Ik voorspel dat nu heel snel Leaf, Racoon of Alain Clark komt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de muziekredactie op vakantie ofzo? Of is er een andere reden dat er alleen maargoede platen
voorbijkomen hedenochtend?
Stil anders komt de vader van de wasbeer nog langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de muziekredactie op vakantie ofzo? Of is er een andere reden dat er alleen maargoede platen
Roosmarijn is gewoon aanwezig hoor, en die doet samen met Gerard de muziekplanning van de Arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu is er natuurlijk niemand die Roosmarijn even mailt om te vertellen hoe fijn de playlist (dusver) is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn is gewoon aanwezig hoor, en die doet samen met Gerard de muziekplanning van de Arbeidsvitaminen.
Done.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En nu is er natuurlijk niemand die Roosmarijn even mailt om te vertellen hoe fijn de playlist (dusver) is.
We zullen kijken wat we voor je kunnen doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef on_air het volgende:
[..]
PI. En als je em erin wilt koppen, doe dat dan.
We noteren het.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen
Met al die goeie platen zijn er denk ik ook heel wat plasjes opgehouden. Krezip zal voor veel mensen een opluchting zijn geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een dipje.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die goeie platen zijn er denk ik ook heel wat plasjes opgehouden. Krezip zal voor veel mensen een opluchting zijn geweest.
Al de derde keer sinds vorige week donderdag dat Jennifer voorbij komt. Best vaak voor zo'n oude plaat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Komt de laatste tijd ook weer regelmatig voorbij.
Ja, iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al de derde keer sinds vorige week donderdag dat Jennifer voorbij komt. Best vaak voor zo'n oude plaat.
Het komt niet door 3FM dit keerquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Voor de mensen die de eerste 2 uur zo hard hun plasje op moesten houden dat ze nu blaas-problemen hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor de mensen die de eerste 2 uur zo hard hun plasje op moesten houden dat ze nu blaas-problemen hebben.
"Cocaine is a hell of a drug."quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Sersjee het volgende:
"I'm Rick James, bitch!"
ik denk dat het gewoon Gotye wordtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef Marc63 het volgende:
Met al de vakanties die deze week beginnen, denk ik dat Shingaling wel eens MH kan worden.
Beterquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon Gotye wordt
eens kijken of Rob die lijn doortrekt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een memorabele Arbeidsvitaminen vandaag. Qua muziekkeuzekwaliteit.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of Rob die lijn doortrekt!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
De 3FM Internet-afdeling zit weer de clown uit te hangen...
[ link | afbeelding ]
3FM is net een bergetappe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, er wordt inmiddels alweer wat crap ingehaald.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM is net een bergetappe.
Ze beginnen met een berg uit de buitencategorie(Arbeidsvitaminen) dan is er een kleine daling(Stenders) die iets scherper wordt(Rab) en op het eind nog scherper is dat je uit moet kijken dat je niet uit de bocht vliegt. (C&S) Daarna komt er weer een tweede col aan van de eerste categorie(Met Michiel) met finish bergop. (3v12)
je bent al helemaal in TdF stemming geloof ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze beginnen met een berg uit de buitencategorie(Arbeidsvitaminen) dan is er een kleine daling(Stenders) die iets scherper wordt(Rab) en op het eind nog scherper is dat je uit moet kijken dat je niet uit de bocht vliegt. (C&S) Daarna komt er weer een tweede col aan van de eerste categorie(Met Michiel) met finish bergop. (3v12)
Je vergeet Giel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit Giel. Smorgens ben ik of op de VU aan de slag of om 9 uur wordt ik wakker en dan begint AVquote:
Anderhalve weekquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent al helemaal in TdF stemming geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |