Wat was de strekking?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Snelle en nette reactie van Roosmarijn gehadmaar die plaats ik niet hier.
Roos is wel okay maar ze mag hier wel eens wat vaker posten.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dat had ik wel verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi woord, hoor je veel te weinig.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef on_air het volgende:
Fideel.
Lekkere woorden:quote:
Heb The Killers aangezet.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel ajb niet dit ZEIKNUMMER. MUTE MUTE en nog een keer MUTE.
Heel verstandig... Nu Simple Plane de dirty version, maar wat er precies dirty aan is? Geen idee.quote:
Ze zeggen nu wel FUCKED?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel verstandig... Nu Simple Plane de dirty version, maar wat er precies dirty aan is? Geen idee.
Fucks? tjonge jonge het gaat dus weer nergens over.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh, het is Fucks.
Zie je, door dat wegbleepen moet je raden.
Loop jij voor?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
My god, wat is dit voor gejammer? Wat is mis met de originele uitvoering?
Heel, heel, heel, heel erg eens! [Rudy-modus] Wat een track! [/Rudy-modus]quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De rest van de dag viel 't best wel mee hoor. Met
![]()
Trapped
![]()
van Bruce
als hoogtepunt
.
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit krijg ik dus niet meer uit m'n hoofd.
Vanavond kan ik dat wel ff doenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef driepersoonsbed het volgende:
wie kan me helpen aan "bertje maalderink is homo" / white stripes, morgenavond en zaterdag moet dit natuurlijk door het stadion knallen
Weinig mis mee opzich, maar vind het absoluut geen Megahitquote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, is de Meeeeeegahit nou tof of niet? ben er zelf niet echt over te spreken..
Dat ookquote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
Weinig mis mee opzich, maar vind het absoluut geen Megahit
Heb je je mailtje ook echt met Roel_Jewel ondertekendquote:Op maandag 16 juni 2008 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lieve muziekredactie,
Ik heb vandaag al twee platen gehoord die in de afgelopen maanden al minstens 220 keer zijn gedraaid en binnen een paar uur nog es twee keer werden gedraaid. Zijn de nieuwe platen op?
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je je mailtje ook echt met Roel_Jewel ondertekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |