Ik dacht er nog even aan om "Bram Som negende bij rentree" als TT te nemen, denk nu dat dat een betere was geweest.quote:
Gezien mijn dra-maandag ervaring van vandaag voel ik toch wat meer voor de huidige TTquote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik dacht er nog even aan om "Bram Som negende bij rentree" als TT te nemen, denk nu dat dat een betere was geweest.
Nee...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:54 schreef Feivel1 het volgende:
"Leuk voor de webcammers"..
Is er dan iemand die wel beeld heeft?
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Ah, moest dat nou?!quote:
De wekker ging en het eerste wat ik hoorde waren 2 klanken van Monique Smith.. Toen ben ik direct ge-switched naar Regio FM dus ik heb vrij weinig meegekregen van de gasten die niet kwamen opdagen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor Giel was het vanmorgen zeker dramaandag, zijn gasten kwamen bijna niet opdagen, uiteindelijk maar met een asiel hond de straat opgestuurd
2 van de 4 gasten ofzo in totaal? Kon het laatste uur niet meer echt horen, teveel al moeten regelen/nakijken etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor Giel was het vanmorgen zeker dramaandag, zijn gasten kwamen bijna niet opdagen, uiteindelijk maar met een asiel hond de straat opgestuurd
LOLquote:Op maandag 7 juli 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nailpin was op bezoek, alleen de ene helft was op vakantie en de andere helft was werken
1 van de 4 gasten was er , door dat hij in zijn vrije tijd met zijn vrouw met asielhonden ging lopen, had giel een zender geregelt (rugzakje) en een hond, toen moest deze met de hond gaan wandelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2 van de 4 gasten ofzo in totaal? Kon het laatste uur niet meer echt horen, teveel al moeten regelen/nakijken etc.
Charlotte Church was ook jong met een keeltje van hier tot tokio, die was ook poepie jong.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
En toch als je de clip ziet van Sweet About me dan ziet het er nep uit. Zo'n jonge dame met zo'n volwassen stemgeluid. Qua stemgeluid klinkt het als Mooney (schrijf ik het zo goed?). Heel bijzonder als je het mij zou vragen.
Ja, mn PC trok én surfen én uitzenden nietquote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Riccardo/Feivel just left the building. Haha.
Ken haar niet maar heb even snel gekeken en ze was 7 jaar toen ze haar eerste single uitbracht. Damn! Groningen regent het inmiddels weer.. Zal wel een klein buitje zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Charlotte Church was ook jong met een keeltje van hier tot tokio, die was ook poepie jong.
Zal wel veel bandbreedte vragen maar het werkte wel prima!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, mn PC trok én surfen én uitzenden niet.
Hier regende het kei hard terwijl de zon gewoon scheen, was echt apart. Normaal verwacht je een mizzer buitje en dan regenboog.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken haar niet maar heb even snel gekeken en ze was 7 jaar toen ze haar eerste single uitbracht. Damn! Groningen regent het inmiddels weer.. Zal wel een klein buitje zijn.
Qua bandbreedte valt wel mee, maar ik had tijdens het surfen een CPU van 57 tot 100%.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel veel bandbreedte vragen maar het werkte wel prima!
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Leuke plaat om weer eens te horen
Goeienavond allemaal
prfff omdat ik een groot Pink Floyd liefhebber/fan ben doe maar sowieso maar iets vanquote:Op maandag 7 juli 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat zijn jullie uitvaart nummers ?
Niet zo leuk als die andere twee maar ik vind hem toch wel weer lekker swingenquote:
Neil Finn - Throw your arms around mequote:Op maandag 7 juli 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat zijn jullie uitvaart nummers ?
Tegen die tijd ben je poepie rijk, dan wordt er pink floyd met money gedraaidquote:Op maandag 7 juli 2008 20:16 schreef RedFever007 het volgende:
ik hoorde laatst ook een nummer toen ik dacht ik nog, wow die mag wel op mn begrafenis gedraaid worden maar ben alweer vergeten welke dat was
Omdat je er dan zelf toch geen last van hebt?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
I Try van Macy Gray mag ook zo op mijn begrafenis gedraait worden
Ik was hoop vol na het ene bekende nummer van ze, heb de overige 2 cds geluisterd en ik vond het nietsquote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:Fiction Plane
![]()
Niet gek voor een nep-Sting.
je mag nog even je begravenisnummer noemenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:34 schreef on_air het volgende:
Moet ik nog bijlezen of is er niets quote-waardigs gepost?.
Overige twee... er zijn er twee. Left Side of the Brain is gewoon een heel prettig album.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik was hoop vol na het ene bekende nummer van ze, heb de overige 2 cds geluisterd en ik vond het niets
Wallflowers - I Started a Joke (ik zal de nabestaanden de Bee Gees niet aandoen)quote:Op maandag 7 juli 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag nog even je begravenisnummer noemen
Hoop van wel al ben ik dan over 70 jaar 99 jaar, mooie leeftijd om er mee te stoppen.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde poster in deze reeks nog een jaar of 70 meegaat.... Tegen die tijd zijn de lijstjes van nu enigszins achterhaald (mag ik hopen)......
Nòg 70 jaar?! Pfff, dat hoeft nou ook weer niet... Maar tegen die tijd zal ik dan wel op Avé Maria e.d. uitkomen.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde poster in deze reeks nog een jaar of 70 meegaat.... Tegen die tijd zijn de lijstjes van nu enigszins achterhaald (mag ik hopen)......
De Bee Gees zijn onderhand ook achterhaald. Verder drie instrumentaal, dat is ook redelijk tijdsbestand.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Inderdaad, voor je het weet draaien ze Marco Borsatoquote:Op maandag 7 juli 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alles beter dan dat andere voor jou muziek gaan uitkiezen, zou zo uit de oven terugstappen om het te corrigeren
no thanks, ben nu 23 dan dus 93 en dat vind ik toch wel wat te oud eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tegen die tijd is 100 worden vast heel normaalquote:Op maandag 7 juli 2008 20:54 schreef on_air het volgende:
[..]
De Bee Gees zijn onderhand ook achterhaald. Verder drie instrumentaal, dat is ook redelijk tijdsbestand.
En 70 jaar. Jij hebt er zin in.
Wees blij dat mieke telkamp er niet tussen staan, met waarheen leid de weg .............quote:Op maandag 7 juli 2008 21:06 schreef Sersjee het volgende:
Wat staat daar een hoop kutmuziek tussen...
Dat vonden zelfs m'n opa's en oma's niet geschikt om te draaien op hun respectievelijke uitvaartdiensten, zo ouderwets is dat.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wees blij dat mieke telkamp er niet tussen staan, met waarheen leid de weg .............
HEj Roel ! morgen weer de Italiaanse bol ?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen die tijd is 100 worden vast heel normaal.
En ga nou niet plannen vóór je honderdste er tussenuit te knijpen.
Hmm? Waar?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:17 schreef Feivel1 het volgende:
Wtf? Er zendt iemand een versie van Sara Bareilles uit, die totaal niet klopt..
Het is in ieder geval geen album versie..
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HEj Roel ! morgen weer de Italiaanse bol ?
Mijn ervaring is dat de maandag altijd probleemloos over loopt in de dinsdag, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
alleen jammer dat het morgen dinsdag is
Ah i k kan dus veilig de radio aanzetten, dat zeiknummer is al geweestquote:Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat een SUPER request van Klaas!!!!!
Viva La Vida van Coldplay !
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat je er dan zelf toch geen last van hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |