Misschien kan je de daadwerkelijke uitreikingen knippen en op Youtube zetten? Leuk voor later.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Mocht je jezelf nog terug willen zien/horen: http://3fm.stimpy.nu/Nederland%20-%20Frankrijk/ (nieuwe versie van part 2 staat er over een uurtje of 2)
Gaat er vanavond ook weer zoiets gebeuren?
En als er nog behoefte is aan beelden van de uitreiking gisteravond dan hoor ik het wel
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Misschien kan je de daadwerkelijke uitreikingen knippen en op Youtube zetten? Leuk voor later.
't Heeft geen haast hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Moet ik wel ff wachten tot de wedstrijd klaar is met opslaan
Ik vind het zeker leuk! Maar doe vooral rustig aan hoor, ze lopen vast niet weg! (Leuk voor als ik ooit kinderen mag krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Behoorlijk
Maar hier maak ik dan weer tijd voor![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef Maricha het volgende:
Ik vind het zeker leuk! Maar doe vooral rustig aan hoor, ze lopen vast niet weg! (Leuk voor als ik ooit kinderen mag krijgen)
Zojuist mijn collectie even verstuurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
Hallo allemaal!!!
Bij deze wil ik jullie ENORM bedanken (degene die gestemd hebben uiteraard) voor jullie steun! Dank dank dank dank!
Ben heel blij en trots dat ik gewonnen heb
(oh en degene die leuke caps hebben gemaakt ook bedankt! Willen jullie die naar me mailen? maricha apenstaart 3fm.nl)
En dan maar hopen dat Premiere wil meewerken dit keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar heb tijdens voetbal toch niks te doen, dus hij staat vanavond nog online denk ik![]()
Dank!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zojuist mijn collectie even verstuurd.
Stukje van 5 minuten gaan wat sneller als van een uur of 2quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat Premiere wil meewerken dit keer.
Ik ben ook heeeel blij! Om allebeiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Zo... anders doe je er ff bijna anderhalf uur over om thuis te komen![]()
Maar anyways...
Maricha gefeliciteerd met je award en Michiel gefeliciteerd met je nieuwe contract. Ik denk dat we er hier allemaal heel erg blij om zijn (zowel om de award als de contractverlenging).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn onderweg, het zijn er dertien in totaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
(oh en degene die leuke caps hebben gemaakt ook bedankt! Willen jullie die naar me mailen? maricha apenstaart 3fm.nl)
Nope, en aan de ene kant vind ik dat jammer (want het was vrijdag toch wel erg grappig), maar aan de andere kant vind ik 't zo ook wel best. Doelpunten krijg ik wel door via het geschreeuw van de buren, IRC-kanalen of via hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
Wordt het nou weer voetbalavond op 3FM eigenlijk? Nee zeker
Dan weten we dat de Jeremy's waarschijnlijk voor die tijd niet stoppen met muziek makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:Jeremy's
Zouden ze al weten dat Michiel nog 2 jaar langer zn kop niet gaat houden?
Tijd voor een volgende nieuwe single van de Ting Tings voor als Michiel weer eens The Jeremy's in gijzeling houdt in de studio? Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan weten we dat de Jeremy's waarschijnlijk voor die tijd niet stoppen met muziek maken.
Ik hoop toch niet dat je nog IE6 gebruikt, wát is dat een drama!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
Firefox.. brrrr.
Dankzij dat moet ik mn website compatible maken, en daar ben ik veel te lui voor.
Nee, doe mij maar gewoon IE (wat bij mij prima werkt), of Maxthon.
Al ruim een uur is die heel erg slecht bereikbaar, maar via de buren van Tweakers.net kan je 'm nog wel goed downloaden (en die downloads tellen ook mee voor de Download Day).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, de firefox site ligt er volgens mij af..
Maar kun jij me dan goed uitleggen wat er zo geweldig is aan Firefox?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al ruim een uur is die heel erg slecht bereikbaar, maar via de buren van Tweakers.net kan je 'm nog wel goed downloaden (en die downloads tellen ook mee voor de Download Day).
- Beste zenderquote:
Uitbreidbaarheid met tal van handige plug-ins, ik heb o.a. de Web Developer Toolbar (welke erg handig is bij het oplossen van fouten in webpagina's), HTML Validator (bij het weergeven van de sourcecode van een pagina gelijk zien of er fouten in zitten), CustomizeGoogle, Greasemonkey, Stylish, Fasterfox, enz.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar kun jij me dan goed uitleggen wat er zo geweldig is aan Firefox?
http://tweakers.net/meukt(...)irefox-30-final.htmlquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Timo20 het volgende:
Dat blijkt wel ja. De site van firefox echt niet te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |