Die knalt er gewoon weer een liter cola inquote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..
Dan is ie denk ik net thuis.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..
Een liter? Een PALLET!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Die knalt er gewoon weer een liter cola in
Misschien ben je wel zo moe dat je pas om een uurtje of 16:00 wakker wordt..quote:
Een pallet colaquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Die knalt er gewoon weer een liter cola in
Maar met de exodus die nu plaats vindt in Landgraaf denk ik dat er niet alleen gereden wordt.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo lang rijden is Landgraaf -> Haarlem nou ook weer niet hoor...
Ik hoorde 'm in de Vrijdag Freaknacht al hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef borisz het volgende:
Maricha geef even door dat op de camping nog gedraaid moet worden
Normaal is er altijd campingradio, dit jaar helaas niet.
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.quote:
checkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm in de Vrijdag Freaknacht al hoor.
Iemand anders gok ik, ben hier nauwelijks geweest.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.
... maar 't is idd wel erg jammer dat er geen Campingradio was. Ik mag toch hopen dat dat tijdens Lowlands wel weer is...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
check
Heb ik gemist, was te moe toen om te luisteren
Het was nog wel op Ned3 te zien.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat jij (?)/ iemand (?) dat vanmiddag al poste, was ik erg nieuwsgierig hoe dat klonk.
Maar het is er dus uitgeknipt![]()
of trek een blik nachtjocks open dan komt het ook wel goedquote:Op zondag 1 juni 2008 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar 't is idd wel erg jammer dat er geen Campingradio was. Ik mag toch hopen dat dat tijdens Lowlands wel weer is...
Desnoods met Gerard & Michiel in het golfkarretje ipv Giel.
Die violiste gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik luister maar nauwelijks 3FM nu, want ik moet even Foo Fighters herbeleven. Nu is ook de violiste in beeld. Zag er niet verkeerd uit. En die laarzen!
Och, hiervandaan is dat niet zo ver hoor, half uurtje maximaal.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:08 schreef Sersjee het volgende:
Terug naar Uitgeest, da's nog een knap stukkie...
Vanaf mijn riante woning is het 5 min. fietsen, maar vanaf Landgraaf...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, hiervandaan is dat niet zo ver hoor, half uurtje maximaal.
Och, ik denk dat er ook mensen vanuit Groningen (of misschien wel Delfzijl) naar Landgraaf zijn gegaan. Da's nog veel verder.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanaf mijn riante woning is het 5 min. fietsen, maar vanaf Landgraaf...
Als ik zo ver zou moeten reizen, zou ik echt niet 's avonds terug gaan. Morgen weer een dag!quote:Op maandag 2 juni 2008 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik denk dat er ook mensen vanuit Groningen (of misschien wel Delfzijl) naar Landgraaf zijn gegaan. Da's nog veel verder.
Vandaar ook Enter Sandman natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een rustig chanson voor het slapen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |