quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus TOCH een webcam in de 3FM-studio op locatie!
http://www.omroep.nl/live/3fm-pinkpop.asx
Moke = Fantastisch !quote:Op zondag 1 juni 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:Moke
Zouden ze The Long Way nog uitzenden? Een van de mooiste nummers van de (zater)dag.
Wie niet van basketball of voetbal houdt kan op Sporza nog kijken naar de laatste dag van de Giroquote:Op zondag 1 juni 2008 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moke = Fantastisch !
basketball finale = erg spannend
Ja, want de webcamstream flikkert er telkens uit :S.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:16 schreef Broekie het volgende:
Nog steeds een hoop moeilijk kijkende gezichten in de studio overigens. Alsof er echt iets mis is
Wat natuurlijk ook best wel leuk isquote:Op zondag 1 juni 2008 16:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie niet van basketball of voetbal houdt kan op Sporza nog kijken naar de laatste dag van de Giro
Leuk om te zien jaquote:Op zondag 1 juni 2008 16:34 schreef Marc63 het volgende:
Maricha staat druk te sms-en terwijl Fiction Plane naast haar in de studio staat
Kijkt Bart niet standaard zo?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:14 schreef Feivel1 het volgende:
Ze kijken nog steeds zo lastig..
ook een goede inderdaad...quote:
Al an isquote:Op zondag 1 juni 2008 18:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet niet of bij iedereen de tv Alanis, maar op Ned2 zenden ze nu ook Pinkpop uit.
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet niet of bij iedereen de tv Alanis, maar op Ned2 zenden ze nu ook Pinkpop uit.
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind haar muziek wel erg goed, maar dit optreden sprak me idd niet echt aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 18:05 schreef Piles het volgende:
Al vind ik dit niet echt geweldig
Ow hoi Mutz trouwens![]()
Geen idee, misschien kun je uitzendinggemist proberen?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Dolf
Maareh, is dat incidentje van Giel & beveiliging nog ergens te zien
Heb je het nog niet op YouTube staanquote:Op zondag 1 juni 2008 18:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kun je uitzendinggemist proberen?
Met die bloemen zag er wel grappig uit. Misschien een leuk idee om ook iets grappigs te doen in Leuk is Anders.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Piles het volgende:
Dolf
Maareh, is dat incidentje van Giel & beveiliging nog ergens te zien
Dat was gisteravond op TV uitgezonden, dus nee, niet op YT :p.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je het nog niet op YouTube staan
Geen zin om te zoeken
Jullie hebben een andere Ned 2 dan ik...quote:Op zondag 1 juni 2008 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zit al ff te kijken. Biertje erbij, heerlijk
Is ook niet meer, om 19.00 uur weer op Ned3 geloof ikquote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Jullie hebben een andere Ned 2 dan ik...
Bij mij is "zout zoet" bezig
Ik zie het al, duurde maar een klein uurtje. Dadelijk om 19.00 uur op Ned 3quote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook niet meer, om 19.00 uur weer op Ned3 geloof ik
Lang leve de dvd-recorderquote:
This item is worthless without picturesquote:Zangeressen op Pinkpop
Dominiek | zondag 01 juni 2008
* KT Tunstall was blijkbaar vergeten een BH aan te doen. En ‘t was blijkbaar niet zo warm in Landgraaf, dit weekend.
* Alanis Morissette: nog steeds heel schoon stemgeluid, maar die lijkt zich de afgelopen jaren Bridget Jones-gewijs op het foute voedsel gesmeten te hebben… En op de foute muziek. ‘t Zijn allemaal geen Jagged Little Pillekes meer precies.
Of heeft die kindjes gekocht en is ze een gezette, gezellige mama geworden? En verklaart dat ook waarom ze geen liedjes meer schrijft over blowjobs in de cinema en zo?
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeftquote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
This item is worthless without pictures![]()
![]()
Mooi klein handje vol toch...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeft.
Dan heb je mijn opa kunnen zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
ik heb grote handenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mooi klein handje vol toch...
[ afbeelding ]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studioquote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn er al 3fm fokkers gespot in beeld...
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studio
[ afbeelding ]
Eens, Dat accent doet het al voor me..quote:Op zondag 1 juni 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een lekker ding die Amy.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
This item is worthless without pictures![]()
![]()
Fantastisch accent inderdaad maar verdorrie wat een leuk koppie zeg!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens, Dat accent doet het al voor me..
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch accent inderdaad maar verdorrie wat een leuk koppie zeg!
Groove Armada klinkt ook wel vet !!
Schijnt zo te zijn live. Toen ze net werd gedraaid op de radio, heb ik wat youtube filmpjes gezien. Daar doet ze dat ook..quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Ze zingt alleen een beetje moeilijk. Heeft ze iets in haar keel zitten?
Dezelfde kutmuziek en ongeïnspireerde teksten idd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Je kunt vinden wat je wil van Racoon, maar ze klinken live wel net zo als op albums
Jouw mening, zoals verwachtquote:Op zondag 1 juni 2008 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dezelfde kutmuziek en ongeïnspireerde teksten idd.
Klopt, maar toch vind ik ze meer een theater/ popzaal bandje. I.p.v. een groot podium.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Je kunt vinden wat je wil van Racoon, maar ze klinken live wel net zo als op albums
Of je bent gesampledquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw mening, zoals verwacht
Maar sommige artiesten klinken op de radio zooo goed, en live gewoon totaal niet. Dan ben je gewoon een nepartiest
Super !quote:Op zondag 1 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Ik heb nog wel meer foto's maar die zijn allemaal niet zo heel erg duidelijk. Daarnaast ook heel wat filmpjes gemaakt
Dat had ik net dus een beetje met Amy McDonald.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw mening, zoals verwacht
Maar sommige artiesten klinken op de radio zooo goed, en live gewoon totaal niet. Dan ben je gewoon een nepartiest
Voicst al gehoord. En Justice is echt vet zo te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik net dus een beetje met Amy McDonald.
Nu JusticeIk dacht dat het niet uitgezonden mocht worden.
Op de radio Voicst... waar moet ik nu luisteren?
Justice natuurlijk ! die krijgen een 10(!) op 3 voor 12quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik net dus een beetje met Amy McDonald.
Nu JusticeIk dacht dat het niet uitgezonden mocht worden.
Op de radio Voicst... waar moet ik nu luisteren?
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
" wat 'n track ! "
Kreeg Voicst niet een 9? Was iig een heel leuk feestjequote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Justice natuurlijk ! die krijgen een 10(!) op 3 voor 12
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dus.
Dat decor op het podium ook. Ziet er gaaf uit.
Ik stond buitenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi effect nu met de strobo's![]()
(3FM?) Tent is toch wel een beetje te klein voor Justice...
Klopt ! ook een erg goede recensiequote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg Voicst niet een 9? Was iig een heel leuk feestje
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komtquote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ook een erg goede recensie![]()
Het optreden van Keet Nesj () van vandaag wordt beoordeeld met een 9
uuhm dan stond je toch wel redelijk ver weg, jammer! Maar ik neem aan dat het geluid dermate hard was dat het ook buiten de tent goed was te volgen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik stond buiten
[ afbeelding ]
Die camera in beeld is trouwens van mn broertje, die had een stukje gefilmd.
Ik heb Mouthwash gehoord. Klonk erg goedquote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komt
Volgens mij nog niet maar ik kan het niet voorstellen dat ze niets iets van het optreden laten horen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komt
Ik nog niet, hopen dat er snel opnames op de 3VOOR12-site verschijnen of op NED3 voorbij komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Mouthwash gehoord. Klonk erg goed
Ik vind cijfers eigenlijk ook weer niet zo heel veel zeggen. Zo krijgen Kaiser Chiefs een hoger cijfer dan Foo Fighters, maar ze waren niet beter. Ik denk niet dat ze in staat zijn om zo'n geweldige show neer te zetten als Dave Grohl en de zijnen. Ricky Wilson zweepte het publiek goed op, maar moest daarvoor in de stellages klimmen, op de hekken staan, met de camera's spelen, enz. Foo Fighters deden dat nog net even wat beter, maar dan zonder allerlei capriolen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ook een erg goede recensie![]()
Het optreden van Keet Nesj () van vandaag wordt beoordeeld met een 9
Lijkt me toch erg moeilijk, want het optreden was pas om 14.30 uur!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Mouthwash werd volgens mij om ongeveer 11.15 gedraaid.
Dan ben ik in de war met iets anders waar ik om 11.15 de radio keihard voor zette (volgens mij was het dan Learn to Fly). Maar ik weet zeker dat ik Mouthwash gehoord heb.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me toch erg moeilijk, want het optreden was pas om 14.30 uur!
Nu ook op 3voor12 als ik me niet vergis...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
Wel vet dat er zoveel live wordt uitgezonden van QotSA. Erg goeie live-act.
Op zich geen mute momentje, maar teletekst gaan lezen is geen overbodigheidquote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Even weer de radio aan gezet. Mute momentje op tv.
(zou ze een Sonja B boek hebben gehad voor haar verjaardag)
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef FlashingLights het volgende:
Kijk naar dit http://img.perezhilton.co(...)04/alanniss__oPt.jpg en dat naar dat op tv ...
Hoezo?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
wtf gebeurt er in vredesnaam daar op het veld??
Was ineens een massale stroom van mensen wat op gang kwam (dacht in eerste instantie aan een opstootje) en ik zag wat gasten die over een hek werden geholpen omdat ze in de verdrukking waren geraakt. Beetje een maffe scene en Corton keek ook zo van "wat gebeurt daar nou?".quote:
Mja, zo heb je er elk jaar wel een paar...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees net de recensie van Fiction Plane op 3voor12. Wat een baggerrecensie. Het gaat vooral over Fiction Plane (en Sting) in het algemeen. Bij Plus gaat het dan nog wel over het optreden, maar bij Min staat er helemaal niets over. Die recensent is vanochtend uit bed gestapt met het plan eens lekker negatief over FP te schrijven. Wat mij betreft had ie beter zn mening in KLB hier op FOK! kunnen zetten, want nu doet ie 3voor12 weinig goeds.
Die van Leaf is mij wel bijgebleven...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zo heb je er elk jaar wel een paar...
Eén nummer, geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden we ook nog iets te zien krijgen van Roisin?
En ook op 3voor12 nu (live dus)quote:
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.quote:
Mja, dan moet je natuurlijk ook nog genoeg internetsnelheid hebben, zodat je niet bij elk optreden een gigantische buffer krijgt door te lage upload-snelheden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.
Lijkt dus dit jaar geen campingradio te worden en dat is wel jammer want dat is iets wat ze echt al jaren doen. Aan de andere kant was het vorig jaar niet veel soeps en 2006 was volgens mij ook niet spannend dus dan is het maar beter(?) om er mee te stoppen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha vannacht dus vanuit Hilversum. Dan zullen ze vast ook wel weer gebruik kunnen maken van FOK!
Of een laptop en een streamaccountjequote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.
Michiel iig wel, maar Maricha durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat kan ook best iemand anders zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha vannacht dus vanuit Hilversum. Dan zullen ze vast ook wel weer gebruik kunnen maken van FOK!
Volgens de recensent wel... Maar daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef on_air het volgende:
Ja, ik was druks met andere dingen, maar was FP dan slecht?
Van iemand die erbij was dan. En die niet zich doodstaart op "de zoon van Sting" en andere Sting bash gerelateerde meuk nadat hij solo ging. Wat dat is redundant shit en ik vind FP, het album, haske leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens de recensent wel... Maar daarover zijn de meningen verdeeld.
Geen idee. Net op Ned3 klonk het niet slecht, maar ook geen hoogstandje. Gewoon leuk dus. Maar dat was maar 1 plaat en ik weet niet hoe de rest heeft geklonken. Daar zegt de recensent ook bar weinig over. Die heeft het alleen maar over zijn afgunst van Sting en dat FP heel veel op Sting en The Police lijkt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef on_air het volgende:
Ja, ik was druks met andere dingen, maar was FP dan slecht?
Volgens mij zei ze donderdag dat ze erbij was.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel iig wel, maar Maricha durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat kan ook best iemand anders zijn.
Ik heb ze al LIVE gezien begin vorige maand (Bevrijdingspop Haarlemquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef on_air het volgende:
Aangezien ik het album nog niet beluisterd heb, ben ik ook rete benieuwd naar de volgende single van Alphabeat, of het allemaal hetzelfde is, of dat ze echt een leuke nieuwe sound hebben.
Aha, dan heb ik niks gezegd...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze donderdag dat ze erbij was.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
Counting Crows was goed om te horen.
Over kwartiertje Metallica
quote:21.00 - 22.00 uur
21.03 Spoorboekje en Miranda bij de Counting Crows
21.05 Counting Crows LIVE
21.20 Kate Nash LIVE 'Foundations' & 'Mouthwash'
21.32 Verslag van het Pinkpopterrein bij RATM
21.51 Interview met Amy McDonald
21.54 Amy McDonald LIVE
'Live'quote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen een LIVE-opname van Kate Nash @ 3FM!
[..]
Handigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen een LIVE-opname van Kate Nash @ 3FM!
[..]
Alles kan kapotquote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Keet Nesj heeft een vriend? naja, Amy is ook wel tof!
Ik zie hetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Marc, op ned3 heb je de kans om Voicst te zien !
Sirolf![]()
Ik heb het beeld van Ned3 en het geluid van 3FM aan staan, al is de keuze nu even niet zo moeilijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Marc, op ned3 heb je de kans om Voicst te zien !
Sirolf![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Keet Nesj heeft een vriend? naja, Amy is ook wel tof!
Echt een leuke band. Die opblaas beesten erbij. Was ook op paaspop. Super leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie hetNu kon ik wat beter zien hoe er met het bootje gecrowdsurft werd. Stond gisteren bijna achteraan.
In op tijd bellen ben ik dus slecht, of iets aanvragen, of onderbouwen... dus dat bel en win zit me dwars. Want ik weet het wel... Bel jij wel?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Sjonge... ik wist niet dat Chris Martin erin zat, maar zelfs dan weet ik nog dat het Shawn of the Dead is.
Ze vroegen ook het publiek te gaan zitten omdat ze even een rustig liedje gingen spelenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt een leuke band. Die opblaas beesten erbij. Was ook op paaspop. Super leuk.
Net dat klappen en zelfs stil staan. Goede (live) band
Ik zat ook even te kijken inderdaad...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Die rechter achtergrondzangeres bij KT Tunstall
De camera man hield haar ook goed in de gaten
Die iddquote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Die rechter achtergrondzangeres bij KT Tunstall
De camera man hield haar ook goed in de gaten
* Sirolf is doodmoe van het meespringen...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Dat publiek heeft het voorbeeld van Gerard en Michiel niet gezien hoe je moet dansen op Joy Division
Me to: Memory remains!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu opnieuw naar Metellica op 3v12.
Ik las het inderdaad. 22.15 en het is net een 20 minuten donker/schemerig.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Damn... nou ga ik al verkeerde topics zitten posten
Maar ik wilde dus zeggen:
Het is gewoon alweer 22.15. Nog maar 3 kwartier tot VeenstraVeenstra een einde aan het weekend gaat breien...
ze laten echt andere dingen zien dan gisterquote:Op zondag 1 juni 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me to: Memory remains! [ afbeelding ]
Ik was van slag vanwege Moke. The Long Way was voor mij persoonlijk 1 van de hoogtepunten van de dag. Sowieso in de top3 wat betreft gespeelde nummers. Jammer dat ze maar bij 1 plaat alles uit de kast hebben getrokken om er een heel speciale uitvoering van te maken.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. 22.15 en het is net een 20 minuten donker/schemerig.
quote:
Gecrowdsurft werd er zekerquote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie hetNu kon ik wat beter zien hoe er met het bootje gecrowdsurft werd. Stond gisteren bijna achteraan.
Me2 en af en toe switch ik dan weer even maar nu staat 3FM op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het beeld van Ned3 en het geluid van 3FM aan staan, al is de keuze nu even niet zo moeilijk.
Thanks!quote:Audio van Kate Nash en vele andere artiesten staat trouwens ook op http://3voor12.vpro.nl/
I second thatquote:Op zondag 1 juni 2008 21:39 schreef jakees het volgende:
ik kan die Katie Tunstall niet meer horen. Al 4 keer gehoord in de laatste 3 uur op 3fm en tv. Verder wel prachtige optredens!
Mooi moment om te gaan slapenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
en over een half uurtje Veenstra Veenstra radio op 3FM !
Tot morgenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan slapen![]()
Niet omdat het kut is, maar omdat ik anders weer tot een uur of half 1 ga luisteren, en dat ga ik morgenochtend niet leuk vinden
Veel plezier allemaal nog, en tot morgen
Zal vooral terugblikken worden en dus hoor je waarschijnlijk veel optredens die je al een keer hebt gehoord of de komende dagen nog zult gaan horen. Campingradio is er dit jaar dus niet bij.. Tot morgen, Piles!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan slapen![]()
Niet omdat het kut is, maar omdat ik anders weer tot een uur of half 1 ga luisteren, en dat ga ik morgenochtend niet leuk vinden
Veel plezier allemaal nog, en tot morgen
Same here... (ik zoek nog een levenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel de eerste keer dat ik met vier beelden tegelijk PP probeer te volgen.
lol.... dat vroeg ik mij dus net ook af.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Waarom zenden ze nou geen live-opname van Foo Fighters uit?
Die kunnen nog redelijk bijslapen. Giel daarentegen.......quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd in welke hoedanigheid Michiel en Maricha morgen de show zullen doen.
Ik ook....ben niet zo goed in uitslapen!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd in welke hoedanigheid Michiel en Maricha morgen de show zullen doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ook....ben niet zo goed in uitslapen!
MetMichielMetMarichaPinkpopafterparty.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:15 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een nachtelijke MetMichiel!
Tot nu toe geen files bekend trouwens... maar wat niet is kan nog komen!
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kunnen nog redelijk bijslapen. Giel daarentegen.......
Die knalt er gewoon weer een liter cola inquote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..
Dan is ie denk ik net thuis.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..
Een liter? Een PALLET!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Die knalt er gewoon weer een liter cola in
Misschien ben je wel zo moe dat je pas om een uurtje of 16:00 wakker wordt..quote:
Een pallet colaquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Die knalt er gewoon weer een liter cola in
Maar met de exodus die nu plaats vindt in Landgraaf denk ik dat er niet alleen gereden wordt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang rijden is Landgraaf -> Haarlem nou ook weer niet hoor...
Ik hoorde 'm in de Vrijdag Freaknacht al hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef borisz het volgende:
Maricha geef even door dat op de camping nog gedraaid moet worden
Normaal is er altijd campingradio, dit jaar helaas niet.
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.quote:
checkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm in de Vrijdag Freaknacht al hoor.
Iemand anders gok ik, ben hier nauwelijks geweest.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.
... maar 't is idd wel erg jammer dat er geen Campingradio was. Ik mag toch hopen dat dat tijdens Lowlands wel weer is...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
check
Heb ik gemist, was te moe toen om te luisteren
Het was nog wel op Ned3 te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.
Maar het is er dus uitgeknipt![]()
of trek een blik nachtjocks open dan komt het ook wel goedquote:Op zondag 1 juni 2008 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar 't is idd wel erg jammer dat er geen Campingradio was. Ik mag toch hopen dat dat tijdens Lowlands wel weer is...
Desnoods met Gerard & Michiel in het golfkarretje ipv Giel.
Die violiste gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister maar nauwelijks 3FM nu, want ik moet even Foo Fighters herbeleven. Nu is ook de violiste in beeld. Zag er niet verkeerd uit. En die laarzen!
Och, hiervandaan is dat niet zo ver hoor, half uurtje maximaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Sersjee het volgende:
Terug naar Uitgeest, da's nog een knap stukkie...
Vanaf mijn riante woning is het 5 min. fietsen, maar vanaf Landgraaf...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, hiervandaan is dat niet zo ver hoor, half uurtje maximaal.
Och, ik denk dat er ook mensen vanuit Groningen (of misschien wel Delfzijl) naar Landgraaf zijn gegaan. Da's nog veel verder.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanaf mijn riante woning is het 5 min. fietsen, maar vanaf Landgraaf...
Als ik zo ver zou moeten reizen, zou ik echt niet 's avonds terug gaan. Morgen weer een dag!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik denk dat er ook mensen vanuit Groningen (of misschien wel Delfzijl) naar Landgraaf zijn gegaan. Da's nog veel verder.
Vandaar ook Enter Sandman natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een rustig chanson voor het slapen gaan.
Er is heel wat goede muziek geproduceerd de afgelopen 3 dagen in Landgraaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |