Ik geef daar toch zomaar even een stil verlangen bloot en dan wordt er de spot mee gedreven!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef on_air het volgende:
Why Marc, why?.
Waarom kunnen we de humor link niet leggen. Iedere keer weer...
Nee popje, dat is het niet. Je zinsbouw is dusdanig dat het leest dat je net als Michiel & Domien, romantisch daar op een date zou willen zijn, om te genieten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef daar toch zomaar even een stil verlangen bloot en dan wordt er de spot mee gedreven!
Heeft de PI de frustratie wel iets afgezwakt?
Dat dus. Maar niet verder vertellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef on_air het volgende:
Dat ze er dus als stelletje, een date waren.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is een PI dan?
Gzusgristus. Ik zou het psychisch al niet aan kunnen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Leuk klusje voor Michiel...
Ik hoop niet dat iemand mij ooit zo'n vraag stelt, dan komt er verder niets meer uit m'n handen. En uiteraard na het versturen nog minstens 3 keer mailen dat er iets veranderd moet worden.
Dat Michiel & Domien als een romantisch stelletje naar Picknick zijn geweest, dat is inbreuk op je privacy?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En je weet ook al in welke buurt ik woon... blijft er dan helemaal geen privacy over?
December? Dan heb ik een begrafenis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Fiction Plane.
December mensen, december. In de herhaling.
Want vorig jaar heb ik ze gemist.
Eén kaartje aangeschaft, wie er nog meer gaat moet zich maar melden. Dan meeten we in Paradiso.
Heb ze gemist op paaspop...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Fiction Plane.
December mensen, december. In de herhaling.
Want vorig jaar heb ik ze gemist.
Eén kaartje aangeschaft, wie er nog meer gaat moet zich maar melden. Dan meeten we in Paradiso.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat Michiel & Domien als een romantisch stelletje naar Picknick zijn geweest, dat is inbreuk op je privacy?
Hmm... ergens is er in de communicatie blijkbaar iets misgegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat Michiel & Domien als een romantisch stelletje naar Picknick zijn geweest, dat is inbreuk op je privacy?
My point the whole time.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... ergens is er in de communicatie blijkbaar iets misgegaan.
Ook zo lastig als je niet meer kunt denken.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:30 schreef on_air het volgende:
[..]
My point the whole time.
Dat denken... is dat wat? Ik hoor er goede verhalen over, maar ben er een beetje huiverig voor.
Begin er maar niet aan, dan verwachten de mensen alleen maar dat je blijft denken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Dank! Ga ik me er ook niet aan wagen.
Hou wel van duidelijkheid.
Durfal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik mijn gedachten es ff op papier ga zetten.
Desalniettemin; goed zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word een beetje toeter van al die posticons..
Hmm? What did I do?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hé joh Broekie, kon je 't weer niet laten?.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen
't Gaat wel lekker bij jou qua computers...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhhm heb hier geloof ik een klein probleempje.. Mijn pc wil niet meer opstarten en ik vrees dat de cpu of het moederbord stuk is. Zit dus nu maar even achter een laptop met een te klein scherm, maar goed beter iets dan helemaal niets.
Gaat ook lekker in Basel met het beeld en geluid
Drama inderdaad en het lijkt wel de wet van Murphyquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef Sirolf het volgende:
't Gaat wel lekker bij jou qua computers...
Liep dat beeld en geluid via jouw pc?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhhm heb hier geloof ik een klein probleempje.. Mijn pc wil niet meer opstarten en ik vrees dat de cpu of het moederbord stuk is. Zit dus nu maar even achter een laptop met een te klein scherm, maar goed beter iets dan helemaal niets.
Gaat ook lekker in Basel met het beeld en geluid
Als ik ja zou zeggen dan heb ik straks allemaal boze mensen op de stoep staan dus ik ontken het maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Liep dat beeld en geluid via jouw pc?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik ja zou zeggen dan heb ik straks allemaal boze mensen op de stoep staan dus ik ontken het maar
Erg veel geluk inderdaad.quote:
Ach, de Turken hebben de vorige wedstrijden op z'n Duits gewonnen, maar niemand kan beter Duits winnen dan... inderdaad, de Duitsers.quote:
ik hoop dat het flink pijn heeft gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:02 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Giel is een mafkees, zich vrijwillig in elkaar laten slaan.
Was een goed idee van jequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:32 schreef on_air het volgende:
Zo verhelderend hè, die PI's.
Ik voorspel dat nu heel snel Leaf, Racoon of Alain Clark komt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de muziekredactie op vakantie ofzo? Of is er een andere reden dat er alleen maargoede platen
voorbijkomen hedenochtend?
Stil anders komt de vader van de wasbeer nog langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de muziekredactie op vakantie ofzo? Of is er een andere reden dat er alleen maargoede platen
Roosmarijn is gewoon aanwezig hoor, en die doet samen met Gerard de muziekplanning van de Arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu is er natuurlijk niemand die Roosmarijn even mailt om te vertellen hoe fijn de playlist (dusver) is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is gewoon aanwezig hoor, en die doet samen met Gerard de muziekplanning van de Arbeidsvitaminen.
Done.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En nu is er natuurlijk niemand die Roosmarijn even mailt om te vertellen hoe fijn de playlist (dusver) is.
We zullen kijken wat we voor je kunnen doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
PI. En als je em erin wilt koppen, doe dat dan.
We noteren het.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen
Met al die goeie platen zijn er denk ik ook heel wat plasjes opgehouden. Krezip zal voor veel mensen een opluchting zijn geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een dipje.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die goeie platen zijn er denk ik ook heel wat plasjes opgehouden. Krezip zal voor veel mensen een opluchting zijn geweest.
Al de derde keer sinds vorige week donderdag dat Jennifer voorbij komt. Best vaak voor zo'n oude plaat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Komt de laatste tijd ook weer regelmatig voorbij.
Ja, iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al de derde keer sinds vorige week donderdag dat Jennifer voorbij komt. Best vaak voor zo'n oude plaat.
Het komt niet door 3FM dit keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor de mensen die de eerste 2 uur zo hard hun plasje op moesten houden dat ze nu blaas-problemen hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor de mensen die de eerste 2 uur zo hard hun plasje op moesten houden dat ze nu blaas-problemen hebben.
"Cocaine is a hell of a drug."quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Sersjee het volgende:
"I'm Rick James, bitch!"
ik denk dat het gewoon Gotye wordtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef Marc63 het volgende:
Met al de vakanties die deze week beginnen, denk ik dat Shingaling wel eens MH kan worden.
Beterquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon Gotye wordt
eens kijken of Rob die lijn doortrekt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een memorabele Arbeidsvitaminen vandaag. Qua muziekkeuzekwaliteit.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of Rob die lijn doortrekt!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
De 3FM Internet-afdeling zit weer de clown uit te hangen...
[ link | afbeelding ]
3FM is net een bergetappe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, er wordt inmiddels alweer wat crap ingehaald.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM is net een bergetappe.
Ze beginnen met een berg uit de buitencategorie(Arbeidsvitaminen) dan is er een kleine daling(Stenders) die iets scherper wordt(Rab) en op het eind nog scherper is dat je uit moet kijken dat je niet uit de bocht vliegt. (C&S) Daarna komt er weer een tweede col aan van de eerste categorie(Met Michiel) met finish bergop. (3v12)
je bent al helemaal in TdF stemming geloof ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze beginnen met een berg uit de buitencategorie(Arbeidsvitaminen) dan is er een kleine daling(Stenders) die iets scherper wordt(Rab) en op het eind nog scherper is dat je uit moet kijken dat je niet uit de bocht vliegt. (C&S) Daarna komt er weer een tweede col aan van de eerste categorie(Met Michiel) met finish bergop. (3v12)
Je vergeet Giel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit Giel. Smorgens ben ik of op de VU aan de slag of om 9 uur wordt ik wakker en dan begint AVquote:
Anderhalve weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent al helemaal in TdF stemming geloof ik
Helpt een vrolijke PI?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef on_air het volgende:
Ikkanernietmeertegen.
Radio Tour de Francequote:
Zo uit je hoofd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3,14159265358979323846264338327950288419716939937510.
Nog wat getalletjes erbij en klaar ben jequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog wat getalletjes erbij en klaar ben je
Bij die recordshow van Carlo Boshard iemand die 400 getallen van Pi wist.
De Magic Friendsquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:16 schreef Againzender het volgende:
Lantinga die vroeger de radio op een andere zender zette als de Magic Friends () begonnen. En dan nu net zo'n kneuzenprogramma maken
ja, eigenlijk was dat nog erger dan C&S jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Magic Friends![]()
Wat was dat slecht zeg
Die kan ik me zeker nog herinnerenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:18 schreef Againzender het volgende:
Overigens, heeft *iemand* toevallig nog de uitzending van de Tragic Friends Rob&Rob van nieuwjaarsdag jaren geleden? Geniaal bezopen radio was dat
was er eentje uit de afdeling "weinig subtiel je collega's afzeiken" Legendarischquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan ik me zeker nog herinnerenmaar heb het helaas niet
Ik ga mijn best doen! Moet wel tentamen voor morgen nog doorkijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Haj Glacier ! vanavond ook naar de M-M show luisteren
<quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:57 schreef Glacier het volgende:
Ik ga mijn best doen! Moet wel tentamen voor morgen nog doorkijken
Is er iets speciaals vanavond?
Ik moet nog een week...quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Piles het volgende:![]()
Het is vakantie
Vandaag mn laatste stagedag, en ik ga het missen
Ben je verplicht dan om op te nemen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
@#$%^&*&$(^&*%$@&*)%(*&%%$e%$@(*_)_)(*&%*&%#%$@#^%*i&*^%$#!%$#
Waarom wordt ik altijd gebeld als er een verschrikkelijk goede plaat op de radio is? Kan ie zo nog een keer gedraaid worden? Heb de live-cd nog niet (dacht dat ie pas 1 juli uit zou komen)
Goed punt, maar ik ben zwaar toe aan vakantie en tot die tijd heb ik alle hoop om te kunnen denken maar opgegeven, dus dat ga ik ook niet meer doen. Telefoon opnemen is een Pavlov-effect. Squeeze Me (mn ringtone) hoeft maar op de radio te komen of ik grijp alweer naar mn telefoon.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je verplicht dan om op te nemen?
Kan best 1 juli, maar wij krijgen cd's vaak net iets eerder dan ze in de winkel liggen....quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
@#$%^&*&$(^&*%$@&*)%(*&%%$e%$@(*_)_)(*&%*&%#%$@#^%*i&*^%$#!%$#
Waarom wordt ik altijd gebeld als er een verschrikkelijk goede plaat op de radio is? Kan ie zo nog een keer gedraaid worden? Heb de live-cd nog niet (dacht dat ie pas 1 juli uit zou komen)
uuhhm dan ben je inderdaad hard toe aan vakantie.. Neem aan dat de vakantie niet al te lang op zich laat wachten? Meeste mensen hier in het Noorden zijn nu vrij of over 1 a 2 weken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Goed punt, maar ik ben zwaar toe aan vakantie en tot die tijd heb ik alle hoop om te kunnen denken maar opgegeven, dus dat ga ik ook niet meer doen. Telefoon opnemen is een Pavlov-effect. Squeeze Me (mn ringtone) hoeft maar op de radio te komen of ik grijp alweer naar mn telefoon.
Nog vacatures? Koffiehalers gezocht?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kan best 1 juli, maar wij krijgen cd's vaak net iets eerder dan ze in de winkel liggen....
Ik hoop volgende week mn paper in te leveren, maar 5 juli ga ik sowieso naar Italië.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm dan ben je inderdaad hard toe aan vakantie.. Neem aan dat de vakantie niet al te lang op zich laat wachten? Meeste mensen hier in het Noorden zijn nu vrij of over 1 a 2 weken.
SPSS = een statistiek programma. Omdat we dat volgend jaar tijdens de studie veel nodig hebben hebben we er dit jaar les in gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Congrtz borisz maar wat is SPSS ??
sorry......en voor John ben je dan sowieso al te laatquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog vacatures? Koffiehalers gezocht?
Maar dan ben ik alvast op tijd voor de albums van Oasis en Kaiser Chiefs.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry......en voor John ben je dan sowieso al te laat
Zou Maricha toch nog even aan het kijken zijn of er nog ergens voor oktober een vacature komt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
Stil hier..
Laatste loodjes dus, maar Italie is niet verkeerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop volgende week mn paper in te leveren, maar 5 juli ga ik sowieso naar Italië.
Aha! had er nog niet eerder over gehoord. NOgmaals congratz!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
SPSS = een statistiek programma. Omdat we dat volgend jaar tijdens de studie veel nodig hebben hebben we er dit jaar les in gehad.
Het vak bestond uit wat verplichte colleges en opdrachten die voldoende moesten zijn.
Als Antiroos en Ekdom samen een programma zouden doen krijg jequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:John Mayer
Straks ook nog weer in het derde uur?
Ik hoorde laatst dat het grootste deel van Ekdom's uitspraken eigenlijk bedacht zijn door Roosmarijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Antiroos en Ekdom samen een programma zouden doen krijg je
Ik zal kijken of ik het op het lijstje kan schrijven
Nieuwe CD valt inderdaad zwaar tegen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:Fill My Little Girl
Laten we het voorlopig nog maar even met de oude kneiters doen, op het nieuwe album staat niet zoveel soeps
Misschien dat ik toch maar weer voor de 24-ringtones moet gaan. Daarmee heb ik dus echt regelmatig gehad dat je op de radio kon horen dat Michiel's telefoon ging en dat ik dan meteen naar mn telefoon greep.quote:
lolquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat ik toch maar weer voor de 24-ringtones moet gaan. Daarmee heb ik dus echt regelmatig gehad dat je op de radio kon horen dat Michiel's telefoon ging en dat ik dan meteen naar mn telefoon greep.
Ik heb een loopje uit het computerspel Portal als ringtone, die hoor je ook niet op de radio.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu Distant Sun als ringtone, lekker rustig. En je kan niet in de war raken van de radio, want deze wordt toch nergens gedraaid
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:Hit Me TV
Pas toen ik het over een zanger had, kwam mn broertje erachter dat ze geen zangeres hebben
Dat zusje luistert toch niet naar Tokio Hotel hoop ik... anders is de man/vrouw-verwarring simpel te verklaren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:Hit Me TV
Pas toen ik het over een zanger had, kwam mn broertje erachter dat ze geen zangeres hebben
Mn telefoon trilt eerst en dan komt pas de ringtone. Toen dinsdag in de bieb mn telefoon begon te trillen kon ik nog net "kud... ringtone niet uitgezet" denken voordat Maricha begon te roepen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
Ik schrok me gister rot van de kreet van Maricha
Heb mn telefoon altijd op stil staan, behalve gister, en kreeg een smsje
Ik moet wel toegeven dat ik me afvroeg of ie zn blouse bij zn vriendin uit de kast had gehaald. Dus de verwarring is enigszins te begrijpen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zusje luistert toch niet naar Tokio Hotel hoop ik... anders is de man/vrouw-verwarring simpel te verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |