quote:Op maandag 19 januari 2009 09:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat waren zijn aankoop stats?
Stiekem toch wel redelijk PM en zwak passen. Hij was 17 denk ik, maar het was wel vlak voor het einde van het seizoen, destijds dus vlak voor z'n verjaardag.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet ik vanmiddag effe thuis nakijken. Maar veel meer dan matig positiespel en zwak passen zal het niet zijn geweest. Verkocht met Bovennatuurlijk/uitmuntend.
Op naar de volgende aanklachtquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als t ff kan niet natuurlijk! Wat wil je dan in een "jongeren" flat.
Ah ok. Redelijk voor 3000 is inderdaad vrij normaal dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Stiekem toch wel redelijk PM en zwak passen. Hij was 17 denk ik, maar het was wel vlak voor het einde van het seizoen, destijds dus vlak voor z'n verjaardag.
Yup, ik kan met bijna 8.7 mln wel een paar leuke trainees opsnorren. Hopelijk komt er nog wel 5.5 mln bij voor m'n superheld die ik eerder beschreef, dat vind ik 'm wel waard in ieder geval. Ik krijg alleen geen tijden meer een TC voor hem vanwege z'n unieke stats:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah ok. Redelijk voor 3000 is inderdaad vrij normaal dan.
Maar toch een lekker bedrag gekregen alsnog, en dat is het belangrijkste.
964 dagen bij m'n team trouwens.quote:Playmaking = titanic
Stamina >= excellent
Passing = formidable
Defending = passable
Scoring <= wretched
Winger <= wretched
Zowel mijn tegenstander als ik hebben een andere mening dan de fans...quote:Hoi,
Leuk om te zien dat we een seizoen tegemoet gaan zonder bot-teams en met een aantal actievere managers.
Het kampioenschap zal denk ik komend seizoen gaan tussen Teamkoekje en the fenders met als gevaarlijke outsider fc Knudde.
Iedereen veel succes!
Hier zijn je psd's, kijk maar even of je er zo wat aan hebt, anders geef je maar een digitale gil en kijk ik er nog even naar als ik echt wakker ben!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
De voorspelling van mijn tegenstander:
[..]
Zowel mijn tegenstander als ik hebben een andere mening dan de fans...
Ik ben nu op het werk en daar heb ik nog geen photoshop. Ik zal thuis even kijken of straks even inloggen op mijn iMac thuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier zijn je psd's, kijk maar even of je er zo wat aan hebt, anders geef je maar een digitale gil en kijk ik er nog even naar als ik echt wakker ben!
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/pee-es-dees.zip
Ja, heb hier waar ik zit ook alleen versie 6 of zo van photoshop, heb het even met fireworks opgeslagen als *.psd, maar dat lijkt allemaal wel goed gegaan te zijn! Weet alleen niet wat een recentere photoshop ermee doet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben nu op het werk en daar heb ik nog geen photoshop. Ik zal thuis even kijken of straks even inloggen op mijn iMac thuis.
Maar bedankt alvast.
Ah zo. Ik heb CS4 en dat is versie 11. Normaal kun je wel oudere versies openen in een nieuwe versie maar andersom niet. Maar of dat nog werkt met 5 versies verschil weet ik ook niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, heb hier waar ik zit ook alleen versie 6 of zo van photoshop, heb het even met fireworks opgeslagen als *.psd, maar dat lijkt allemaal wel goed gegaan te zijn! Weet alleen niet wat een recentere photoshop ermee doet!
Nou ja ik weet dus niet wat het verschil is, maar vrijwel alles voor het web zet ik in elkaar met fireworks, dit dus ook!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik heb CS4 en dat is versie 11. Normaal kun je wel oudere versies openen in een nieuwe versie maar andersom niet. Maar of dat nog werkt met 5 versies verschil weet ik ook niet...
We zien het wel.
Dan ram ik die PNG's er sowieso wel even bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Fireworks heb ik ook. Mocht het niet lukken, dan kun je me daar ook de bestanden van geven. Ik zal vaniddag in mijn pauze wel even kijken.
Ah, nu snap ik waarom dat die kast maar niet af wilt komen. Er komt telkens een vrouw tussen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
een echte klus-Nico blijft met zn handjes niet van de vrouwtjes af...
Zo lang er maar niemand uit de kast komt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom dat die kast maar niet af wilt komen. Er komt telkens een vrouw tussen...
Als die zingt zoals in de skyradio-reclame, dan kun je hem er zelf uithalen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Zo lang er maar niemand uit de kast komt..
ik heb liever geen mannen die uit de kast komen in mijn omgeving..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als die zingt zoals in de skyradio-reclame, dan kun je hem er zelf uithalen...
Dat zeg je nu wel. Maar dat kunnen wij niet controleren natuurlijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:26 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb liever geen mannen die uit de kast komen in mijn omgeving..
daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel. Maar dat kunnen wij niet controleren natuurlijk...
De PSD's doen het. Alleen die kop...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan ram ik die PNG's er sowieso wel even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |