das een beetje duur in aanschaf en heb net een andere camera gekochtquote:
Als je nog nuttige tips hebt hoor ik het graagquote:Op maandag 16 juni 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf duimt mee, maar gaat eerst slapen.
Eerst naar de fysio. En dat hielp welquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:17 schreef silverx het volgende:
[..]
Eerst naar de fysio. En dat hielp wel![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tien Scherp.
Dramagisch. En onnodig. Heeft toch geen extra aandacht nodig om gedraaid te worden? Als commerciële doodgeproduceerde massaproductie.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef silverx het volgende:
Wat is de MH ook alweer? Oja, dat hippe Madonna-vehikel.
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Als commerciële doodgeproduceerde massaproductie.
Ben je nog dronken of alleen maar brak?quote:Op maandag 16 juni 2008 07:37 schreef cosmick het volgende:
Dra-maaaandag. Met nog de whiskey in mijn bloed geloof ik.
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Sterkte Cos
Goeiemorgen allemaal
Lekker weekend gehad?
Ik heb het hele weekend aan m'n auto gesleuteldAltijd leuk
Jep! Prima bevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.
hier ook alles chil
Sodeknetters, was dat effe lekker! Woensdag weer heenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de ochtend kan nu al niet meer stuk na dit pareltje![]()
.
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nog nuttige tips hebt hoor ik het graag
Goedemorgen trouwens, telefoon en oplader aanwezig![]()
Mac?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.
quote:Mogge!
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mac?
Was voor videobewerken mss een betere keus geweest
[..]
Zal wel niet mogen van de platenmaatschappij. Ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ze de nieuwe single nu eens gaan draaien..
Wat gebruik jij danquote:Op maandag 16 juni 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:08 schreef Sirolf het volgende:
Voor videobewerking? Cyberlink PowerDirector dacht ik.
Toen je een bakje thee serveerdequote:Op maandag 16 juni 2008 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
En dan nu de eerste die zegt: "Dat zei m'n vrouw gister ook"
quote:
Mwah... qua opties is het redelijk. Maar bijv. 2 video's naast elkaar zetten gaat daarin niet lukken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?
Anders die maar eens proberen, want van Premiere wordt ik niet echt vrolijk
He apologizes for everything he's done.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En dan toch platen blijven makenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:28 schreef on_air het volgende:
[..]
He apologizes for everything he's done.
Alle tijd die ik over had heb ik de afgelopen anderhalve week totaal opgebruikt. Ben net weer aan het opsparen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog een weekend over? Ik heb er nog een nodig om bij te komen van afgelopen weekend.
Zeg dan tea bagging ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag de hele dag gebasketbald en vervolgens tot gistermiddag clubfeest gehad.
Heerlijk nummertjequote:Op maandag 16 juni 200811:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enjoy The Silence [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Sounds goodquote:Op maandag 16 juni 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep! Prima bevallen
En terwijl m'n Nissan aan't drogen was (roestplekjes bewerkt en opnieuw geverfd) ben ik lekker met m'n Chevrolet naar Scheveningen gereden
Uit 1986, tijd terug! Kan me die clip nog wel herinneren, Countdown enzo.quote:
Uit '86 kan ik me alleen de clip van Take My Breath Away nog zeer levendig herinneren.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Uit 1986, tijd terug! Kan me die clip nog wel herinneren, Countdown enzo.
Die met dat haar op een vliegtuig! Dat was een beste kneiter, ja.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Uit '86 kan ik me alleen de clip van Take My Breath Away nog zeer levendig herinneren.
Ik heb ze nog live gezien in het voorprogramma van Frankie Goes To Hollywood.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die met dat haar op een vliegtuig! Dat was een beste kneiter, ja.
Leuke plaat nog steedsquote:Op maandag 16 juni 2008 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb ze nog live gezien in het voorprogramma van Frankie Goes To Hollywood.
Was trouwens zo'n vliegtuigkerkhof in de woestijn waar die clip was opgenomen.
Oja; Flashdance
Ja mooi hequote:Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Gerard: "Hier had uw commercial kunnen staan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |