Micorsoft kan beter MSN aanpassen zodat die het wel doet...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Koop dan ook een fatsoenlijk apparaat![]()
Stuur ik je wel een PM...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet ik dat alleen niet vergeten..
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
moet ik dat alleen niet vergeten..
Hyves is voor meelopers...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....
Maar je kijkt zeker nooit op je hyves?
Als dat echt voor meelopers was, dan waren ze wel niet zo duur... En de i schrijf je met een kleine letter...quote:
kan ook..quote:
haha nee.. daar kom ik idd barweinig.. maar goed als ik er gespammed wordt dan krijg ik wel mailquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik zal iedere zondag je hyves volspammen met berichten dat je irc/msn aan moet zetten....
Maar je kijkt zeker nooit op je hyves?
Succes!quote:
Nog geen lunch gehad zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat echt voor meelopers was, dan waren ze wel niet zo duur... En de i schrijf je met een kleine letter...
MSN lijkt me fijner als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
kan ook..
[..]
haha nee.. daar kom ik idd barweinig.. maar goed als ik er gespammed wordt dan krijg ik wel mail
maare nu weet ik niet wat het gaat worden.. MSN of IRC?
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nog geen lunch gehad zeker?
oeh ik moet zo ok maar even de stad in.. kheb ook wel zin in een BigMac menu eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jawel. 2 BicMac menu's zelfs...
Serieus ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
![]()
Serieus +1...
Maar goed, nu maar weer ontopic....
Vind je dat ik echt op alles serieus antwoord geef. Damn, dan moet ik mijn antwoorden anders gaan neerzetten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel....
Je reageert alleen op alles zo serieus
Smakelijk alvast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
oeh ik moet zo ok maar even de stad in.. kheb ook wel zin in een BigMac menu eerlijk gezegd..
danke.. eerst moet ik maar even hopen dat ik genoeg geld heb voor een uitmuntende middenvelder met goed vleugelspel.. het gaat erop lijken van niet..quote:
De teloorgang van de PI.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vind je dat ik echt op alles serieus antwoord geef. Damn, dan moet ik mijn antwoorden anders gaan neerzetten...
quote:
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...quote:
Er is niemand die daar problemen mee heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die PI's zijn veel te lastig. Als ik daar ook nog over moet gaan nadenken, dan kan ik niet zoveel spammen als dat ik nu kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |