quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Sersjee het volgende:
Ehm, dit is All Saints...
Gauw veranderd, he boef![]()
Welkomopdezedoodenverderfdagindittopicdanmaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:17 schreef on_air het volgende:
Laatstewerkdagdoodenverderfdoodenverderfvreugdeendejolijt.
En nog een keerquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Mis? Ik heb niks gehoord![]()
Jij, Michiel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij, Michiel?
Jij, Michiel?
ze hebben daar vanmiddag Jan en Monique Smit en Coldplay en Alain Clark op de programmering staanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier werd meteen om Radio 1 gevraagd. Zo maar es switchen.
Na trilbiljoen luisterbeurten ken ik het nu wel hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nirvana roeleert de pan uit met teen spirit
Heeft er ook iemand naar geluisterd (behalve jezelf)?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet ff door mn nieuwe mic gepraat.
Wat een heerlijk geluid!
Leuk mixertje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef Feivel1 het volgende:
Zonet ff door mn nieuwe mic gepraat.
Wat een heerlijk geluid!
Tsja, hij is doodgedraaid. Waarom niet die andere bakken hits van Nirvana eens draaien denk ik dan..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nirvana roeleert de pan uit met teen spirit
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Na trilbiljoen luisterbeurten ken ik het nu wel hoor.
nee Feivel is graag narcistischquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand naar geluisterd (behalve jezelf)?
Bij elkaar bij lange na geen trilbiljoen keerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 The Cardigans – For the Boys Add this track to your playlist 169
2 The Cardigans – Give Me Your Eyes Add this track to your playlist 137
3 The Cardigans – Godspell Add this track to your playlist 134
4 The Cardigans – Little Black Cloud Add this track to your playlist 131
5 The Cardigans – Live and Learn Add this track to your playlist 121
6 The Cardigans – And Then You Kissed Me Add this track to your playlist 115
7 The Cardigans – Communication Add this track to your playlist 111
8 The Cardigans – Don't Blame Your Daughter (Diamonds) Add this track to your playlist 104
8 The Cardigans – If There Is a Chance Add this track to your playlist 104
10 The Cardigans – Drip Drop Teardrop Add this track to your playlist 100
nou, datquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:51 schreef Sersjee het volgende:Santa Esmeralda
![]()
Had ook een UJDT kunnen zijn.
krijg echt vlekken in mijn nek van dat nummer, verschrikkelijkquote:
Eens, sowieso; Acda & De Munnikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
krijg echt vlekken in mijn nek van dat nummer, verschrikkelijk
het typische vrijdagmiddag gevoel, wat smorgens al startquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, wat heb ik zo'n geen zin meer.
Hmja. Al is het vandaag sterker dan anders. Geen idee waardoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het typische vrijdagmiddag gevoel, wat smorgens al start
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
same here, wat een k*tweek was dit zegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
kun je niet voorstellen om vast te beginnen, 2 voorstanders heb je alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here, wat een k*tweek was dit zeg
collega is voor het laatst vandaag, die loopt al af te tellen richting bier
ik ben altijd al degene die de sleutel van de koelkast komt halen bij de receptiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kun je niet voorstellen om vast te beginnen, 2 voorstanders heb je al
wat ga je dan doen over 1,5 maandquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben altijd al degene die de sleutel van de koelkast komt halen bij de receptie
ach, ik ben hier ook nog maar anderhalve maand, daarna kan ik vanuit kantoor zo ongeveer direct mijn stamkroeg inrollen
ergens anders werken, in het centrum. Betere locatie dan Westpoortquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ga je dan doen over 1,5 maand
Persoonlijk vind ik "Anouk" het naarste wat de Nederlandse muziek ooit heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Anouk, blijft gewoon lekker met modern world, goede tekst , lekkere muziek.
Gelukkig kunnen meningen verschillen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "Anouk" het naarste wat de Nederlandse muziek ooit heeft voortgebracht.
Katy Perry - I kissed a girlquote:
Het is een beetje laat om Gotye nog MH te maken, die draaien ze al een maand behoorlijk vaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:19 schreef Juweel het volgende:
Oh ik zie t al, Kate Perry. Weer zo'n vrouwenliedje..Ik wil Gotye!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |