Idd meer krezip en minder alain en racoonquote:Op dinsdag 17 juni 2008 02:39 schreef TheZapster het volgende:
Als Roosmarijn ook eens wat gaat doen aan de racoons en krezips en Alain clarks ben ik te vrede.
Ambtenarentijden ook altijd hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 9 uur joh!
Dus zo vreemd is dat niet lijkt me.
Wit, wit, wit, wit.. breng eens wat meer kleur in je leven!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:16 schreef on_air het volgende:
Zon, zomer, witte rok, wit truitje, wit vestje, witte schoenen (y).
Roze nagellak.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:19 schreef silverx het volgende:
[..]
Wit, wit, wit, wit.. breng eens wat meer kleur in je leven!
Vast wel tochquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef Sirolf het volgende:
En nu maar afwachten of er vanavond weer een Ekstra Oranje is.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
Nederland - Frankrijk deel 1
Nederland - Frankrijk deel 2
Neej joh gekkie, jij hebt mijn hoe-kom-ik-de-middag-door-oja-door-ekstra-voetbal-te-gaan-kijken aangeleverd.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej joh gekkie, jij hebt mijn hoe-kom-ik-de-middag-door-oja-door-ekstrra-voetbal-te-gaan-kijken aangeleverd.
M'n GPRS-verbinding is daar niet snel genoeg voor.quote:
Ik doe Ninaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dat dus.
Zat alweer een verkeerde username te typen.
Ik doe Madonna Ninaquote:
Fijn dat je mijn request goed vondquote:
Ik had al zo'n flauw vermoeden dat jij het was... Een Vincent bij de Arbeidsvitaminen, dat kan er maar één zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Againzender het volgende:
Bonjour Goedemorgen
[..]
Fijn dat je mijn request goed vond
Trouwens, dat ik ooit nog eens in de wacht zou hangen met de Wee Papa Girl Rappers
De producer vroeg nog: "wat is je voornaam?"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had al zo'n flauw vermoeden dat jij het was... Een Vincent bij de Arbeidsvitaminen, dat kan er maar één zijn natuurlijk!
Lekker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haal ff een koekje voor bij de thee.
Ik zat al te wachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Jackson
Snel, haal een teiltje!![]()
![]()
Te laat...
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
Roel, nog bedankt voor dat mailtje hè. Nu je zin
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:44 schreef Againzender het volgende:
A lovely Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Nicequote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:44 schreef Againzender het volgende:
A lovely Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ze hebben hier wel goed reclame gemaakt voor die Broekie Zoekt Vrouw show.
't is nog niet begonnen en we hebben nu al ons luisteraars/kijkers record verbroken
Hey, zou jij eens kunnen kijken of jij het met jouw mooie recorder op kan nemen?quote:
Bijna geen probleemquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
Bedankt voor nederland-frankrijk trouwens Piles![]()
Mjah, dacht ik al. Nouja, jammerquote:
Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Sirolf het volgende:
En, leeft Broekie nog?
* Sirolf ziet net een grote foto van Annemic in de Sp!ts
Nog wel, maar 'k voel me welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Sirolf het volgende:
En, leeft Broekie nog?
* Sirolf ziet net een grote foto van Annemic in de Sp!ts
Ach, ja, het leven is één grote tegenstrijdigheidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel
Broekie dwingen een vriendin te vinden en dan Phil Collins draaien met Can't Hurry Love
Het valt me trouwens wel tegen dat ze een programma bedacht hebben om je aan de vrouw te helpen, maar het kost jezelf de meeste tijd en geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, ja, het leven is één grote tegenstrijdigheid
quote:hugoschaap zoooo... de muziek is binnen - vanaf deze week weer de vertrouwde uuropeners bij EkStra Weekend! 33 minutes ago from web
N.E.R.D. - Everyone Nosequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef koen_pijl het volgende:
welk nummer van nerd was dat? Een uurtje terug.
Briljante plaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Don't Stop Me Now
* Roel_Jewel alvast inzet: LALALALAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zoals ik al zei, ik doe Madonna Ninaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, kom op. Wie doet Madonna?
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Nee dat is Eiffel 65 - Bluequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Oe, naar naar. Goodnight Saigon scoort ook hoge trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.quote:
Nou dan is het voor mij Careless Whisper van George Michaelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.
Ik noem een Iris of What's Up![]()
![]()
![]()
.
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Nederland - Frankrijk deel 1
Nederland - Frankrijk deel 2
Ook niet met de tv die af en toe in beeld isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeelden![]()
Via FTP gedownload? Vanavond toch pas officieus online?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Firefox 3.0 ook ff geïnstalleerd.
Nee de beamer en commentaar loopt voor op de wedstrijdbeelden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet met de tv die af en toe in beeld is
Want hun beamer loopt achter, dus wist niet goed waar ik m op moest synchroniseren
Ohquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee de beamer en commentaar loopt voor op de wedstrijdbeelden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef silverx het volgende:
[..]
Via FTP gedownload? Vanavond toch pas officieus online?
Leafer niet vaker draaienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit geen slecht nummer van Racoon eigenlijk
Misschien omdat ik hem toch vrij weinig heb gehoord eigenlijk
erg leuk zelfsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeelden![]()
Maar blijft toch leuk
Laten we het hopen want Evert doet geen NL elftal vanavond en dus veel minder interessantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
Gaat het vanavond nou ook nog door trouwens
Jawel toch?
Idd, en naar Frank luister ik echt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen want Evert doet geen NL elftal vanavond en dus veel minder interessant
Ja, stiekum toch wel.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 17 juni 200816:12 schreef Sersjee het volgende:
[afbeelding] Michiel heeft z'n contract verlengd! [afbeelding]
Beetje eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De rotation van American Boy begint ook veel te hoog te worden ....
Is wel een lang contract. Is dat wel klimaatneutraal?quote:
Was het maar zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soms hè, twijfel ik of ze tussen 16.00 en 19.00 uur niet per ongeluk een kabel doorprikken naar een of andere obscure lokale tyfuszender met kneusjes die vooral voor zichzelf radio zitten te maken.
Alwéér?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef Broekie het volgende:
Zal ik even zwaaien op de 3FM webcam? Bij deze.
Kan ie nog vaker naar Disney.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zal er wel iets op vooruit zijn gegaan
Ik kan er niks aan doen, maar als voetbalnummer vind ik 'm goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
*zucht* dus dit is de nieuwe nummer 1? Waardeloos..
Je bedoelt "Viva Holandia" ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar als voetbalnummer vind ik 'm goed
Part2 van de wedstrijd in nog ff opnieuw aan het opslaan, nog 2 uurtjes
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Voor een voetbalplaatje is het niet slecht, inderdaad.quote:
Misschien kan je de daadwerkelijke uitreikingen knippen en op Youtube zetten? Leuk voor later.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Mocht je jezelf nog terug willen zien/horen: http://3fm.stimpy.nu/Nederland%20-%20Frankrijk/ (nieuwe versie van part 2 staat er over een uurtje of 2)
Gaat er vanavond ook weer zoiets gebeuren?
En als er nog behoefte is aan beelden van de uitreiking gisteravond dan hoor ik het wel
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Misschien kan je de daadwerkelijke uitreikingen knippen en op Youtube zetten? Leuk voor later.
't Heeft geen haast hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Moet ik wel ff wachten tot de wedstrijd klaar is met opslaan
Ik vind het zeker leuk! Maar doe vooral rustig aan hoor, ze lopen vast niet weg! (Leuk voor als ik ooit kinderen mag krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar hier maak ik dan weer tijd voor![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
Ik vind het zeker leuk! Maar doe vooral rustig aan hoor, ze lopen vast niet weg! (Leuk voor als ik ooit kinderen mag krijgen)
Zojuist mijn collectie even verstuurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Hallo allemaal!!!
Bij deze wil ik jullie ENORM bedanken (degene die gestemd hebben uiteraard) voor jullie steun! Dank dank dank dank!
Ben heel blij en trots dat ik gewonnen heb
(oh en degene die leuke caps hebben gemaakt ook bedankt! Willen jullie die naar me mailen? maricha apenstaart 3fm.nl)
En dan maar hopen dat Premiere wil meewerken dit keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar heb tijdens voetbal toch niks te doen, dus hij staat vanavond nog online denk ik![]()
Dank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zojuist mijn collectie even verstuurd.
Stukje van 5 minuten gaan wat sneller als van een uur of 2quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat Premiere wil meewerken dit keer.
Ik ben ook heeeel blij! Om allebeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Zo... anders doe je er ff bijna anderhalf uur over om thuis te komen![]()
Maar anyways...
Maricha gefeliciteerd met je award en Michiel gefeliciteerd met je nieuwe contract. Ik denk dat we er hier allemaal heel erg blij om zijn (zowel om de award als de contractverlenging).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn onderweg, het zijn er dertien in totaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
(oh en degene die leuke caps hebben gemaakt ook bedankt! Willen jullie die naar me mailen? maricha apenstaart 3fm.nl)
Nope, en aan de ene kant vind ik dat jammer (want het was vrijdag toch wel erg grappig), maar aan de andere kant vind ik 't zo ook wel best. Doelpunten krijg ik wel door via het geschreeuw van de buren, IRC-kanalen of via hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
Wordt het nou weer voetbalavond op 3FM eigenlijk? Nee zeker
Dan weten we dat de Jeremy's waarschijnlijk voor die tijd niet stoppen met muziek makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:Jeremy's
Zouden ze al weten dat Michiel nog 2 jaar langer zn kop niet gaat houden?
Tijd voor een volgende nieuwe single van de Ting Tings voor als Michiel weer eens The Jeremy's in gijzeling houdt in de studio? Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan weten we dat de Jeremy's waarschijnlijk voor die tijd niet stoppen met muziek maken.
Ik hoop toch niet dat je nog IE6 gebruikt, wát is dat een drama!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
Firefox.. brrrr.
Dankzij dat moet ik mn website compatible maken, en daar ben ik veel te lui voor.
Nee, doe mij maar gewoon IE (wat bij mij prima werkt), of Maxthon.
Al ruim een uur is die heel erg slecht bereikbaar, maar via de buren van Tweakers.net kan je 'm nog wel goed downloaden (en die downloads tellen ook mee voor de Download Day).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, de firefox site ligt er volgens mij af..
Maar kun jij me dan goed uitleggen wat er zo geweldig is aan Firefox?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al ruim een uur is die heel erg slecht bereikbaar, maar via de buren van Tweakers.net kan je 'm nog wel goed downloaden (en die downloads tellen ook mee voor de Download Day).
- Beste zenderquote:
Uitbreidbaarheid met tal van handige plug-ins, ik heb o.a. de Web Developer Toolbar (welke erg handig is bij het oplossen van fouten in webpagina's), HTML Validator (bij het weergeven van de sourcecode van een pagina gelijk zien of er fouten in zitten), CustomizeGoogle, Greasemonkey, Stylish, Fasterfox, enz.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar kun jij me dan goed uitleggen wat er zo geweldig is aan Firefox?
http://tweakers.net/meukt(...)irefox-30-final.htmlquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Dat blijkt wel ja. De site van firefox echt niet te bereiken
Ik ben "maar" producer, niet interessant genoeg omdat ik niet te horen ben. Maar dat is toch helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, wordt nergens in de berichtgeving genoemd
Mja, sommige kabelboeren halen het kabelsignaal gewoon uit de ether, en dan krijg je dus soms zulke vreemde storingen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Bij Ziggo zijn ze weer lekker bezig. Ik krijg nu de hele tijd Guus Meeuwis met veel ruis door 3FM heen
Maar toch een leuke opvulling van de ruimte in de studioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben "maar" producer, niet interessant genoeg omdat ik niet te horen ben. Maar dat is toch helemaal niet erg!
Dat zeg ik: de site is overbelastquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://tweakers.net/meukt(...)irefox-30-final.html
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar toch een leuke opvulling van de ruimte in de studio.
(Nee, grapje hoor!)
Maar je bent eigenlijk wel te horen, in de MetMichiel-jingles, bijvoorbeeld. (Of overdrijf ik nu?)
Vlak Roy niet uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!
En de lezers van MichielVeenstra.nl dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!
"The Award-winning Maricha Kroeske, Nieuwe Revu centerfold"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En de lezers van MichielVeenstra.nl dan?.
Dan stel je je voortaan maar voor als: "De Awardwinning Maricha Kroeske", dan kennen ze je wel.
genoeg!!!! Allebei zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"The Award-winning Maricha Kroeske, Nieuwe Revu centerfold"
Vooruit dan, omdat dat doorsturen zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
Vraagje van mijn mede Awardwinning collega/vriendin Roosmarijn: willen jullie de screencaps van haar ook ff mailen? roos apenstaart 3fm.nl?
Grote dank namens haar. Ze vond ze namelijk, net als ik, geweldig.
En ook die zijn verstuurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
Vraagje van mijn mede Awardwinning collega/vriendin Roosmarijn: willen jullie de screencaps van haar ook ff mailen? roos apenstaart 3fm.nl?
Grote dank namens haar. Ze vond ze namelijk, net als ik, geweldig.
klopt....ik begin me nu een beetje te herinneren hoe het op dat podium was en hoe ik het deed (van schrik bijna alles vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel en Maricha zaten zojuist naar de binnengekomen screenshots te kijken.
[ link | afbeelding ]
Ruim 3/4e van mijn caps stond reeds in het topic. Mijn tactiek is dat ik veel op de Printscreen-knop ram en dan later kijk welke ik wil uploaden. Aan 5 keer min-of-meer dezelfde foto heb je weinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Staan alle caps in het topic of waren er nog veel meer?
Is een webstream geen optie dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik word hier gedwongen om Jack van Gelder op te zetten, want Ziggo heeft geen zin om een fatsoenlijk 3FM-signaal door te geven.
Haaaaai!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef antiroos het volgende:
Zo nou he he. Eindelijk de tijd om een nieuw password aan te maken en alles. Daar ben ik dan!
Bij deze wil ik jullie speciaal even extra heel erg bedanken voor het op mij stemmen bij de Radiobitches award. Ik ben superblij met mijn awardl! :-) (maar dat was diegenen die gisteren naar de stream hebben zitten kijken vast al wel duidelijk, want ik was zo zenuwachtig als drie overspannen pinguins)
riccardo en sirolf: thanks voor het mailen van de caps. Ook namens mijn moeder (die net belde om te vragen waar de drukte toch allemaal over gaat hahaha!)
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.quote:
en nu met tien is het helemaal over en uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.
Ribery is geblesseerd uitgevallen. Doelpunt was een penalty.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.
Lijkt mij inderdaad ook wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef borisz het volgende:
en nu met tien is het helemaal over en uit.
TV staat op Ned1, radio op Radio1 en op de computer heb ik geluid en beeld van de 3FM-webcam. Dus ik krijg alles meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook wel.![]()
Wow, wat een goede request zeg!! een van de betere Meeeeeeeegahits van het vorig jaar.
Editors - The Racing Rats
Thanks Marc voor de aanvullende info!
Hier 3FM aan (webcam) en ik zap tussen ned 3 en ned 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
TV staat op Ned1, radio op Radio1 en op de computer heb ik geluid en beeld van de 3FM-webcam. Dus ik krijg alles mee
Als er iets bij Fra-Ita gebeurt dan hoor ik dat sneller op radio1 dan ik kan zappen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier 3FM aan (webcam) en ik zap tussen ned 3 en ned 1.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Als er iets bij Fra-Ita gebeurt dan hoor ik dat sneller op radio1 dan ik kan zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |