Justice natuurlijk ! die krijgen een 10(!) op 3 voor 12quote:Op zondag 1 juni 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik net dus een beetje met Amy McDonald.
Nu JusticeIk dacht dat het niet uitgezonden mocht worden.
Op de radio Voicst... waar moet ik nu luisteren?
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef -Hans- het volgende:
" wat 'n track ! "
Kreeg Voicst niet een 9? Was iig een heel leuk feestjequote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Justice natuurlijk ! die krijgen een 10(!) op 3 voor 12
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat dus.
Dat decor op het podium ook. Ziet er gaaf uit.
Ik stond buitenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi effect nu met de strobo's![]()
(3FM?) Tent is toch wel een beetje te klein voor Justice...
Klopt ! ook een erg goede recensiequote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg Voicst niet een 9? Was iig een heel leuk feestje
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komtquote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ook een erg goede recensie![]()
Het optreden van Keet Nesj () van vandaag wordt beoordeeld met een 9
uuhm dan stond je toch wel redelijk ver weg, jammer! Maar ik neem aan dat het geluid dermate hard was dat het ook buiten de tent goed was te volgen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik stond buiten
[ afbeelding ]
Die camera in beeld is trouwens van mn broertje, die had een stukje gefilmd.
Ik heb Mouthwash gehoord. Klonk erg goedquote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komt
Volgens mij nog niet maar ik kan het niet voorstellen dat ze niets iets van het optreden laten horen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heeft 3fm daar al iets van uitgezonden? Ben ook wel benieuwd hoe ze live naar voren komt
Ik nog niet, hopen dat er snel opnames op de 3VOOR12-site verschijnen of op NED3 voorbij komen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Mouthwash gehoord. Klonk erg goed
Ik vind cijfers eigenlijk ook weer niet zo heel veel zeggen. Zo krijgen Kaiser Chiefs een hoger cijfer dan Foo Fighters, maar ze waren niet beter. Ik denk niet dat ze in staat zijn om zo'n geweldige show neer te zetten als Dave Grohl en de zijnen. Ricky Wilson zweepte het publiek goed op, maar moest daarvoor in de stellages klimmen, op de hekken staan, met de camera's spelen, enz. Foo Fighters deden dat nog net even wat beter, maar dan zonder allerlei capriolen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! ook een erg goede recensie![]()
Het optreden van Keet Nesj () van vandaag wordt beoordeeld met een 9
Lijkt me toch erg moeilijk, want het optreden was pas om 14.30 uur!quote:Op zondag 1 juni 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Mouthwash werd volgens mij om ongeveer 11.15 gedraaid.
Dan ben ik in de war met iets anders waar ik om 11.15 de radio keihard voor zette (volgens mij was het dan Learn to Fly). Maar ik weet zeker dat ik Mouthwash gehoord heb.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me toch erg moeilijk, want het optreden was pas om 14.30 uur!
Nu ook op 3voor12 als ik me niet vergis...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
Wel vet dat er zoveel live wordt uitgezonden van QotSA. Erg goeie live-act.
Op zich geen mute momentje, maar teletekst gaan lezen is geen overbodigheidquote:Op zondag 1 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Even weer de radio aan gezet. Mute momentje op tv.
(zou ze een Sonja B boek hebben gehad voor haar verjaardag)
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:30 schreef FlashingLights het volgende:
Kijk naar dit http://img.perezhilton.co(...)04/alanniss__oPt.jpg en dat naar dat op tv ...
Hoezo?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
wtf gebeurt er in vredesnaam daar op het veld??
Was ineens een massale stroom van mensen wat op gang kwam (dacht in eerste instantie aan een opstootje) en ik zag wat gasten die over een hek werden geholpen omdat ze in de verdrukking waren geraakt. Beetje een maffe scene en Corton keek ook zo van "wat gebeurt daar nou?".quote:
Mja, zo heb je er elk jaar wel een paar...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees net de recensie van Fiction Plane op 3voor12. Wat een baggerrecensie. Het gaat vooral over Fiction Plane (en Sting) in het algemeen. Bij Plus gaat het dan nog wel over het optreden, maar bij Min staat er helemaal niets over. Die recensent is vanochtend uit bed gestapt met het plan eens lekker negatief over FP te schrijven. Wat mij betreft had ie beter zn mening in KLB hier op FOK! kunnen zetten, want nu doet ie 3voor12 weinig goeds.
Die van Leaf is mij wel bijgebleven...quote:Op zondag 1 juni 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zo heb je er elk jaar wel een paar...
Eén nummer, geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden we ook nog iets te zien krijgen van Roisin?
En ook op 3voor12 nu (live dus)quote:
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.quote:
Mja, dan moet je natuurlijk ook nog genoeg internetsnelheid hebben, zodat je niet bij elk optreden een gigantische buffer krijgt door te lage upload-snelheden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.
Lijkt dus dit jaar geen campingradio te worden en dat is wel jammer want dat is iets wat ze echt al jaren doen. Aan de andere kant was het vorig jaar niet veel soeps en 2006 was volgens mij ook niet spannend dus dan is het maar beter(?) om er mee te stoppen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha vannacht dus vanuit Hilversum. Dan zullen ze vast ook wel weer gebruik kunnen maken van FOK!
Of een laptop en een streamaccountjequote:Op zondag 1 juni 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren af en toe op FOK! mee te lezen en met al dat geklaag over het gebrek aan live-uitzendingen zat ik te denken dat het wel heel handig zou zijn geweest om een dikke mobiel en een Qik-account te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |