Inkoppertje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niemand die daar problemen mee heeft.
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
We kunnen ook gewoon al onze MSN-accounts aan elkaar geven en dan een groupgesprek houden. Net zo makkelijk, als niet makkelijker.
Tot vanavond en nog eens suc6 he!quote:
Samequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha.. weer een bevestiging van het feit dat ik een luie donder ben..
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is niemand die daar problemen mee heeft.
Alles en iedereen blokkeren behalve je mede FOK!hattrickers.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.
[..]
Smakelijk.quote:Tot vanavond en nog eens suc6 he!![]()
* Outpost76 ziet aan de bovenstaande posts dat ie niet de enige is die makkelijk hapt.
Ja, dat ga ik dan ook doen. Ik ben al fokking lang niet op MSN geweest en heb helemaal geen zin om anderen te spreken aan wie ik geen behoefte heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een apart acount aan maken voor Fok! Hattrick want ik heb vaak geen zin om privé alles en iedereen te spreken waardoor ik veel offline ben.
Dat zien ze en zijn weer beledigd als ik ze dan wel een keer spreek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles en iedereen blokkeren behalve je mede FOK!hattrickers.
[..]
Smakelijk.
Of bedoel je dat niet met happen?
Prima maar wel via een ketting brief in de PM. Niet iedereen hoeft dat te zien!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
We zullen dan eerst even MSN-adressen moeten uitwisselen.
Kippensoep. 2 broodjes met kaas en als laatste 2 witte boterhammen met hagelslag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zien ze en zijn weer beledigd als ik ze dan wel een keer spreek.
Ook. Ik weet all1 nog niet wat ik ga brunchen.
Dat sowieso.quote:[..]
Prima maar wel via een ketting brief in de PM. Niet iedereen hoeft dat te zien!
En hoe weet je dat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef rompompom het volgende:
Ik plemp het dan gerust hier neer hoor. Ik accepteer gewoon niemand van buiten de FOK! fed.
Ik zal hier mededelen dat ze bij het aanmelden ff de teamnaam en/of nick op HT moeten doorgeven. Kleine moeite, me dunkt.quote:
Die tussen de haakjes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef NoJokes het volgende:
Kapitaal: 566 114 ¤ (530 461 ¤)
Naar welke hiervan moet ik kijken als ik spelers wil kopen, en niet in de min te komen.
Naar welke van welke? Met zo een vraag is het handig om de spelers ook te postenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef NoJokes het volgende:
Kapitaal: 566 114 ¤ (530 461 ¤)
Naar welke hiervan moet ik kijken als ik spelers wil kopen, en niet in de min te komen.
Die van mij ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij is duidelijk te herkennen in ieder geval...
Je bent te laat. hij heeft al 2 keer antwoord.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Naar welke van welke? Met zo een vraag is het handig om de spelers ook te posten
Waarom heb je me dan nog niet toegevoegd...quote:[..]
Die van mij ook
Net ff een nieuwe aangemaakt.
Ja ik zag t ik heb al geedit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent te laat. hij heeft al 2 keer antwoord.
Omdat ik net een pm heb rond gestuurd met mn nieuwe msn. Dacht dat jij dat wel zou doen.quote:Waarom heb je me dan nog niet toegevoegd...
Ik heb nog geen PM van je... Maar ik was inderdaad aan het twijfelen om dat al te sturen ja...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zag t ik heb al geedit.![]()
[..]
Omdat ik net een pm heb rond gestuurd met mn nieuwe msn. Dacht dat jij dat wel zou doen.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik heb mn pm pas sinds nu aangezet
Ik merkte het want ik kon je geen pm sturen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:04 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik heb mn pm pas sinds nu aangezet
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PM van je... Maar ik was inderdaad aan het twijfelen om dat al te sturen ja...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die wat tussen haakjes staat. Wel rekening houden met het loon wat je ook moet betalen.
Thxquote:
Je hebt een PM van mij...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat account van Outpost![]()
Mijn account is yurtjuh{ap-en-staar-t] hotmail com
Ik zag hetquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt een PM van mij...
Net als nog 4 anderen...
Oh. Dat kan. Ik heb je trouwens uitgedaagd toegevoegd....quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Staat trouwens ook gewoon in je profiel....
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeurenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh. Dat kan. Ik heb je trouwens uitgedaagd toegevoegd....
Prima.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeuren
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Dat account van Outpost![]()
Mijn account is yurtjuh{ap-en-staar-t] hotmail com
Is niet nodig als we je al hebben toegevoegd. Je moet all1 ff accepteren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik kan pas thuis weer toevoegen, maar dat gaat zeker gebeuren
Daar is niet veel tijd voor nodig. Dat heb ik net ook gedaan in 10 tellen oid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is iedereen een MSN-account aan het maken of zo. Het is hier opeens zo stil....
Af en toe moet ik nog werken ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Werken? Dat doe je maar in je eigen tijd...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Af en toe moet ik nog werken ook
Zal ik nu ook even doen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die had ik zo ook wel geraden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. En de PM met mijn adres heb je ook gekregen als het goed is.
Ja maar die van mij niet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die had ik zo ook wel geraden!![]()
gijs_fokhattrick[apenstaart]live.nl
Ook uitgedaagd toegevoegd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die had ik zo ook wel geraden!![]()
gijs_fokhattrick[apenstaart]live.nl
Nee, die niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |