Die kop van Tevez bedoel je ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De PSD's doen het. Alleen die kop...
Hier wel ja!quote:
Dat komt wel goed...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die kop van Tevez bedoel je ?
Tevez en Awards hebben de verkeerde naam, bij die ander heb je hem zoals in de OP bij de awards!
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...quote:[..]
Hier wel ja!
Kun je daar niet wat aan doen ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...
Ik kan mijn eigen mirror maken. Maar de ziggo webspaces ondersteunen geen ASP... En via mijn GSM met onbeperkt internet lukt het ook wel.quote:
mirrors voor hattrick?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed...
[..]
Hier kan ik niet eens op hattrick daar al mijn 3 mirrors geblokkeerd zijn... Ik moet nu via mijn GSM op hattrick...
aah ok.. dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
Omdat op sommige plaatsen .org misschien niet gebruikt mag worden? Geen idee eigenlijk waarom precies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aah ok.. dat kan natuurlijk ook
waarom eigenlijk?![]()
Dat zijn maar twee mirrors natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
Per definitie mirroren ze allemaal de pagina's die op de servers gegenereerd worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn maar twee mirrors natuurlijk..
ah.. uiteraard.. Zou ook niet weten waarom. Ik denk dat hier .org de meest bezochte is, omdat we zoveel met open source software bezig zijn. En overigens ook de site waar we aan werken is .orgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat op sommige plaatsen .org misschien niet gebruikt mag worden? Geen idee eigenlijk waarom precies.
Ja, ok. Maar doorgaans wordt de primaire url geen mirror genoemd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Per definitie mirroren ze allemaal de pagina's die op de servers gegenereerd worden.
Wat is de primaire URL dan? Dat wij hier .org gebruiken wil niet zeggen dat het primair is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar doorgaans wordt de primaire url geen mirror genoemd.
Of .org de meest gebruikte is, moeten we aan de HT's vragen. Die kunnen ons vast en zeker ook vertellen wat de primaire naam is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. uiteraard.. Zou ook niet weten waarom. Ik denk dat hier .org de meest bezochte is, omdat we zoveel met open source software bezig zijn. En overigens ook de site waar we aan werken is .org
Google geeft .org als eerste hit terwijl de andere twee niet op de eerste pagina te vinden zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is de primaire URL dan? Dat wij hier .org gebruiken wil niet zeggen dat het primair is.Daarom dat ik het voor het gemak maar allemaal mirrors noem.
Als je het zo bekijkt heb je gelijk ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Google geeft .org als eerste hit terwijl de andere twee niet op de eerste pagina te vinden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |