Ik was drie weken geleden ofzo nog in Almere met mijn camera. Want mooie aparte Architectuur hebben ze wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee niet echt, in Almere alleen zijn al 20 keer meer banen dan in heel Drenthe die ik zoek
Over briljante platen gesproken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Over JUSTICE gesproken: dat zouden ze als opener van het programma moeten laten horen:"WE....ARE...YOUR...FRIENDS. YOU`LL... NEVER...BE ALONE AGAIN!!"
is weer eens wat anders dan de uuropeners
Ohquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Over JUSTICE gesproken: dat zouden ze als opener van het programma moeten laten horen:"WE....ARE...YOUR...FRIENDS. YOU`LL... NEVER...BE ALONE AGAIN!!"
is weer eens wat anders dan de uuropeners
Dude, gecondoleerd... weet precies hoe het voeltquote:oa vanwege het overlijden van mijn vader vorige week maar een baan vinden in omgeving Drenthe is toch wel erg moeilijk.
quote:
uiteraardquote:
Bedankt, zucht had zoeen feestelijk jaar moeten zijn maar dit verpest allesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dude, gecondoleerd... weet precies hoe het voelt
Maakt niet uit. Dat bier, waar die deuren open gaan en die vrouwen eruit komen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
En toen was het tijd voor bier. Lentebock
Het wordt tijd voor zomerbock
Enige pijnlijke als iemand die in almere woont en er niet wil wonen is dat Lelystad nog 100 keer erger is maar nooit genoemd wordtquote:
Nogmaals sterkte! Ik weet gelukkig niet hoe het voelt. De verhouding tussen mij en mijn ouders is echt zo goed. Ik weet niet wat ik moet zonder ze...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bedankt, zucht had zoeen feestelijk jaar moeten zijn maar dit verpest alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |