Ben je nog dronken of alleen maar brak?quote:Op maandag 16 juni 2008 07:37 schreef cosmick het volgende:
Dra-maaaandag. Met nog de whiskey in mijn bloed geloof ik.
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Sterkte Cos
Goeiemorgen allemaal
Lekker weekend gehad?
Ik heb het hele weekend aan m'n auto gesleuteldAltijd leuk
Jep! Prima bevallenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi SC ! zo te lezen heb jij dus wel een tof weekend gehad.
hier ook alles chil
Sodeknetters, was dat effe lekker! Woensdag weer heenquote:Op maandag 16 juni 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, de ochtend kan nu al niet meer stuk na dit pareltje![]()
.
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nog nuttige tips hebt hoor ik het graag
Goedemorgen trouwens, telefoon en oplader aanwezig![]()
Mac?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, ik heb nog nooit Adobe Premiere gebruikt. M'n PC ondersteunt het programa niet.
quote:Mogge!
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...quote:Op maandag 16 juni 2008 10:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Mac?
Was voor videobewerken mss een betere keus geweest
[..]
Zal wel niet mogen van de platenmaatschappij. Ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ze de nieuwe single nu eens gaan draaien..
Wat gebruik jij danquote:Op maandag 16 juni 2008 10:04 schreef Sirolf het volgende:
Nee, een oude AMD Athlon XP die de benodigde processor-instructies niet kent...
Hmm, en dat werkt goed? Met ook wat mogelijkheden (dus niet alleen simpel knip/plakwerk)?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:08 schreef Sirolf het volgende:
Voor videobewerking? Cyberlink PowerDirector dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |