Yepquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is ook niet meer, om 19.00 uur weer op Ned3 geloof ik
Lang leve de dvd-recorderquote:
This item is worthless without picturesquote:Zangeressen op Pinkpop
Dominiek | zondag 01 juni 2008
* KT Tunstall was blijkbaar vergeten een BH aan te doen. En ‘t was blijkbaar niet zo warm in Landgraaf, dit weekend.
* Alanis Morissette: nog steeds heel schoon stemgeluid, maar die lijkt zich de afgelopen jaren Bridget Jones-gewijs op het foute voedsel gesmeten te hebben… En op de foute muziek. ‘t Zijn allemaal geen Jagged Little Pillekes meer precies.
Of heeft die kindjes gekocht en is ze een gezette, gezellige mama geworden? En verklaart dat ook waarom ze geen liedjes meer schrijft over blowjobs in de cinema en zo?
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeftquote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
This item is worthless without pictures![]()
![]()
Mooi klein handje vol toch...quote:Op zondag 1 juni 2008 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste was me gisteren al opgevallen idd. Jammer dat ze geen tieten heeft.
Dan heb je mijn opa kunnen zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jullie hebben een andere Ned 2 dan ik...
Bij mij is "zout zoet" bezig
ik heb grote handenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mooi klein handje vol toch...
[ afbeelding ]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studioquote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Zijn er al 3fm fokkers gespot in beeld...
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! Annemieke en Antiroos net in der studio
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |