Ik haal 18 hatstats meer dan de nummer 2 (qua hatstats) in mijn nieuwe league...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga wel met grote getallen winnen. Volgens alltid heb ik 40 hatstats meer dan de nummer 2 in mn league (grofweg 130vs90) en dat is dan ook het team dat ik vorig jaar twee keer verslagen heb, met een eindsaldo van 10-2.
Heb je niet op zitten letten?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je maar oplet op versterkingen van zijn kant en zelf ook versterkt wanneer mogelijk.
Je weet toch dat outpost hier meer aan het spammen is dan dat hij oplet.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten letten?![]()
Sorry?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten letten?![]()
Hahahahaha en dat zeg jij.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet toch dat outpost hier meer aan het spammen is dan dat hij oplet.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In VI komt er toch maar 1 bij van uit de V?
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits welquote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Een trainie is in mijn ogen geen versterking vrind.
Dat verklaart.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Verkeerd getypt. Bedoelde de VII
Ik zou voor de coach gaan. Daar heb je meer aan dan aan versterking. Zeker als je een seizoen makkelijk kunt trainen...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits wel![]()
Maakt ook niet uit. Ik sta nu op 0. Wachten tot ik een goed/slecht trainer kan aanschaffen(heb nu een redelijk) of nog ergens versterking halen?
De coach idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een uitstekend keeper en een goed/goed spits wel![]()
Maakt ook niet uit. Ik sta nu op 0. Wachten tot ik een goed/slecht trainer kan aanschaffen(heb nu een redelijk) of nog ergens versterking halen?
Neem het bedrag wat buiten haakjes staat en de 200.000 die je rood mag staan, en voor dat bedrag kun je een coach nemen. Dat je al rood staat maakt hier dus geen zak voor uit. Zelfde met het stadion trouwens. Daar telt ook het bedrag wat buiten haakjes staat.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kun je met de aanschaf van een coach in de min gaan? Dan zou ik hem nu al kunnen aanschaffen nml.
Verbouw ze...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De coach idd.
Denk je dat ik van iedereen die hier post kan onthouden wat voor spelers ie de afgelopen weken heeft gekocht?
Ik ga zo ff offline voor het eerst in weken. Ik ga mn bureau verbouwen maar dan moet ik eerst tijdelijk mn pc ergens anders plaatsen.
Tot Later
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neem het bedrag wat buiten haakjes staat en de 200.000 die je rood mag staan, en voor dat bedrag kun je een coach nemen. Dat je al rood staat maakt hier dus geen zak voor uit. Zelfde met het stadion trouwens. Daar telt ook het bedrag wat buiten haakjes staat.
Dat zinnetje doet me aan zoiets denken...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De coach idd.
Denk je dat ik van iedereen die hier post kan onthouden wat voor spelers ie de afgelopen weken heeft gekocht?
Ik ga zo ff offline voor het eerst in weken. Ik ga mn bureau verbouwen maar dan moet ik eerst tijdelijk mn pc ergens anders plaatsen.
Tot Later
Probeer het uit...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?
volgens mij niet..quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm dat formuleerde ik verkeerd. Ik bedoelde of je onder de -200k kon met het aanschaffen van een coach? Dat was vroeger toch de reden dat veel beginners in de problemen kwamen door een stadionverbouwing?
Dat vind ik het sowieso, 18 mln gebruiken om naar de V te promoveren.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:19 schreef foetre het volgende:
Ik denk dat ik me trainies ga verkopen en 1 seizoen algemeen en 30% conditie ga trainen.
Dan heb ik zo'n 18 mil te besteden aan 5 verdedigers en aanvallende versterking.
Dan word ik waarschijnlijk wel kampioen.Zo niet dan is het wel weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |