Valt GAM niet een beetje onder DIG dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Is dit topic verhuisd naar DIG of zo?
qua ermee werken dus jaquote:Op maandag 19 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick draait anders helemaal op ASP. Dus je bent er wel al mee in aanraking gekomen.
Ok. Dat is flauw.
ik heb het in de gaten..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
tussenseizoen... komkommertijd denk ik...
Neen..quote:Op maandag 19 januari 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Valt GAM niet een beetje onder DIG dan?
Goede samenvatting.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
tussenseizoen... komkommertijd denk ik...
oeh.. code coloringquote:Op maandag 19 januari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goede samenvatting.
Het wordt pas echt mooi als de kleurtjes ook nog zichtbaar waren...
is bij elke taal ongeveer in die kleuren toch? en volgens mij kan je het in de meeste editors helemaal aanpassen naar je eigen kleurenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Blauw, Lichblauw, Rood, Zwart, Grijs en Groen. Dat zijn de meest gebruikte kleuren in C#.
In VB komt lichtblauw niet standaard voor. Maar je kunt inderdaad alles aanpassen naar eigen smaak.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is bij elke taal ongeveer in die kleuren toch? en volgens mij kan je het in de meeste editors helemaal aanpassen naar je eigen kleuren
vandaar.. ik ben nu op mijn keihard aan het javascripten en en php-en.. Misschien komt daar ooit nog wel eens wat anders bij zoals VB ofzo. Maar voorlopig kan ik me hier goed mee redden.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In VB komt lichtblauw niet standaard voor. Maar je kunt inderdaad alles aanpassen naar eigen smaak.
Daarvan moet ik nog 4 def trainees kopen. Moet wel lukken zou ik zo zeggenquote:Cash funds: 633 071 ¤ (6 889 671 ¤)
Dat ligt maar net aan de leeftijd, de hoofdskill en de bijskill.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarvan moet ik nog 4 def trainees kopen. Moet wel lukken zou ik zo zeggen
17 jarigen met uitstekend def en minimaal matig passen.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de leeftijd, de hoofdskill en de bijskill.
Anders ben ik bang dat je toch te weinig hebt.
Als je er neemt die oud in dagen zijn, dan is het inderdaad wat goedkoper. Als je er wilt van -40 dagen, dan betaal je wel een miljoentje of meer...quote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
17 jarigen met uitstekend def en minimaal matig passen.
1 of 2 mogen wat beter/duurder zijn want die kunnen in de basiself
Exactly.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er neemt die oud in dagen zijn, dan is het inderdaad wat goedkoper. Als je er wilt van -40 dagen, dan betaal je wel een miljoentje of meer...
Morgenochtend het eerste wat ik even doe!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gijs. Stuur die PSD's even naar mijn mail: dave . lindelauf @ home . nl .
Bij voorbaat dank alvast.
gatver.. zou je je niet eerst ff douchen ofzoquote:Op maandag 19 januari 2009 20:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Morgenochtend het eerste wat ik even doe!
Jajajaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gatver.. zou je je niet eerst ff douchen ofzo
Thx!quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Oude bureau uit elkaar gehaald. Decoupeerzaag in gezet om een nieuw bouw pakketje van te maken.
[ afbeelding ]
Morgen dus ff boren in de muur om die planken op te hangen. Die nu op de grond liggen wordt mn bureau met printer ver achter in de hoek) Die plank die rechts tegen de muur staat komt iets hoger met mijn Beeldscherm er op. Die plank die in de breedte staat op mn toekomstig werkblad. Komt daar onder om zo een mooier afgerond geheel te maken. Zo heb ik een berg meer ruimte en meteen een rare 45 graden hoek in mn huis opgelost.![]()
Er komen nog laden kastjes en planken voor Cdrom's \ dvd's. Ook moet ik nog een plank maken links aan de muur om mn pc op te zetten. Die komt onder het werkblad. Hij staat nu tijdelijk op de tafel waar je net een hoek van ziet links op de foto.
Goed bezig!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Oude bureau uit elkaar gehaald. Decoupeerzaag in gezet om een nieuw bouw pakketje van te maken.
[ afbeelding ]
Morgen dus ff boren in de muur om die planken op te hangen. Die nu op de grond liggen wordt mn bureau met printer ver achter in de hoek) Die plank die rechts tegen de muur staat (de grote driehoek) komt iets hoger met mijn Beeldscherm er op. Die plank die in de breedte staat op mn toekomstig werkblad. Komt daar onder om zo een mooier afgerond geheel te maken. Zo heb ik een berg meer ruimte en meteen een rare 45 graden hoek in mn huis opgelost.![]()
Er komen nog laden kastjes en planken voor Cdrom's \ dvd's. Ook moet ik nog een plank maken links aan de muur om mn pc op te zetten. Die komt onder het werkblad. Hij staat nu tijdelijk op de tafel waar je net een hoek van ziet links op de foto.
quote:4. Jan-Kees Vrieling (211069941)
18 years and 77 days, Next birthday: 23-02-2009
In poor form, solid stamina.
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 19-01-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 220
Wage: 900 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: formidable
Playmaking: poor
Winger: weak
Passing: inadequate
Scoring: poor
Set pieces: solid
Samen 1.2 mlnquote:Julius Notten
17 years and 94 days, Next birthday: 06-02-2009
In passable form, inadequate stamina.
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 060
Wage: 530 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: excellent
Playmaking: poor
Winger: poor
Passing: inadequate
Scoring: disastrous
Set pieces: disastrous
quote:
Thx.quote:
Blijf je wel van de vrouwen af?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook mn bijnaam hier in de flat. Ik help met klussen bij iedereen en heb ook altijd alles. Qua schroeven spijkers moertjes ed ed. Ook heb ik een berg gereedschap. Vandaar die bijnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |