de bijskill.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarvan moet ik nog 4 def trainees kopen. Moet wel lukken zou ik zo zeggen
17 jarigen met uitstekend def en minimaal matig passen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de leeftijd, de hoofdskill en de bijskill.
Anders ben ik bang dat je toch te weinig hebt.
Als je er neemt die oud in dagen zijn, dan is het inderdaad wat goedkoper. Als je er wilt van -40 dagen, dan betaal je wel een miljoentje of meer...quote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
17 jarigen met uitstekend def en minimaal matig passen.
1 of 2 mogen wat beter/duurder zijn want die kunnen in de basiself
Exactly.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er neemt die oud in dagen zijn, dan is het inderdaad wat goedkoper. Als je er wilt van -40 dagen, dan betaal je wel een miljoentje of meer...
Morgenochtend het eerste wat ik even doe!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gijs. Stuur die PSD's even naar mijn mail: dave . lindelauf @ home . nl .
Bij voorbaat dank alvast.
gatver.. zou je je niet eerst ff douchen ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 20:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Morgenochtend het eerste wat ik even doe!
Jajajaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gatver.. zou je je niet eerst ff douchen ofzo
Thx!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Oude bureau uit elkaar gehaald. Decoupeerzaag in gezet om een nieuw bouw pakketje van te maken.
[ afbeelding ]
Morgen dus ff boren in de muur om die planken op te hangen. Die nu op de grond liggen wordt mn bureau met printer ver achter in de hoek) Die plank die rechts tegen de muur staat komt iets hoger met mijn Beeldscherm er op. Die plank die in de breedte staat op mn toekomstig werkblad. Komt daar onder om zo een mooier afgerond geheel te maken. Zo heb ik een berg meer ruimte en meteen een rare 45 graden hoek in mn huis opgelost.![]()
Er komen nog laden kastjes en planken voor Cdrom's \ dvd's. Ook moet ik nog een plank maken links aan de muur om mn pc op te zetten. Die komt onder het werkblad. Hij staat nu tijdelijk op de tafel waar je net een hoek van ziet links op de foto.
Goed bezig!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Oude bureau uit elkaar gehaald. Decoupeerzaag in gezet om een nieuw bouw pakketje van te maken.
[ afbeelding ]
Morgen dus ff boren in de muur om die planken op te hangen. Die nu op de grond liggen wordt mn bureau met printer ver achter in de hoek) Die plank die rechts tegen de muur staat (de grote driehoek) komt iets hoger met mijn Beeldscherm er op. Die plank die in de breedte staat op mn toekomstig werkblad. Komt daar onder om zo een mooier afgerond geheel te maken. Zo heb ik een berg meer ruimte en meteen een rare 45 graden hoek in mn huis opgelost.![]()
Er komen nog laden kastjes en planken voor Cdrom's \ dvd's. Ook moet ik nog een plank maken links aan de muur om mn pc op te zetten. Die komt onder het werkblad. Hij staat nu tijdelijk op de tafel waar je net een hoek van ziet links op de foto.
quote:4. Jan-Kees Vrieling (211069941)
18 years and 77 days, Next birthday: 23-02-2009
In poor form, solid stamina.
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 19-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 220
Wage: 900 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: formidable
Playmaking: poor
Winger: weak
Passing: inadequate
Scoring: poor
Set pieces: solid
Samen 1.2 mlnquote:Julius Notten
17 years and 94 days, Next birthday: 06-02-2009
In passable form, inadequate stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 060
Wage: 530 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: excellent
Playmaking: poor
Winger: poor
Passing: inadequate
Scoring: disastrous
Set pieces: disastrous
quote:
Thx.quote:
Blijf je wel van de vrouwen af?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook mn bijnaam hier in de flat. Ik help met klussen bij iedereen en heb ook altijd alles. Qua schroeven spijkers moertjes ed ed. Ook heb ik een berg gereedschap. Vandaar die bijnaam.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat waren zijn aankoop stats?
Stiekem toch wel redelijk PM en zwak passen. Hij was 17 denk ik, maar het was wel vlak voor het einde van het seizoen, destijds dus vlak voor z'n verjaardag.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.
Op naar de volgende aanklachtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als t ff kan niet natuurlijk! Wat wil je dan in een "jongeren" flat.
Ah ok. Redelijk voor 3000 is inderdaad vrij normaal dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Stiekem toch wel redelijk PM en zwak passen. Hij was 17 denk ik, maar het was wel vlak voor het einde van het seizoen, destijds dus vlak voor z'n verjaardag.
Yup, ik kan met bijna 8.7 mln wel een paar leuke trainees opsnorren. Hopelijk komt er nog wel 5.5 mln bij voor m'n superheld die ik eerder beschreef, dat vind ik 'm wel waard in ieder geval. Ik krijg alleen geen tijden meer een TC voor hem vanwege z'n unieke stats:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah ok. Redelijk voor 3000 is inderdaad vrij normaal dan.
Maar toch een lekker bedrag gekregen alsnog, en dat is het belangrijkste.
964 dagen bij m'n team trouwens.quote:Playmaking = titanic
Stamina >= excellent
Passing = formidable
Defending = passable
Scoring <= wretched
Winger <= wretched
Zowel mijn tegenstander als ik hebben een andere mening dan de fans...quote:Hoi,
Leuk om te zien dat we een seizoen tegemoet gaan zonder bot-teams en met een aantal actievere managers.
Het kampioenschap zal denk ik komend seizoen gaan tussen Teamkoekje en the fenders met als gevaarlijke outsider fc Knudde.
Iedereen veel succes!
Hier zijn je psd's, kijk maar even of je er zo wat aan hebt, anders geef je maar een digitale gil en kijk ik er nog even naar als ik echt wakker ben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
De voorspelling van mijn tegenstander:
[..]
Zowel mijn tegenstander als ik hebben een andere mening dan de fans...
Ik ben nu op het werk en daar heb ik nog geen photoshop. Ik zal thuis even kijken of straks even inloggen op mijn iMac thuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier zijn je psd's, kijk maar even of je er zo wat aan hebt, anders geef je maar een digitale gil en kijk ik er nog even naar als ik echt wakker ben!
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/pee-es-dees.zip
Ja, heb hier waar ik zit ook alleen versie 6 of zo van photoshop, heb het even met fireworks opgeslagen als *.psd, maar dat lijkt allemaal wel goed gegaan te zijn! Weet alleen niet wat een recentere photoshop ermee doet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk en daar heb ik nog geen photoshop. Ik zal thuis even kijken of straks even inloggen op mijn iMac thuis.
Maar bedankt alvast.
Ah zo. Ik heb CS4 en dat is versie 11. Normaal kun je wel oudere versies openen in een nieuwe versie maar andersom niet. Maar of dat nog werkt met 5 versies verschil weet ik ook niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, heb hier waar ik zit ook alleen versie 6 of zo van photoshop, heb het even met fireworks opgeslagen als *.psd, maar dat lijkt allemaal wel goed gegaan te zijn! Weet alleen niet wat een recentere photoshop ermee doet!
Nou ja ik weet dus niet wat het verschil is, maar vrijwel alles voor het web zet ik in elkaar met fireworks, dit dus ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik heb CS4 en dat is versie 11. Normaal kun je wel oudere versies openen in een nieuwe versie maar andersom niet. Maar of dat nog werkt met 5 versies verschil weet ik ook niet...
We zien het wel.
Dan ram ik die PNG's er sowieso wel even bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Fireworks heb ik ook. Mocht het niet lukken, dan kun je me daar ook de bestanden van geven. Ik zal vaniddag in mijn pauze wel even kijken.
Ah, nu snap ik waarom dat die kast maar niet af wilt komen. Er komt telkens een vrouw tussen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
een echte klus-Nico blijft met zn handjes niet van de vrouwtjes af...
Zo lang er maar niemand uit de kast komt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom dat die kast maar niet af wilt komen. Er komt telkens een vrouw tussen...
Als die zingt zoals in de skyradio-reclame, dan kun je hem er zelf uithalen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Zo lang er maar niemand uit de kast komt..
ik heb liever geen mannen die uit de kast komen in mijn omgeving..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als die zingt zoals in de skyradio-reclame, dan kun je hem er zelf uithalen...
Dat zeg je nu wel. Maar dat kunnen wij niet controleren natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb liever geen mannen die uit de kast komen in mijn omgeving..
daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel. Maar dat kunnen wij niet controleren natuurlijk...
De PSD's doen het. Alleen die kop...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan ram ik die PNG's er sowieso wel even bij
Die kop van Tevez bedoel je ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De PSD's doen het. Alleen die kop...
Hier wel ja!quote:
Dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die kop van Tevez bedoel je ?
Tevez en Awards hebben de verkeerde naam, bij die ander heb je hem zoals in de OP bij de awards!
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...quote:[..]
Hier wel ja!
Kun je daar niet wat aan doen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...
Ik kan mijn eigen mirror maken. Maar de ziggo webspaces ondersteunen geen ASP... En via mijn GSM met onbeperkt internet lukt het ook wel.quote:
mirrors voor hattrick?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed...
[..]
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...
aah ok.. dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
Omdat op sommige plaatsen .org misschien niet gebruikt mag worden? Geen idee eigenlijk waarom precies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aah ok.. dat kan natuurlijk ook
waarom eigenlijk?![]()
Dat zijn maar twee mirrors natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
Per definitie mirroren ze allemaal de pagina's die op de servers gegenereerd worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn maar twee mirrors natuurlijk..
ah.. uiteraard.. Zou ook niet weten waarom. Ik denk dat hier .org de meest bezochte is, omdat we zoveel met open source software bezig zijn. En overigens ook de site waar we aan werken is .orgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat op sommige plaatsen .org misschien niet gebruikt mag worden? Geen idee eigenlijk waarom precies.
Ja, ok. Maar doorgaans wordt de primaire url geen mirror genoemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Per definitie mirroren ze allemaal de pagina's die op de servers gegenereerd worden.
Wat is de primaire URL dan? Dat wij hier .org gebruiken wil niet zeggen dat het primair is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar doorgaans wordt de primaire url geen mirror genoemd.
Of .org de meest gebruikte is, moeten we aan de HT's vragen. Die kunnen ons vast en zeker ook vertellen wat de primaire naam is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. uiteraard.. Zou ook niet weten waarom. Ik denk dat hier .org de meest bezochte is, omdat we zoveel met open source software bezig zijn. En overigens ook de site waar we aan werken is .org
Google geeft .org als eerste hit terwijl de andere twee niet op de eerste pagina te vinden zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is de primaire URL dan? Dat wij hier .org gebruiken wil niet zeggen dat het primair is.Daarom dat ik het voor het gemak maar allemaal mirrors noem.
Als je het zo bekijkt heb je gelijk ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Google geeft .org als eerste hit terwijl de andere twee niet op de eerste pagina te vinden zijn.
Stomme ISP's ook. Daar kun je ook niet meer op vertrouwen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:33 schreef rompompom het volgende:
20-01-2009 12:48 (Global)
We have extended transfer deadlines between 12.50 and 13.50 with 1 hour. This because our ISP is down, which means many of our users can't access Hattrick at the moment.
Ik lurk hier vooral mee. Vroeger was ik MeedenFC maar sinds de downfall van 3e naar 7e divisie is het meeden mashers collenius cripplers combinatie. Helaas kon ik dit seizoen niet naar de 8e degraderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is jouw team eigenlijk? Daar je niet zo vaak in het hattrick topic te vinden bent...
Haha. Maar wil je dan vanaf de 10e (ofzo) weer gaan opbouwen of ben je van plan om helemaal te stoppen dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik lurk hier vooral mee. Vroeger was ik MeedenFC maar sinds de downfall van 3e naar 7e divisie is het meeden mashers collenius cripplers combinatie. Helaas kon ik dit seizoen niet naar de 8e degraderen.
Challenge me.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef BaDaZz het volgende:
jeugdfriendly iemand?
Wat hebben ze aan ervaring? Als dat hetzelfde is, dan zou ik de 2e nemen. Met beter passen wordt je evetuele taktiekvaardigheid (centrumaanval/vleugelaanval) beter. Qua prestaties zullen beide hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef Game_Error het volgende:
Wie zal ik trouwens komend seizoen als vaste spits in mijn eerste tean gebruiken, ik heb keuze uit 3 spelers, 1 met wonderbaarlijk scoren en goed passen, die krijgt sowieso een basisplaats. Een met formidabel scoren en zwak passen, en een met uitstekend scoren en goed passen. Verder speel ik niet met extra strategieën die eventueel passen nodig hebben.
Nee, maar passen is voor je ratings altijd wel goed! Ik zou gewoon even proberen en kijken waar je de hogere ratings mee haalt! Zou je niet de formidabel én uitstekend verkopen voor één goede spits?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:11 schreef Game_Error het volgende:
Wie zal ik trouwens komend seizoen als vaste spits in mijn eerste tean gebruiken, ik heb keuze uit 3 spelers, 1 met wonderbaarlijk scoren en uitstekend passen, die krijgt sowieso een basisplaats. Een met formidabel scoren en zwak passen, en een met uitstekend scoren en goed passen. Verder speel ik niet met extra strategieën die eventueel passen nodig hebben.
Dan zou ik voor de formidabele kiezen. Ervaring is bij een spits belangrijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Game_Error het volgende:
De formidabele heeft aanzienlijk meer ervaring (redelijk tegen zwak) ik speel echter zonder extra strategieën.
Reserve spits is ook handig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, maar passen is voor je ratings altijd wel goed! Ik zou gewoon even proberen en kijken waar je de hogere ratings mee haalt! Zou je niet de formidabel én uitstekend verkopen voor één goede spits?
Dat is waar, al zou het voor een gebalanceerd elftal niet heel veel moeten uitmaken of er een iets mindere spits inkomt! Het verschil tussen een eerste spits met wonderbaarlijk en een tweede met formidabel is imo iets groot, dan zou mijn voorkeur uitgaan naar 2 keer briljant of zo denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Reserve spits is ook handig.
Dat is inderdaad waar. Dan zou je dus de wonderbaarlijke en uitstekende moeten verkopen en daar 2 briljante terug voor moeten kopen. Dan is die formidabele een goede reserve spits.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is waar, al zou het voor een gebalanceerd elftal niet heel veel moeten uitmaken of er een iets mindere spits inkomt! Het verschil tussen een eerste spits met wonderbaarlijk en een tweede met formidabel is imo iets groot, dan zou mijn voorkeur uitgaan naar 2 keer briljant of zo denk ik
En bovendien, voor iemand die net naar de VIII is gepromoveerd is lijkt me een wonderbaarlijk spits met uitstekend passen sowieso nog niet echt nodigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Dan zou je dus de wonderbaarlijke en uitstekende moeten verkopen en daar 2 briljante terug voor moeten kopen. Dan is die formidabele een goede reserve spits.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En bovendien, voor iemand die net naar de VIII is gepromoveerd is lijkt me een wonderbaarlijk spits met uitstekend passen sowieso nog niet echt nodig
Als ik zo kijk speel je ook vaak 3-5-2 met vaak dezelfde spelers ? Wat train je en heb je geen trainees voor op de woensdag ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:15 schreef Game_Error het volgende:
De formidabele heeft aanzienlijk meer ervaring (redelijk tegen zwak) ik speel echter zonder extra strategieën.
Weer down, dus kan het even niet checken, misschien is ie er zelf nog ?quote:
Volgens FOK! zou hij offline zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weer down, dus kan het even niet checken, misschien is ie er zelf nog ?
Ach ik heb in de VI 3 formidabele spitsen (1x met goed passen, 1x met goed vleugelspel en 1x met ervaring) en ik ben er 3de meegeworden..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik nog niet eens naar gekeken. Ik heb een wonderbaarlijk en wereldklasse met een briljant als reserve en ik ga nu naar de VI....
Ik wil eigenlijk naar de 10e en dan opnieuw beginnen. Heb jarenlang een financieel wanbeleid gehad. Nu zit er 52 miljoen te sudderen en daar komt steeds meer bij. Beetje skilltraden en op de federatiefora rondklooien. Heb via het spelletje wat extra vrienden gemaakt in groningen en daardoor is het ook nog altijd erg leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha. Maar wil je dan vanaf de 10e (ofzo) weer gaan opbouwen of ben je van plan om helemaal te stoppen dan?
Met 52 miljoen kun je wel een leuke doorstart maken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar de 10e en dan opnieuw beginnen. Heb jarenlang een financieel wanbeleid gehad. Nu zit er 52 miljoen te sudderen en daar komt steeds meer bij. Beetje skilltraden en op de federatiefora rondklooien. Heb via het spelletje wat extra vrienden gemaakt in groningen en daardoor is het ook nog altijd erg leuk.
gezien de leeftijd van zn middenvelders traint ie positiespel..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik zo kijk speel je ook vaak 3-5-2 met vaak dezelfde spelers ? Wat train je en heb je geen trainees voor op de woensdag ?
Ik wil dan ook kampioen worden en naar de V gaan dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ach ik heb in de VI 3 formidabele spitsen (1x met goed passen, 1x met goed vleugelspel en 1x met ervaring) en ik ben er 3de meegeworden..
Dan zijn 3 extra trainees voor op de woensdag waardevoller dan één spits met die stats denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
gezien de leeftijd van zn middenvelders traint ie positiespel..
Helemaal mee eens. Die spits verkopen, een briljant er voor terug aanschaffen en dan 3 trainees.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zijn 3 extra trainees voor op de woensdag waardevoller dan één spits met die stats denk ik
Waarom helemaal naar de 10de dan? De 9de is ook al echt bagger hoor. Veel nieuwe spelers beginnen daar ook al als ze zich inschrijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar de 10e en dan opnieuw beginnen. Heb jarenlang een financieel wanbeleid gehad. Nu zit er 52 miljoen te sudderen en daar komt steeds meer bij. Beetje skilltraden en op de federatiefora rondklooien. Heb via het spelletje wat extra vrienden gemaakt in groningen en daardoor is het ook nog altijd erg leuk.
Wat moet dat wel niet kostenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil dan ook kampioen worden en naar de V gaan dit seizoen.
Werekdklasse met uitmuntend vleugelspel en zwak passen (zwak ervaring).
Alwin Swinkels heet die. Dan kun je het zelf zoeken. Maar mijn reusachtige middenvelders zijn het duurste.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat moet dat wel niet kosten
Bekers ophalen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom helemaal naar de 10de dan? De 9de is ook al echt bagger hoor. Veel nieuwe spelers beginnen daar ook al als ze zich inschrijven.
het laatste ben ik wel benieuwd naar..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alwin Swinkels heet die. Dan kun je het zelf zoeken. Maar mijn reusachtige middenvelders zijn het duurste.
Qua salaris dan, of bedoelde je aanschafprijs?
Ik kan het zelf nu even niet opzoeken, dus dat moet je zelf doen. Sorry.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het laatste ben ik wel benieuwd naar..
Valt me nog wel mee eigenlijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan het zelf nu even niet opzoeken, dus dat moet je zelf doen. Sorry.
Maar het was ergens in de 3 miljoen dacht ik...
3miljoen en bijna 700kquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan het zelf nu even niet opzoeken, dus dat moet je zelf doen. Sorry.
Maar het was ergens in de 3 miljoen dacht ik...
Oke, ik keek ook even heel vluchtig naar 5 wedstrijden en toen zag ik steeds dezelfden... daarna kon ik niet meer kijken omdat hattrick hier down isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb wel 6 trainees rondlopen hoor, alleen in het offseason kan mnen nou eenmaal maar 3 (5) spelers per week trainen.
Ja, dat zijn normale prijzen voor dergelijke spelers! Ach, over een paar seizoenen lopen zulke spelers ook in jouw team rond, als het goed isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
3miljoen en bijna 700k
Salaris ergens in de 13k.
Lekker spelertje hoor. Neemt alleen in zijn eentje net zoveel salaris voor zijn rekening als heel mijn kost en is net zoveel ward is 5 keer mijn team.
Je moet balanceren. Niet pieken. Dat is beter. Als je topspeler namelijk geblesseerd raakt heb je een probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Valt me nog wel mee eigenlijk..
Ik zit zelf ook met een dillema.. Ik speelde de laatste weken van afgelopen seizoen 442 en ik wilde met ingang van het komende seizoen 532 spelen, maar de nieuwe teams die erbij zijn gekomen hebben allemaal wel een redelijk sterk middenveld.. Is een speler met reusachtig positiespel beter dan een speler met uitmuntend positiespel en een vleugelspeler met goed positiespel samen?
Tja. Ik speel dan waarschijnlijk ook iets langer. Ik heb 215k aan loon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
3miljoen en bijna 700k
Salaris ergens in de 13k.
Lekker spelertje hoor. Neemt alleen in zijn eentje net zoveel salaris voor zijn rekening als heel mijn kost en is net zoveel ward is 5 keer mijn team.
raar, met competitie speel ik toch steeds met andere dan bij de friendly'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, ik keek ook even heel vluchtig naar 5 wedstrijden en toen zag ik steeds dezelfden... daarna kon ik niet meer kijken omdat hattrick hier down is
[..]
Ja, dat zijn normale prijzen voor dergelijke spelers! Ach, over een paar seizoenen lopen zulke spelers ook in jouw team rond, als het goed is![]()
hmmz das waar.. dan kan ik beter op zoek gaan naar een middenvelder met uitmuntend positiespel en die op de vleugel zetten..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet balanceren. Niet pieken. Dat is beter. Als je topspeler namelijk geblesseerd raakt heb je een probleem.
Bagger, je quote mij blijkbaar eerder dan dat ik mijn gebrekkige post kon wijzigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, ik keek ook even heel vluchtig naar 5 wedstrijden en toen zag ik steeds dezelfden... daarna kon ik niet meer kijken omdat hattrick hier down is
[..]
Ja, dat zijn normale prijzen voor dergelijke spelers! Ach, over een paar seizoenen lopen zulke spelers ook in jouw team rond, als het goed is![]()
Als je de vleugel naar het midden zet, dan wel inderdaad. Maar vergeet niet dat hij dan ook een beetje vleugel nodig heeft als bijskill.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz das waar.. dan kan ik beter op zoek gaan naar een middenvelder met uitmuntend positiespel en die op de vleugel zetten..
Misschien klik ik ook wel scheefquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef Game_Error het volgende:
[..]
raar, met competitie speel ik toch steeds met andere dan bij de friendly's
OVerigens kan ik met dit team vast wel meteen doorstoten naar de VII he?
Eh.. Waarom geen 10?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb wel 6 trainees rondlopen hoor, alleen in het off season kan men nou eenmaal maar 3 (5) spelers per week trainen.
kijk maar naar mn laatste twee wedstrijden, 2 verschillende middenvelden heb ik staan. Overigens zijn alle 6 de trainees formidabel dan wel uitmuntend.
En dan quote je daarna ook nog de verkeerde...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bagger, je quote mij blijkbaar eerder dan dat ik mijn gebrekkige post kon wijzigen.
Dat is misschien ook een fout die ik gemaakt heb met mn wonderbaarlijke aanvallerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz das waar.. dan kan ik beter op zoek gaan naar een middenvelder met uitmuntend positiespel en die op de vleugel zetten..
6 volle trainees waarschijnlijk.quote:
Positiespel met als bijskill vleugel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:15 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Dat is misschien ook een fout die ik gemaakt heb met mn wonderbaarlijke aanvaller
Overigens, als ik met naar het midden spelende vleugels speel, wat is dan belangrijker, vleugelspel voor ze? of Positiespel? kan ik dan bijvoorbeeld daar gewoon een uitmuntende positiespeler neerzetten met zwak vleugel spel?
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.quote:
ik heb al wat op het oog.. uitmuntend positiespel, goed vleugel..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de vleugel naar het midden zet, dan wel inderdaad. Maar vergeet niet dat hij dan ook een beetje vleugel nodig heeft als bijskill.
2 keer zo lang als centrale middenvelders.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er 8 atm (2 vleugelspelers die beter moeten worden in positiespel), ik heb altijd het idee dat positie spel op de vleugels nooit opschiet.... maar ik weet dat ik daar fout in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |