Als je straks weer 2 minuten over hebt vraag ik wel ff United States of Whatever aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, maar deze werd ECHT ook aangevraagd!
quote:Daar aan de costa zag ik je lopen
en ik ben eerlijk, je zag er lekker uit.
Dus ik zei moppie ga je met me dansen
ik ben de slagroom en jij het stukkie fruit!
Gewoon een collega/familielid/vriend/whatever gebeld?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
om het te bewijzen hebben we die gast maar opgebeld, want anders zouden jullie ons toch niet geloven
zie je wel, nu geloven jullie ons nog niet!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon een collega/familielid/vriend/whatever gebeld?
Het is natuurlijk maar in heel beperkte mate waar als je op de radio roept: "wij draaien wat jij wil horen!" Want uiteindelijk is het toch de dj die er een request uitpikt om te draaien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zie je wel, nu geloven jullie ons nog niet!
Vrijwillig meestal niet. Maar je weet nooit wat er gebeurt als je het aan de stok krijgt met Engelse voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Tja, men kan ook stoppen met ademen, maar dat doe je ook niet.
Oud nieuws... Maar 1 van de 2 (geen idee wie) ambieerde een carriere in de showbizz, dus die is solo doorgegaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
Tropical Danny ft Guillermo bestaan niet meer? Neeeeeeee wat een dra-ma-tisch begin van deze zaterdag.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga pitten, de wekker gaat over 7 uur weer...
Ik wist het echt niet hoor of het is niet blijven hangen.. laatste kan ik haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oud nieuws... Maar 1 van de 2 (geen idee wie) ambieerde een carriere in de showbizz, dus die is solo doorgegaan.
Is natuurlijk geen schande. Ik schaam me er juist voor dat ik het wel weetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet hoor of het is niet blijven hangen.. laatste kan ik haast niet voorstellen.[ afbeelding ]
Drink zequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dag lieve mensen, ga nog een pint drinken! xx
hou 'm hier mensen, hou 'm hier!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef robertjanglas3fm het volgende:
Dag lieve mensen, ga nog een pint drinken! xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |