Toen je een bakje thee serveerdequote:Op maandag 16 juni 2008 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
En dan nu de eerste die zegt: "Dat zei m'n vrouw gister ook"
quote:
Mwah... qua opties is het redelijk. Maar bijv. 2 video's naast elkaar zetten gaat daarin niet lukken.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?
Anders die maar eens proberen, want van Premiere wordt ik niet echt vrolijk
He apologizes for everything he's done.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En dan toch platen blijven makenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:28 schreef on_air het volgende:
[..]
He apologizes for everything he's done.
Alle tijd die ik over had heb ik de afgelopen anderhalve week totaal opgebruikt. Ben net weer aan het opsparen.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand nog een weekend over? Ik heb er nog een nodig om bij te komen van afgelopen weekend.
Zeg dan tea bagging ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaterdag de hele dag gebasketbald en vervolgens tot gistermiddag clubfeest gehad.
Heerlijk nummertjequote:Op maandag 16 juni 200811:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enjoy The Silence [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |