same here, wat een k*tweek was dit zegquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, wat heb ik zo'n geen zin meer.
kun je niet voorstellen om vast te beginnen, 2 voorstanders heb je alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
same here, wat een k*tweek was dit zeg
collega is voor het laatst vandaag, die loopt al af te tellen richting bier
ik ben altijd al degene die de sleutel van de koelkast komt halen bij de receptiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kun je niet voorstellen om vast te beginnen, 2 voorstanders heb je al
wat ga je dan doen over 1,5 maandquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben altijd al degene die de sleutel van de koelkast komt halen bij de receptie
ach, ik ben hier ook nog maar anderhalve maand, daarna kan ik vanuit kantoor zo ongeveer direct mijn stamkroeg inrollen
ergens anders werken, in het centrum. Betere locatie dan Westpoortquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ga je dan doen over 1,5 maand
Persoonlijk vind ik "Anouk" het naarste wat de Nederlandse muziek ooit heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Anouk, blijft gewoon lekker met modern world, goede tekst , lekkere muziek.
Gelukkig kunnen meningen verschillen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik "Anouk" het naarste wat de Nederlandse muziek ooit heeft voortgebracht.
Katy Perry - I kissed a girlquote:
Het is een beetje laat om Gotye nog MH te maken, die draaien ze al een maand behoorlijk vaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:19 schreef Juweel het volgende:
Oh ik zie t al, Kate Perry. Weer zo'n vrouwenliedje..Ik wil Gotye!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |