Yepquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook niet meer, om 19.00 uur weer op Ned3 geloof ik
Lang leve de dvd-recorderquote:
This item is worthless without picturesquote:Zangeressen op Pinkpop
Dominiek | zondag 01 juni 2008
* KT Tunstall was blijkbaar vergeten een BH aan te doen. En ‘t was blijkbaar niet zo warm in Landgraaf, dit weekend.
* Alanis Morissette: nog steeds heel schoon stemgeluid, maar die lijkt zich de afgelopen jaren Bridget Jones-gewijs op het foute voedsel gesmeten te hebben… En op de foute muziek. ‘t Zijn allemaal geen Jagged Little Pillekes meer precies.
Of heeft die kindjes gekocht en is ze een gezette, gezellige mama geworden? En verklaart dat ook waarom ze geen liedjes meer schrijft over blowjobs in de cinema en zo?
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeftquote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
This item is worthless without pictures![]()
![]()
Mooi klein handje vol toch...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeft.
Dan heb je mijn opa kunnen zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jullie hebben een andere Ned 2 dan ik...
Bij mij is "zout zoet" bezig
ik heb grote handenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mooi klein handje vol toch...
[ afbeelding ]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studioquote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn er al 3fm fokkers gespot in beeld...
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studio
[ afbeelding ]
Eens, Dat accent doet het al voor me..quote:Op zondag 1 juni 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Toch wel een lekker ding die Amy.
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
This item is worthless without pictures![]()
![]()
Fantastisch accent inderdaad maar verdorrie wat een leuk koppie zeg!quote:Op zondag 1 juni 2008 19:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens, Dat accent doet het al voor me..
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch accent inderdaad maar verdorrie wat een leuk koppie zeg!
Groove Armada klinkt ook wel vet !!
Schijnt zo te zijn live. Toen ze net werd gedraaid op de radio, heb ik wat youtube filmpjes gezien. Daar doet ze dat ook..quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Ze zingt alleen een beetje moeilijk. Heeft ze iets in haar keel zitten?
Dezelfde kutmuziek en ongeïnspireerde teksten idd.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Je kunt vinden wat je wil van Racoon, maar ze klinken live wel net zo als op albums
Jouw mening, zoals verwachtquote:Op zondag 1 juni 2008 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dezelfde kutmuziek en ongeïnspireerde teksten idd.
Klopt, maar toch vind ik ze meer een theater/ popzaal bandje. I.p.v. een groot podium.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Je kunt vinden wat je wil van Racoon, maar ze klinken live wel net zo als op albums
Of je bent gesampledquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw mening, zoals verwacht
Maar sommige artiesten klinken op de radio zooo goed, en live gewoon totaal niet. Dan ben je gewoon een nepartiest
Super !quote:Op zondag 1 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Ik heb nog wel meer foto's maar die zijn allemaal niet zo heel erg duidelijk. Daarnaast ook heel wat filmpjes gemaakt
Dat had ik net dus een beetje met Amy McDonald.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Jouw mening, zoals verwacht
Maar sommige artiesten klinken op de radio zooo goed, en live gewoon totaal niet. Dan ben je gewoon een nepartiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |