Ik dacht er nog even aan om "Bram Som negende bij rentree" als TT te nemen, denk nu dat dat een betere was geweest.quote:
Gezien mijn dra-maandag ervaring van vandaag voel ik toch wat meer voor de huidige TTquote:Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik dacht er nog even aan om "Bram Som negende bij rentree" als TT te nemen, denk nu dat dat een betere was geweest.
Nee...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:54 schreef Feivel1 het volgende:
"Leuk voor de webcammers"..
Is er dan iemand die wel beeld heeft?
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:07 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Ah, moest dat nou?!quote:
De wekker ging en het eerste wat ik hoorde waren 2 klanken van Monique Smith.. Toen ben ik direct ge-switched naar Regio FM dus ik heb vrij weinig meegekregen van de gasten die niet kwamen opdagen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor Giel was het vanmorgen zeker dramaandag, zijn gasten kwamen bijna niet opdagen, uiteindelijk maar met een asiel hond de straat opgestuurd
2 van de 4 gasten ofzo in totaal? Kon het laatste uur niet meer echt horen, teveel al moeten regelen/nakijken etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor Giel was het vanmorgen zeker dramaandag, zijn gasten kwamen bijna niet opdagen, uiteindelijk maar met een asiel hond de straat opgestuurd
LOLquote:Op maandag 7 juli 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nailpin was op bezoek, alleen de ene helft was op vakantie en de andere helft was werken
1 van de 4 gasten was er , door dat hij in zijn vrije tijd met zijn vrouw met asielhonden ging lopen, had giel een zender geregelt (rugzakje) en een hond, toen moest deze met de hond gaan wandelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2 van de 4 gasten ofzo in totaal? Kon het laatste uur niet meer echt horen, teveel al moeten regelen/nakijken etc.
Charlotte Church was ook jong met een keeltje van hier tot tokio, die was ook poepie jong.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
En toch als je de clip ziet van Sweet About me dan ziet het er nep uit. Zo'n jonge dame met zo'n volwassen stemgeluid. Qua stemgeluid klinkt het als Mooney (schrijf ik het zo goed?). Heel bijzonder als je het mij zou vragen.
Ja, mn PC trok én surfen én uitzenden nietquote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Riccardo/Feivel just left the building. Haha.
Ken haar niet maar heb even snel gekeken en ze was 7 jaar toen ze haar eerste single uitbracht. Damn! Groningen regent het inmiddels weer.. Zal wel een klein buitje zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Charlotte Church was ook jong met een keeltje van hier tot tokio, die was ook poepie jong.
Zal wel veel bandbreedte vragen maar het werkte wel prima!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, mn PC trok én surfen én uitzenden niet.
Hier regende het kei hard terwijl de zon gewoon scheen, was echt apart. Normaal verwacht je een mizzer buitje en dan regenboog.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken haar niet maar heb even snel gekeken en ze was 7 jaar toen ze haar eerste single uitbracht. Damn! Groningen regent het inmiddels weer.. Zal wel een klein buitje zijn.
Qua bandbreedte valt wel mee, maar ik had tijdens het surfen een CPU van 57 tot 100%.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel veel bandbreedte vragen maar het werkte wel prima!
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Leuke plaat om weer eens te horen
Goeienavond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |