Ons?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi, zijn we weer!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Waren de Kaiser Chiefs er ook? In het interview van Lois met Ricky Wilson op Pinkpop meende ik gehoord te hebben dat ze snel weg moesten naar Liverpool.
Tanja was een zeer matige gast en er waren geen uuropeners... Was er trouwens wel Ekstra weekend nazorg? Het is niet echt een afl. die mij echt aansprak.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Broekie het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Heb ik nog iets gemist?
Was ff bezig, maar ik twijfel nogquote:
Ja fred is er en op de kxchat die nu ook op de lichtsnel irc server isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ff bezig, maar ik twijfel nog
Der Rudy was vorige keer ook wel erg leuk, maar nu is Fred er weer denk ik
Begin tweede uur toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Alleen op de playlist staat de Rudy's Guilty Plessure van vorige week.. Verrassing toen van Robert-Jan. Ben benieuwd welke plaat het deze week zal worden of toch weer Toppertje?
Je mag ook geen vrij nemen. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Leuke collega(s)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
vorige week was ik er niet bij he, dan gaan ze gelijk aan de playlist prutsen...
Toch niet "toppertje"quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ach viel verder wel mee hoor, krijgt ie vanavond Toppertje voor zn kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |