Halfuurtje hèquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:19 schreef Sirolf het volgende:
Niemand die een nieuw topic opent in 2 uur tijd? Opvallend!
quote:
Respect!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien heeft het vuurspuwen overleefd.
Same herequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef borisz het volgende:
Ohja hoi
Ik luister alleen niet. Ik kijk Ouzo - Vodka.
Klopt, morgen is die ook te zien rond een uurtje of half 11 op Veronica. Geloof dat ik die versie nog niet heb gezien, maar gezien het tijdstip zal ik de film ook niet helemaal gaan zien. Immers gaat maandag de wekker weer veel te vroeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Zenden ze dan morgen Scream 3 uit? Die heb ik gezien in een bioscoop op Texel met 25 jochies van 11 a 12 jaar. Ze hebben het er nu nog over! Hun ouders waren er alleen niet allemaal even blij mee, maar goed.
Mjah, helaas niet op de webcamquote:
wel een prettige wakker worden stemquote:
True, true, maar dan doe ik m'n ogen open en kijk ik een gang in...quote:Op zondag 15 juni 2008 10:15 schreef borisz het volgende:
[..]
wel een prettige wakker worden stem
mogge Glacierrest ook
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true, maar dan doe ik m'n ogen open en kijk ik een gang in...
LOL ! mijn dag begint net.. Slaap ze !quote:
Succes!quote:Op zondag 15 juni 2008 16:13 schreef Piles het volgende:
Hey Hans
Mooi, de wedstrijd nog ff op internet gevonden. Gaan we weer verder met editten
Renderen gaat alleen wel heeeeeeel lang duren, schat zo'n 24 uur![]()
quote:Heb nu een video van 990 pixels breed, met links de wedstrijd en rechts de webcam
Ik dacht hetzelfde, slechte timingquote:Op zondag 15 juni 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Neeee! Bones onderbroken omdat er een spookrijder zou zijn gesignaleerd. Domme spookrijder!
quote:Op zondag 15 juni 2008 18:35 schreef -Hans- het volgende:
wtf is dit voor radio
Een man die een badbak draagt en een getrouwde vrouw die zegt vreemd te gaan en haar man zit notabene naast haar en wist van niks.
Reactie van Barbara na het gesprek was echt een -quote:Op zondag 15 juni 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
Doet zij nou mee midden in een echtelijk ruzie of wat mis ik
[..]
![]()
![]()
![]()
Zeer creatief, dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:14 schreef on_air het volgende:
Post ter bevordering van het terugvinden van het topic op den vroege aankomende maandagochtend.
* Sirolf duimt mee, maar gaat eerst slapen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Adobe Premiere![]()
Paar uur aan het renderen, foutmelding
Dus geen idee hoelang het nog gaat duren, als het al gaat lukken
zie je! heb ik toch wat gemist!quote:
omgwtflollerbbqquote:
Dan ben je goedgekeurd en mag je blijvenquote:Op maandag 16 juni 2008 02:25 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja natuurlijk! Ben benieuwd naar nieuw solo werk
Toppiequote:Op maandag 16 juni 2008 02:31 schreef rjvandevelde het volgende:
Hahah dank je... ik ga naast je staan iig!
das een beetje duur in aanschaf en heb net een andere camera gekochtquote:
Als je nog nuttige tips hebt hoor ik het graagquote:Op maandag 16 juni 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf duimt mee, maar gaat eerst slapen.
Eerst naar de fysio. En dat hielp welquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:17 schreef silverx het volgende:
[..]
Eerst naar de fysio. En dat hielp wel![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien Scherp.
Dramagisch. En onnodig. Heeft toch geen extra aandacht nodig om gedraaid te worden? Als commerciële doodgeproduceerde massaproductie.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef silverx het volgende:
Wat is de MH ook alweer? Oja, dat hippe Madonna-vehikel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Als commerciële doodgeproduceerde massaproductie.
Ben je nog dronken of alleen maar brak?quote:Op maandag 16 juni 2008 07:37 schreef cosmick het volgende:
Dra-maaaandag. Met nog de whiskey in mijn bloed geloof ik.
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Sterkte Cos
Goeiemorgen allemaal
Lekker weekend gehad?
Ik heb het hele weekend aan m'n auto gesleuteldAltijd leuk
Jep! Prima bevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.
hier ook alles chil
Sodeknetters, was dat effe lekker! Woensdag weer heenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de ochtend kan nu al niet meer stuk na dit pareltje![]()
.
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nog nuttige tips hebt hoor ik het graag
Goedemorgen trouwens, telefoon en oplader aanwezig![]()
Mac?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.
quote:Mogge!
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mac?
Was voor videobewerken mss een betere keus geweest
[..]
Zal wel niet mogen van de platenmaatschappij. Ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ze de nieuwe single nu eens gaan draaien..
Wat gebruik jij danquote:Op maandag 16 juni 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:08 schreef Sirolf het volgende:
Voor videobewerking? Cyberlink PowerDirector dacht ik.
Toen je een bakje thee serveerdequote:Op maandag 16 juni 2008 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
En dan nu de eerste die zegt: "Dat zei m'n vrouw gister ook"
quote:
Mwah... qua opties is het redelijk. Maar bijv. 2 video's naast elkaar zetten gaat daarin niet lukken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?
Anders die maar eens proberen, want van Premiere wordt ik niet echt vrolijk
He apologizes for everything he's done.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En dan toch platen blijven makenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:28 schreef on_air het volgende:
[..]
He apologizes for everything he's done.
Alle tijd die ik over had heb ik de afgelopen anderhalve week totaal opgebruikt. Ben net weer aan het opsparen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog een weekend over? Ik heb er nog een nodig om bij te komen van afgelopen weekend.
Zeg dan tea bagging ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag de hele dag gebasketbald en vervolgens tot gistermiddag clubfeest gehad.
Heerlijk nummertjequote:Op maandag 16 juni 200811:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enjoy The Silence [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sounds goodquote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep! Prima bevallen
En terwijl m'n Nissan aan't drogen was (roestplekjes bewerkt en opnieuw geverfd) ben ik lekker met m'n Chevrolet naar Scheveningen gereden
Uit 1986, tijd terug! Kan me die clip nog wel herinneren, Countdown enzo.quote:
Uit '86 kan ik me alleen de clip van Take My Breath Away nog zeer levendig herinneren.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uit 1986, tijd terug! Kan me die clip nog wel herinneren, Countdown enzo.
Die met dat haar op een vliegtuig! Dat was een beste kneiter, ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Uit '86 kan ik me alleen de clip van Take My Breath Away nog zeer levendig herinneren.
Ik heb ze nog live gezien in het voorprogramma van Frankie Goes To Hollywood.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die met dat haar op een vliegtuig! Dat was een beste kneiter, ja.
Leuke plaat nog steedsquote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb ze nog live gezien in het voorprogramma van Frankie Goes To Hollywood.
Was trouwens zo'n vliegtuigkerkhof in de woestijn waar die clip was opgenomen.
Oja; Flashdance
Ja mooi hequote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Gerard: "Hier had uw commercial kunnen staan"
Dat wel jaquote:Op maandag 16 juni 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
Doet 'ie goed ja, maar heb de plaat nu eigenlijk wel een beetje gehoord.
Fout!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Classic FM !![]()
Do You Love Me (Now That I Can Dance)
Ej ik mocht nog een keer raden!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef purplerose het volgende:
@ Hans Fout!
@ Sersjee Fout!
Eddie natuurlijk!
Daar was ik nou noooooooit opgekomen...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef purplerose het volgende:
@ Hans Fout!
@ Sersjee Fout!
Eddie natuurlijk!
Neej?! Fo real?!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:12 schreef purplerose het volgende:
@ Hans Fout!
@ Sersjee Fout!
Eddie natuurlijk!
Fo Shizzle man *vingers in de knoop legt*quote:
Woord.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Fo Shizzle man *vingers in de knoop legt*
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey There Delilah.
OOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh wat joe doe toe mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jankplaat.
nu al goed !!!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve muziekredactie,
Ik heb vandaag al twee platen gehoord die in de afgelopen maanden al minstens 220 keer zijn gedraaid en binnen een paar uur nog es twee keer werden gedraaid. Zijn de nieuwe platen op?
Groetjes, Roel_Jewel
Dat soort mailtjes heb ik serieus wel eens naar Rabbelink gestuurd.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve muziekredactie,
Ik heb vandaag al twee platen gehoord die in de afgelopen maanden al minstens 220 keer zijn gedraaid en binnen een paar uur nog es twee keer werden gedraaid. Zijn de nieuwe platen op?
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:15 schreef silverx het volgende:
[..]
Dat soort mailtjes heb ik serieus wel eens naar Rabbelink gestuurd.
Wat was de strekking?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snelle en nette reactie van Roosmarijn gehadmaar die plaats ik niet hier.
Roos is wel okay maar ze mag hier wel eens wat vaker posten.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dat had ik wel verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi woord, hoor je veel te weinig.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef on_air het volgende:
Fideel.
Lekkere woorden:quote:
Heb The Killers aangezet.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel ajb niet dit ZEIKNUMMER. MUTE MUTE en nog een keer MUTE.
Heel verstandig... Nu Simple Plane de dirty version, maar wat er precies dirty aan is? Geen idee.quote:
Ze zeggen nu wel FUCKED?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel verstandig... Nu Simple Plane de dirty version, maar wat er precies dirty aan is? Geen idee.
Fucks? tjonge jonge het gaat dus weer nergens over.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh, het is Fucks.
Zie je, door dat wegbleepen moet je raden.
Loop jij voor?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
My god, wat is dit voor gejammer? Wat is mis met de originele uitvoering?
Heel, heel, heel, heel erg eens! [Rudy-modus] Wat een track! [/Rudy-modus]quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De rest van de dag viel 't best wel mee hoor. Met
![]()
Trapped
![]()
van Bruce
als hoogtepunt
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit krijg ik dus niet meer uit m'n hoofd.
Vanavond kan ik dat wel ff doenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef driepersoonsbed het volgende:
wie kan me helpen aan "bertje maalderink is homo" / white stripes, morgenavond en zaterdag moet dit natuurlijk door het stadion knallen
Weinig mis mee opzich, maar vind het absoluut geen Megahitquote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, is de Meeeeeegahit nou tof of niet? ben er zelf niet echt over te spreken..
Dat ookquote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
Weinig mis mee opzich, maar vind het absoluut geen Megahit
Heb je je mailtje ook echt met Roel_Jewel ondertekendquote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve muziekredactie,
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je mailtje ook echt met Roel_Jewel ondertekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |