quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi, zijn we weer!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Waren de Kaiser Chiefs er ook? In het interview van Lois met Ricky Wilson op Pinkpop meende ik gehoord te hebben dat ze snel weg moesten naar Liverpool.
Tanja was een zeer matige gast en er waren geen uuropeners... Was er trouwens wel Ekstra weekend nazorg? Het is niet echt een afl. die mij echt aansprak.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
Was ff bezig, maar ik twijfel nogquote:
Ja fred is er en op de kxchat die nu ook op de lichtsnel irc server isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ff bezig, maar ik twijfel nog
Der Rudy was vorige keer ook wel erg leuk, maar nu is Fred er weer denk ik
Begin tweede uur toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Alleen op de playlist staat de Rudy's Guilty Plessure van vorige week.. Verrassing toen van Robert-Jan. Ben benieuwd welke plaat het deze week zal worden of toch weer Toppertje?
Je mag ook geen vrij nemen. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Leuke collega(s)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Toch niet "toppertje"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach viel verder wel mee hoor, krijgt ie vanavond Toppertje voor zn kiezen
Kan ze beter de pan met stekker aanzetten voor bitter ballen en frikadellenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Alsof m`n ma m`n gedachte kan lezen. Zit net te denken: "boh, krijg me toch altijd een vreet kick van dat bier." En op het zelfde moment vraagt m`n moeder: "wil je ook een stuk chocola?"
Wacht even nu begrijp ik je reactie want vorige week was het niet Toppertje maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach viel verder wel mee hoor, krijgt ie vanavond Toppertje voor zn kiezen
vandaar dat we maar niet de 150e aflevering halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef Marc63 het volgende:
Bij Llink hebben ze ook al moeite met tellen. Wilde ff de playlist van vorige week nog ff checken, kom ik erachter dat deze week net zoals vorige week aflevering nr. 137 is
True maar dan ze moet ze weer de kelder inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan ze beter de pan met stekker aanzetten voor bitter ballen en frikadellen
Als ik lid word van LLink... Krijg ik dan nu weer de dvd van 3opreis... ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
vandaar dat we maar niet de 150e aflevering halen
Zit te springen op mijn krukje!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Justice![]()
Vette versie is dit van Dance![]()
Mark the cowbells !
One Louder!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
(Mstrkrft Remix) lees ik op 3FMfan. Even onthouden deze remix
edit:
L-L en hier staat het geluid echt vol open. Heerlijk !
kan ik wel ristelen hoor, mail maar naar moveyourass at 3fm.nlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik lid word van LLink... Krijg ik dan nu weer de dvd van 3opreis... ?![]()
Want ik wil wel lid worden, maar wil ook die dvd!
Zal ik dan maar weggaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ Hans...
Volgens mij zijn wij de enige twee vaste "move your ass" luisteraars....
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ Hans...
Volgens mij zijn wij de enige twee vaste "move your ass" luisteraars....
Jaloers... maar ik heb er vorige week een paar mogen nuttigenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een pint Guinness!
deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
(Mstrkrft Remix) lees ik op 3FMfan. Even onthouden deze remix
Tussen 16.00 en 19.00 uur luister je toch niet....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...
Dus ja, bij MYA ben ik soms even foetsie...
Oeh, nice!quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jaloers... maar ik heb er vorige week een paar mogen nuttigen
Ik luister van 8 tot 23 ongeveer tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Mja, 9 uur radio luisteren is zelfs voor mij iets teveel van het goede...
We gaan misschien volgend jaar naar Szigetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:43 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt me wel heul vet om een keer naar Glastonbury te gaan. Wat een lineup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |