Mjah, dacht ik al. Nouja, jammerquote:
Het scheelt niet veelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Sirolf het volgende:
En, leeft Broekie nog?
* Sirolf ziet net een grote foto van Annemic in de Sp!ts
Nog wel, maar 'k voel me welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Sirolf het volgende:
En, leeft Broekie nog?
* Sirolf ziet net een grote foto van Annemic in de Sp!ts
Ach, ja, het leven is één grote tegenstrijdigheidquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel
Broekie dwingen een vriendin te vinden en dan Phil Collins draaien met Can't Hurry Love
Het valt me trouwens wel tegen dat ze een programma bedacht hebben om je aan de vrouw te helpen, maar het kost jezelf de meeste tijd en geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, ja, het leven is één grote tegenstrijdigheid
quote:hugoschaap zoooo... de muziek is binnen - vanaf deze week weer de vertrouwde uuropeners bij EkStra Weekend! 33 minutes ago from web
N.E.R.D. - Everyone Nosequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:22 schreef koen_pijl het volgende:
welk nummer van nerd was dat? Een uurtje terug.
Briljante plaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Don't Stop Me Now
* Roel_Jewel alvast inzet: LALALALAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zoals ik al zei, ik doe Madonna Ninaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, kom op. Wie doet Madonna?
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Nee dat is Eiffel 65 - Bluequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Oe, naar naar. Goodnight Saigon scoort ook hoge trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.quote:
Nou dan is het voor mij Careless Whisper van George Michaelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.
Ik noem een Iris of What's Up![]()
![]()
![]()
.
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Nederland - Frankrijk deel 1
Nederland - Frankrijk deel 2
Ook niet met de tv die af en toe in beeld isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeelden![]()
Via FTP gedownload? Vanavond toch pas officieus online?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, Firefox 3.0 ook ff geïnstalleerd.
Nee de beamer en commentaar loopt voor op de wedstrijdbeelden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet met de tv die af en toe in beeld is
Want hun beamer loopt achter, dus wist niet goed waar ik m op moest synchroniseren
Ohquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee de beamer en commentaar loopt voor op de wedstrijdbeelden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef silverx het volgende:
[..]
Via FTP gedownload? Vanavond toch pas officieus online?
Leafer niet vaker draaienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit geen slecht nummer van Racoon eigenlijk
Misschien omdat ik hem toch vrij weinig heb gehoord eigenlijk
erg leuk zelfsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeelden![]()
Maar blijft toch leuk
Laten we het hopen want Evert doet geen NL elftal vanavond en dus veel minder interessantquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Piles het volgende:
Gaat het vanavond nou ook nog door trouwens
Jawel toch?
Idd, en naar Frank luister ik echt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen want Evert doet geen NL elftal vanavond en dus veel minder interessant
Ja, stiekum toch wel.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 17 juni 200816:12 schreef Sersjee het volgende:
[afbeelding] Michiel heeft z'n contract verlengd! [afbeelding]
Beetje eensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
De rotation van American Boy begint ook veel te hoog te worden ....
Is wel een lang contract. Is dat wel klimaatneutraal?quote:
Was het maar zoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Soms hè, twijfel ik of ze tussen 16.00 en 19.00 uur niet per ongeluk een kabel doorprikken naar een of andere obscure lokale tyfuszender met kneusjes die vooral voor zichzelf radio zitten te maken.
Alwéér?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef Broekie het volgende:
Zal ik even zwaaien op de 3FM webcam? Bij deze.
Kan ie nog vaker naar Disney.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zal er wel iets op vooruit zijn gegaan
Ik kan er niks aan doen, maar als voetbalnummer vind ik 'm goedquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
*zucht* dus dit is de nieuwe nummer 1? Waardeloos..
Je bedoelt "Viva Holandia" ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar als voetbalnummer vind ik 'm goed
Part2 van de wedstrijd in nog ff opnieuw aan het opslaan, nog 2 uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |