Ik ben "maar" producer, niet interessant genoeg omdat ik niet te horen ben. Maar dat is toch helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, wordt nergens in de berichtgeving genoemd
Mja, sommige kabelboeren halen het kabelsignaal gewoon uit de ether, en dan krijg je dus soms zulke vreemde storingen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Bij Ziggo zijn ze weer lekker bezig. Ik krijg nu de hele tijd Guus Meeuwis met veel ruis door 3FM heen
Maar toch een leuke opvulling van de ruimte in de studioquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben "maar" producer, niet interessant genoeg omdat ik niet te horen ben. Maar dat is toch helemaal niet erg!
Dat zeg ik: de site is overbelastquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://tweakers.net/meukt(...)irefox-30-final.html
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar toch een leuke opvulling van de ruimte in de studio.
(Nee, grapje hoor!)
Maar je bent eigenlijk wel te horen, in de MetMichiel-jingles, bijvoorbeeld. (Of overdrijf ik nu?)
Vlak Roy niet uitquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!
En de lezers van MichielVeenstra.nl dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar niemand (behalve jullie zo'n beetje) weet dan hoe ik heet toch!
"The Award-winning Maricha Kroeske, Nieuwe Revu centerfold"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En de lezers van MichielVeenstra.nl dan?.
Dan stel je je voortaan maar voor als: "De Awardwinning Maricha Kroeske", dan kennen ze je wel.
genoeg!!!! Allebei zeker nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
"The Award-winning Maricha Kroeske, Nieuwe Revu centerfold"
Vooruit dan, omdat dat doorsturen zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
Vraagje van mijn mede Awardwinning collega/vriendin Roosmarijn: willen jullie de screencaps van haar ook ff mailen? roos apenstaart 3fm.nl?
Grote dank namens haar. Ze vond ze namelijk, net als ik, geweldig.
En ook die zijn verstuurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:33 schreef Maricha het volgende:
Vraagje van mijn mede Awardwinning collega/vriendin Roosmarijn: willen jullie de screencaps van haar ook ff mailen? roos apenstaart 3fm.nl?
Grote dank namens haar. Ze vond ze namelijk, net als ik, geweldig.
klopt....ik begin me nu een beetje te herinneren hoe het op dat podium was en hoe ik het deed (van schrik bijna alles vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel en Maricha zaten zojuist naar de binnengekomen screenshots te kijken.
[ link | afbeelding ]
Ruim 3/4e van mijn caps stond reeds in het topic. Mijn tactiek is dat ik veel op de Printscreen-knop ram en dan later kijk welke ik wil uploaden. Aan 5 keer min-of-meer dezelfde foto heb je weinig natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Staan alle caps in het topic of waren er nog veel meer?
Is een webstream geen optie dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik word hier gedwongen om Jack van Gelder op te zetten, want Ziggo heeft geen zin om een fatsoenlijk 3FM-signaal door te geven.
Haaaaai!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef antiroos het volgende:
Zo nou he he. Eindelijk de tijd om een nieuw password aan te maken en alles. Daar ben ik dan!
Bij deze wil ik jullie speciaal even extra heel erg bedanken voor het op mij stemmen bij de Radiobitches award. Ik ben superblij met mijn awardl! :-) (maar dat was diegenen die gisteren naar de stream hebben zitten kijken vast al wel duidelijk, want ik was zo zenuwachtig als drie overspannen pinguins)
riccardo en sirolf: thanks voor het mailen van de caps. Ook namens mijn moeder (die net belde om te vragen waar de drukte toch allemaal over gaat hahaha!)
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.quote:
en nu met tien is het helemaal over en uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.
Ribery is geblesseerd uitgevallen. Doelpunt was een penalty.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doelpunt helaas gemist maar kijk nu een paar minuten en Frankrijk is aardig aan het wankelen. Volgens mij heeft Frankrijk net ook een speler gewisseld die er nog maar net in stond.
Lijkt mij inderdaad ook wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:16 schreef borisz het volgende:
en nu met tien is het helemaal over en uit.
TV staat op Ned1, radio op Radio1 en op de computer heb ik geluid en beeld van de 3FM-webcam. Dus ik krijg alles meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook wel.![]()
Wow, wat een goede request zeg!! een van de betere Meeeeeeeegahits van het vorig jaar.
Editors - The Racing Rats
Thanks Marc voor de aanvullende info!
Hier 3FM aan (webcam) en ik zap tussen ned 3 en ned 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
TV staat op Ned1, radio op Radio1 en op de computer heb ik geluid en beeld van de 3FM-webcam. Dus ik krijg alles mee
Als er iets bij Fra-Ita gebeurt dan hoor ik dat sneller op radio1 dan ik kan zappen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier 3FM aan (webcam) en ik zap tussen ned 3 en ned 1.
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Als er iets bij Fra-Ita gebeurt dan hoor ik dat sneller op radio1 dan ik kan zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |