Gecondoleerd en het schijnt inderdaad niet druk bezocht te zijn op de banenmarkt in Drenthe...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb er met mijn ouders 8 jaar gewoond na verhuizing uit Amstelveen, daarna ben ik gaan studeren in Amsterdam en zijn mijn ouders verhuisd naar Drenthe maar helaas kon ik een aantal jaren geleden alleen maar in Almere een woning vinden omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven stond in Amsterdam.Afgelopen week heb ik serieus gedacht over hier mijn spullen te pakken en naar Drenthe te gaan oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.
Oosterpark was wel een tof stadionquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijden veranderen...! tegenwoordig gooien ze met brandend wc papier
Oosterpark.. dat waren nog eens tijden.
Nee niet echt, in Almere alleen zijn al 20 keer meer banen dan in heel Drenthe die ik zoekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gecondoleerd en het schijnt inderdaad niet druk bezocht te zijn op de banenmarkt in Drenthe...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb er met mijn ouders 8 jaar gewoond na verhuizing uit Amstelveen, daarna ben ik gaan studeren in Amsterdam en zijn mijn ouders verhuisd naar Drenthe maar helaas kon ik een aantal jaren geleden alleen maar in Almere een woning vinden omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven stond in Amsterdam.Afgelopen week heb ik serieus gedacht over hier mijn spullen te pakken en naar Drenthe te gaan oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.
Ik kan er over meepratenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
In OP's ben ik niet zo rap, maar het is zo wel OP!, die snacks
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
"Secondelijm?"
"Een ander woord..."
"Kip?"
"Kit?"
Ik was drie weken geleden ofzo nog in Almere met mijn camera. Want mooie aparte Architectuur hebben ze wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee niet echt, in Almere alleen zijn al 20 keer meer banen dan in heel Drenthe die ik zoek
Over briljante platen gesproken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Over JUSTICE gesproken: dat zouden ze als opener van het programma moeten laten horen:"WE....ARE...YOUR...FRIENDS. YOU`LL... NEVER...BE ALONE AGAIN!!"
is weer eens wat anders dan de uuropeners
Ohquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Over JUSTICE gesproken: dat zouden ze als opener van het programma moeten laten horen:"WE....ARE...YOUR...FRIENDS. YOU`LL... NEVER...BE ALONE AGAIN!!"
is weer eens wat anders dan de uuropeners
Dude, gecondoleerd... weet precies hoe het voeltquote:oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.
quote:
uiteraardquote:
Bedankt, zucht had zoeen feestelijk jaar moeten zijn maar dit verpest allesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dude, gecondoleerd... weet precies hoe het voelt
Maakt niet uit. Dat bier, waar die deuren open gaan en die vrouwen eruit komen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
En toen was het tijd voor bier. Lentebock
Het wordt tijd voor zomerbock
Enige pijnlijke als iemand die in almere woont en er niet wil wonen is dat Lelystad nog 100 keer erger is maar nooit genoemd wordtquote:
Nogmaals sterkte! Ik weet gelukkig niet hoe het voelt. De verhouding tussen mij en mijn ouders is echt zo goed. Ik weet niet wat ik moet zonder ze...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bedankt, zucht had zoeen feestelijk jaar moeten zijn maar dit verpest alles
Ik heb maar een kleine familie ( ouders,tante en neef en zijn vrouw en zoon), ik word 30 dit jaar, mijn moeder 60 mijn tante 65 en mijn neef is net directeur bij een communicatiebedrijf geworden dus het leek een feestelijktopjar te worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte! Ik weet gelukkig niet hoe het voelt. De verhouding tussen mij en mijn ouders is echt zo goed. Ik weet niet wat ik moet zonder ze...
Hoegaarden is zomerbierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
uiteraard
En toen was het tijd voor bier. Lentebock
Het wordt tijd voor zomerbock
Gebeurt vaker...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel jammer dat een aantal platen die al te horen zijn geweest in het Ekstra Weekend straks ook worden gedraaid @ MoveYourAss..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoegaarden is zomerbier![]()
, en dat heb ik
.
Jup, terwijl de MYA playlist vaak al woensdag / donderdag online staat. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het e.e.a. met elkaar af te stemmen.quote:
Dat hebben we echt nooit in huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
, en dat heb ik
.
absoluutquote:
Misschien doen ze het wel expres.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, terwijl de MYA playlist vaak al woensdag / donderdag online staat. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het e.e.a. met elkaar af te stemmen.
Iddquote:
Toch maar eens in huis halen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hebben we echt nooit in huis
[..]
absoluut
Zoals ik zei:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
, en dat heb ik
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Maakt niet uit. Dat bier, waar die deuren open gaan en die vrouwen eruit komen...
Gadverdammequote:
En The Zutons? Nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
omg ook nog een keer Amy W. pfffffff.
Dat kind kan zoveel drugs gebruiken van alleen al de keren dat ze op 3fm is geweest. (en echt veel krijgen ze niet per keer on air van de Buma)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
omg ook nog een keer Amy W. pfffffff.
The Zutons hebben net een nieuwe plaat uitgebracht. Heb em alleen nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En The Zutons? Nooit meer wat van gehoord!
deze week zeker?quote:
BBC zendt weer vaak live dingen uit (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zondag bij dat concert op de BBC vanuit Liverpool speelden The Zutons deze live. Geweldig
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zondag bij dat concert op de BBC vanuit Liverpool speelden The Zutons deze live. Geweldig
Dat was die zelfde showquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohl
Ik zie Paul McCartneyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohl
Zoiets dacht ik al. Waren de Kaiser Chiefs er ook? In het interview van Lois met Ricky Wilson op Pinkpop meende ik gehoord te hebben dat ze snel weg moesten naar Liverpool.quote:
quote:
Ons?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi, zijn we weer!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Waren de Kaiser Chiefs er ook? In het interview van Lois met Ricky Wilson op Pinkpop meende ik gehoord te hebben dat ze snel weg moesten naar Liverpool.
Tanja was een zeer matige gast en er waren geen uuropeners... Was er trouwens wel Ekstra weekend nazorg? Het is niet echt een afl. die mij echt aansprak.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
Was ff bezig, maar ik twijfel nogquote:
Ja fred is er en op de kxchat die nu ook op de lichtsnel irc server isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ff bezig, maar ik twijfel nog
Der Rudy was vorige keer ook wel erg leuk, maar nu is Fred er weer denk ik
Begin tweede uur toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Alleen op de playlist staat de Rudy's Guilty Plessure van vorige week.. Verrassing toen van Robert-Jan. Ben benieuwd welke plaat het deze week zal worden of toch weer Toppertje?
Je mag ook geen vrij nemen. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Leuke collega(s)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Toch niet "toppertje"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach viel verder wel mee hoor, krijgt ie vanavond Toppertje voor zn kiezen
Kan ze beter de pan met stekker aanzetten voor bitter ballen en frikadellenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Alsof m`n ma m`n gedachte kan lezen. Zit net te denken: "boh, krijg me toch altijd een vreet kick van dat bier." En op het zelfde moment vraagt m`n moeder: "wil je ook een stuk chocola?"
Wacht even nu begrijp ik je reactie want vorige week was het niet Toppertje maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach viel verder wel mee hoor, krijgt ie vanavond Toppertje voor zn kiezen
vandaar dat we maar niet de 150e aflevering halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
Bij Llink hebben ze ook al moeite met tellen. Wilde ff de playlist van vorige week nog ff checken, kom ik erachter dat deze week net zoals vorige week aflevering nr. 137 is
True maar dan ze moet ze weer de kelder inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan ze beter de pan met stekker aanzetten voor bitter ballen en frikadellen
Als ik lid word van LLink... Krijg ik dan nu weer de dvd van 3opreis... ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
vandaar dat we maar niet de 150e aflevering halen
Zit te springen op mijn krukje!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Justice![]()
Vette versie is dit van Dance![]()
Mark the cowbells !
One Louder!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
(Mstrkrft Remix) lees ik op 3FMfan. Even onthouden deze remix
edit:
L-L en hier staat het geluid echt vol open. Heerlijk !
kan ik wel ristelen hoor, mail maar naar moveyourass at 3fm.nlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik lid word van LLink... Krijg ik dan nu weer de dvd van 3opreis... ?![]()
Want ik wil wel lid worden, maar wil ook die dvd!
Zal ik dan maar weggaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ Hans...
Volgens mij zijn wij de enige twee vaste "move your ass" luisteraars....
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ Hans...
Jaloers... maar ik heb er vorige week een paar mogen nuttigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een pint Guinness!
deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
(Mstrkrft Remix) lees ik op 3FMfan. Even onthouden deze remix
Tussen 16.00 en 19.00 uur luister je toch niet....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...
Dus ja, bij MYA ben ik soms even foetsie...
Oeh, nice!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jaloers... maar ik heb er vorige week een paar mogen nuttigen
Ik luister van 8 tot 23 ongeveer tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...
We gaan misschien volgend jaar naar Szigetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me wel heul vet om een keer naar Glastonbury te gaan. Wat een lineup!
Je vergeet 18.00-19.00 Disco Classics.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 19.00 uur luister je toch niet....
Gelukkig zie je nog wel de bekende namen verschijnen tijdens MoveYourAss, maar de spooling is wel wat minder dik als je het gaat vergelijken met het Ekstra weekend. Denk niet dat het komt omdat het programma niet aanspreekt maar meer door het aantal uren dat de mensen al radio luisteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ Hans...
Van 19 tot 4 uur.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 19.00 uur luister je toch niet....
Oe oe oe oe. Ik wil ook wel eigenlijk! 7 dagen lang op een eilandquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
We gaan misschien volgend jaar naar Sziget![]()
![]()
British Sea Power (hoor je veel te weinig op 3FMquote:
Als ik al naar 538 switch, dan is het juist niet naar tiestoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gelukkig gaat er niemand switchen naar tiesto @ 538 op dit moment
Tiësto, wiesda?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Weet ik tochquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe oe oe oe. Ik wil ook wel eigenlijk! 7 dagen lang op een eiland
zeker. Maar eerst maar eens Lowlands doen. ben ik nog nooit geweestquote:glastonbury lijkt me ook erg vet [ afbeelding ]
Niet tijdens de Killersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Het enige wat ik (vrijwillig) op 538 beluister is af en toe MIDNR...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
De laatste keer dat ik 538 heb beluisterd was op koninginnedag... voor 5 minuten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het enige wat ik (vrijwillig) op 538 beluister is af en toe MIDNR...
Killers
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Timo20 het volgende:
zeker. Maar eerst maar eens Lowlands doen. ben ik nog nooit geweest
One Louder ??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
bij de eerste plaat van het komende uur MOET JE JE SPEAKERS HARD ZETTEN!!!
serieus: 538??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik al naar 538 switch, dan is het juist niet naar tiesto
is dat niet met allemaal van die hardcore ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet
Dat is tijdens Decibel![]()
Proostquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo beter. Heb je ze in de koelkast?
En waar is die koelkast?
Niet allemaal. Maar het is ook een tak van muziek die ik leuk vind en het is op eigen terrein (van de baas)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef Timo20 het volgende:
is dat niet met allemaal van die hardcore ?
damn, ik ben zo transparantquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de plaat die 2 uur geleden nog door Kevin als MP3 werd gevraagd op Twitter.
Gave plaat!
Pfff de buren worden gek !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
En zometeen kan de radio alwéér one louder!
Volgende week is NL-Frankrijk tijdens ekstra weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Er zitten wel opvallend veel niet-voetballiefhebbers bij 3FM zeg!
Tot nu toe in ieder geval Gerard, Michiel en Rudy.
sorry, zal volgende keer wel een remixje draaien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, 4 minuten om te kijken of ik nog bier in huis heb.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
Zo, 4 minuten om te kijken of ik nog bier in huis heb.
Mooi, dan ga ik in ieder geval in deze topicreeks rondhangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgende week is NL-Frankrijk tijdens ekstra weekend![]()
Hmmm... lastige keuze. Altijd wel gezellig om met wat vrienden de kroeg in te gaan om de wedstrijden te kijken, maar ik merk dat mn enthousiasme met het toernooi afneemt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgende week is NL-Frankrijk tijdens ekstra weekend![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
sorry, zal volgende keer wel een remixje draaien...
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Als ik lid word van LLink... Krijg ik dan nu weer de dvd van 3opreis... ?![]()
Want ik wil wel lid worden, maar wil ook die dvd!
quote:* The Killers
* Lauren Harris
* The Kooks
* Presidents of the United States
* Pannonia All Star Orchestra
* Tankcsapda
* Alanis Morisette
* Babyshambles
* Pendulum Live
* Ziggi
* Millencolin
* Jamiroquai
* Sex Pistols
* Flogging Molly
* Serj Tankian (System of a Down)
* Kaiser Chiefs
* Anti-Flag
* R.E.M.
* Wombats
* Róisín Murphy (Moloko)
* Die Ärtze
* Iron Maiden
* Mademoiselle K.
Szigetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:14 schreef Timo20 het volgende:
Dat wordt volgende week geen Ekstra Weekend
Over Sziget gesproken: wat een line-up!!![]()
Alleen al op de mainstage:
..]En ja, Hans. Ook JUSTICE is aanwezig, in de dance area. Ga je me??
![]()
![]()
Gingen Moke en Voicst daar ook niet optreden?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]En ja, Hans. Ook JUSTICE is aanwezig, in de dance area. Ga je me??
![]()
![]()
+1quote:
quote:# Pete Philly & Perquisite
# Moke
# Voicst
# Kraak en Smaak
Dat is in BOedepast?! Nou, denk dat dat niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]En ja, Hans. Ook JUSTICE is aanwezig, in de dance area. Ga je me??
![]()
![]()
nicequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lineup festival de beschaving in Utrecht is ook niet mis!
Line up:
-knip-
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is in BOedepast?! Nou, denk dat dat niet gaat lukken.![]()
Alleen EK en WK volg ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Er zitten wel opvallend veel niet-voetballiefhebbers bij 3FM zeg!
Tot nu toe in ieder geval Gerard, Michiel en Rudy.
Cool ! slam dunking Rudyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft het zelfs gespeeld zei hij net
Simpel, nummer 2 voor mijquote:Live Request:
- KT Tunstall - Hold On (Pinkpop 2008)
- Kate Nash - Foundations (Pinkpop 2008)
- Gavin Degraw - I Don't Wanna Be (Pinkpop 2008)
Geef mij maar ijshockeyquote:
Waarom staat KT Tunstall ertussen? Die was totaal misplaatst op de main stage.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! slam dunking Rudy![]()
Zeg het maar
[..]
Simpel, nummer 2 voor mij
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef DaMook het volgende:
of dames hockey, maar dat isniet wegens de sport
![]()
hehequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:26 schreef DaMook het volgende:
of dames hockey, maar dat isniet wegens de sport
![]()
Moke - The Long Way (Pinkpop 2008)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, we hebben nog wat tijd over dus als er nog verzoekjes zijn... dan zie ik wat ik kan doen
Zijn genoeg alternatieven..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom staat KT Tunstall ertussen? Die was totaal misplaatst op de main stage.
Mag ik een stem uitbrengen op Moke - The Long Way (Pinkpop 2008)?
Weezer!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, we hebben nog wat tijd over dus als er nog verzoekjes zijn... dan zie ik wat ik kan doen
Met de volgende 3 keuzes had ik met een groot dilemma gezeten:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn genoeg alternatieven..
Bijvoorbeeld Justice - We Are Your Friends (Pinkpop 2k8)
- Calvin Harris - Acceptable in the 80squote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Zeker. Doet het in Spanje fantastisch.'t is nog niet 100% zeker maar denk dat het wel in orde komt. Wordt een fantastisch team volgend jaar met de nr1 pick Oden , Roy in topvorm, aldridge die zich goed heeft ontwikkeld en fernandez en andere.. Op naar de play-offs!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwste aanwinst daaro is Rudy Fernandez en dat is wel een leuke speler!
ja ja, wrijf het er nog maar eens inquote:
quote:
Oh, dacht dat het al helemaal rond was. Maar mocht hij komen dan staat er inderdaad wel wat zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef jmac het volgende:
Zeker. Doet het in Spanje fantastisch.'t is nog niet 100% zeker maar denk dat het wel in orde komt. Wordt een fantastisch team volgend jaar met de nr1 pick Oden , Roy in topvorm, aldridge die zich goed heeft ontwikkeld en fernandez en andere.. Op naar de play-offs!
LOL @ Engelsenquote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye
2. Do The 45 - Ryan Shaw
3. Sweet About Me - Gabriella Cilmi
4. Go That Deep - NU Frequency ft. Shara Nelson
5. Shingaling - Jean Claude Ades & Vincent Thomas
6. Handsfree (If You Hold My Hand) - Sonny J
7. I Love To Move In Here - Moby
8. Maybe Tonight - Nicole Atkins
9. Silent Movie - Quiet Village
10. Poison - Martina Topley Bird
11. Whispers - Aeroplane ft. Kathy Diamond
Ik zeg: volgende week megaaaaaaaaaaaaaaaahitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
Komt zojuist een fax binnen met de nieuwste Freak 11 lijst !!
2. Do The 45 - Ryan Shaw
Ik zeg: volgende week megaaaaaaaaaaaaaaaahitquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef Marc63 het volgende:
Wie deze week alleen maar tussen 9 en 14 3FM heeft geluisterd zal wel gedacht hebben dat ie het deze week al was
Als je straks weer 2 minuten over hebt vraag ik wel ff United States of Whatever aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, maar deze werd ECHT ook aangevraagd!
quote:Daar aan de costa zag ik je lopen
en ik ben eerlijk, je zag er lekker uit.
Dus ik zei moppie ga je met me dansen
ik ben de slagroom en jij het stukkie fruit!
Gewoon een collega/familielid/vriend/whatever gebeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het te bewijzen hebben we die gast maar opgebeld, want anders zouden jullie ons toch niet geloven
zie je wel, nu geloven jullie ons nog niet!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon een collega/familielid/vriend/whatever gebeld?
Het is natuurlijk maar in heel beperkte mate waar als je op de radio roept: "wij draaien wat jij wil horen!" Want uiteindelijk is het toch de dj die er een request uitpikt om te draaien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zie je wel, nu geloven jullie ons nog niet!
Vrijwillig meestal niet. Maar je weet nooit wat er gebeurt als je het aan de stok krijgt met Engelse voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Tja, men kan ook stoppen met ademen, maar dat doe je ook niet.
Oud nieuws... Maar 1 van de 2 (geen idee wie) ambieerde een carriere in de showbizz, dus die is solo doorgegaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
Tropical Danny ft Guillermo bestaan niet meer? Neeeeeeee wat een dra-ma-tisch begin van deze zaterdag.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, de wekker gaat over 7 uur weer...
Ik wist het echt niet hoor of het is niet blijven hangen.. laatste kan ik haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oud nieuws... Maar 1 van de 2 (geen idee wie) ambieerde een carriere in de showbizz, dus die is solo doorgegaan.
Is natuurlijk geen schande. Ik schaam me er juist voor dat ik het wel weetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet hoor of het is niet blijven hangen.. laatste kan ik haast niet voorstellen.[ afbeelding ]
Drink zequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dag lieve mensen, ga nog een pint drinken! xx
hou 'm hier mensen, hou 'm hier!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dag lieve mensen, ga nog een pint drinken! xx
hehequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Is natuurlijk geen schande. Ik schaam me er juist voor dat ik het wel weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |