Cheers! En dat het maar mag smakenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
He
Ik ben ook eindelijk thuis. Biertje!
Oja, dat moet ik ook nog doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
snap ik je bent druk aan het solliciteren
Guiness ligt zo zwaar op je maag als je geen koffie drinktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe Oe Oe
Ik realiseer me ineens dat ik morgen in Gent ben en ze daar een Ierse Pub hebben.
Pallet Guinness for me please
Naar mijn idee het lekkerste biertje op aarde.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness ligt zo zwaar op je maag als je geen koffie drinkt
gaat dat er nog van komen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het aantal bbq-platen tegenvallen. Maar misschien moet Gerard daarvoor aan het draaien zijn.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Haar eraf en het is net supergabber zo
Hij jureert ook andere bbq wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:27 schreef Feivel1 het volgende:
Die topCOCK werkt bij die Albert Heijn, he? Het is géén keurslager o.i.d.
Het is ook niet echt top ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
Jullie zijn verrassend rustig voor een Ekstra weekend.
Stukken beter, stilstaand beeld is makkelijker te capturenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Scherp genoeg, morpheus?.
Nachtegiel & Ekdom in de Nacht staat wel ingepland op NED3.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:31 schreef Acidity het volgende:
Even een vraagje, is er vanavond freaknacht dinges?
Twijfelgevalletje om op te blijven danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nachtegiel & Ekdom in de Nacht staat wel ingepland op NED3.
Tja, maar bewegend beeld kun je nou eenmaal niet scherp cappen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stukken beter, stilstaand beeld is makkelijker te capturen
Ik heb net gegeten, maar evengoed dank! Ik pak even een biertje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben hier muzikale worstje , hamburgers , speklapjes , wat wil je hebben
zal is kijken waarmee ze vroeger de bb streams mee capturenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tja, maar bewegend beeld kun je nou eenmaal niet scherp cappen.
Dan kan ik mn beeld wel kleiner zetten, maar daar stoor ik vooral me zelf mee.
PrintScreen werkt prima (niet de knop, het programma)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal is kijken waarmee ze vroeger de bb streams mee capturen
Ik gebruik Gadwin Printscreen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal is kijken waarmee ze vroeger de bb streams mee capturen
Eensquote:
Wat ^^ zegt. En dan het liefst in een pub in een of ander pittoresque Iers dorpje in het westen van dat prachtige landquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Naar mijn idee het lekkerste biertje op aarde.
Like in plastic , slingert on_air in het rondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:44 schreef on_air het volgende:
Ik ga hier zeer ongegeneerd van genieten!
Meezingen en dansen!
It's fantastic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |