Briljante plaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Don't Stop Me Now
* Roel_Jewel alvast inzet: LALALALAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zoals ik al zei, ik doe Madonna Ninaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, kom op. Wie doet Madonna?
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Nee dat is Eiffel 65 - Bluequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
Mijn god, mensen, dit is toch het meest vreselijke nummer ooit gemaakt??
Oe, naar naar. Goodnight Saigon scoort ook hoge trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee joh. Lady in Red staat hier nog altijd boven. Of My Girl.
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.quote:
Nou dan is het voor mij Careless Whisper van George Michaelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef silverx het volgende:
[..]
Jaha, maar dat kun je niet serieus muziek noemen. Maar natuurlijk is er nog veel vervelender muziek.
Ik noem een Iris of What's Up![]()
![]()
![]()
.
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:10 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Nederland - Frankrijk deel 1
Nederland - Frankrijk deel 2
Ook niet met de tv die af en toe in beeld isquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef TheZapster het volgende:
Deel2 loopt helaas niet synchroon met de wedstrijdbeelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |