Ik heb maar een kleine familie ( ouders,tante en neef en zijn vrouw en zoon), ik word 30 dit jaar, mijn moeder 60 mijn tante 65 en mijn neef is net directeur bij een communicatiebedrijf geworden dus het leek een feestelijktopjar te worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nogmaals sterkte! Ik weet gelukkig niet hoe het voelt. De verhouding tussen mij en mijn ouders is echt zo goed. Ik weet niet wat ik moet zonder ze...
Hoegaarden is zomerbierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
uiteraard
En toen was het tijd voor bier. Lentebock
Het wordt tijd voor zomerbock
Gebeurt vaker...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel jammer dat een aantal platen die al te horen zijn geweest in het Ekstra Weekend straks ook worden gedraaid @ MoveYourAss..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoegaarden is zomerbier![]()
, en dat heb ik
.
Jup, terwijl de MYA playlist vaak al woensdag / donderdag online staat. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het e.e.a. met elkaar af te stemmen.quote:
Dat hebben we echt nooit in huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
, en dat heb ik
.
absoluutquote:
Misschien doen ze het wel expres.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, terwijl de MYA playlist vaak al woensdag / donderdag online staat. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om het e.e.a. met elkaar af te stemmen.
Iddquote:
Toch maar eens in huis halen danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat hebben we echt nooit in huis
[..]
absoluut
Zoals ik zei:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
, en dat heb ik
.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Maakt niet uit. Dat bier, waar die deuren open gaan en die vrouwen eruit komen...
Gadverdammequote:
En The Zutons? Nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
omg ook nog een keer Amy W. pfffffff.
Dat kind kan zoveel drugs gebruiken van alleen al de keren dat ze op 3fm is geweest. (en echt veel krijgen ze niet per keer on air van de Buma)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
omg ook nog een keer Amy W. pfffffff.
The Zutons hebben net een nieuwe plaat uitgebracht. Heb em alleen nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En The Zutons? Nooit meer wat van gehoord!
deze week zeker?quote:
BBC zendt weer vaak live dingen uit (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zondag bij dat concert op de BBC vanuit Liverpool speelden The Zutons deze live. Geweldig
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohlquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Zondag bij dat concert op de BBC vanuit Liverpool speelden The Zutons deze live. Geweldig
Dat was die zelfde showquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohl
Ik zie Paul McCartneyquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zondag stond ook Paul McCartney in Liverpool. Met een gastoptreden van Dave Grohl
Zoiets dacht ik al. Waren de Kaiser Chiefs er ook? In het interview van Lois met Ricky Wilson op Pinkpop meende ik gehoord te hebben dat ze snel weg moesten naar Liverpool.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |