* Sirolf is doodmoe van het meespringen...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Dat publiek heeft het voorbeeld van Gerard en Michiel niet gezien hoe je moet dansen op Joy Division
Me to: Memory remains!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu opnieuw naar Metellica op 3v12.
Ik las het inderdaad. 22.15 en het is net een 20 minuten donker/schemerig.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Damn... nou ga ik al verkeerde topics zitten posten
Maar ik wilde dus zeggen:
Het is gewoon alweer 22.15. Nog maar 3 kwartier tot VeenstraVeenstra een einde aan het weekend gaat breien...
ze laten echt andere dingen zien dan gisterquote:Op zondag 1 juni 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me to: Memory remains! [ afbeelding ]
Ik was van slag vanwege Moke. The Long Way was voor mij persoonlijk 1 van de hoogtepunten van de dag. Sowieso in de top3 wat betreft gespeelde nummers. Jammer dat ze maar bij 1 plaat alles uit de kast hebben getrokken om er een heel speciale uitvoering van te maken.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. 22.15 en het is net een 20 minuten donker/schemerig.
quote:
Gecrowdsurft werd er zekerquote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie hetNu kon ik wat beter zien hoe er met het bootje gecrowdsurft werd. Stond gisteren bijna achteraan.
Me2 en af en toe switch ik dan weer even maar nu staat 3FM op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb het beeld van Ned3 en het geluid van 3FM aan staan, al is de keuze nu even niet zo moeilijk.
Thanks!quote:Audio van Kate Nash en vele andere artiesten staat trouwens ook op http://3voor12.vpro.nl/
I second thatquote:Op zondag 1 juni 2008 21:39 schreef jakees het volgende:
ik kan die Katie Tunstall niet meer horen. Al 4 keer gehoord in de laatste 3 uur op 3fm en tv. Verder wel prachtige optredens!
Mooi moment om te gaan slapenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
en over een half uurtje Veenstra Veenstra radio op 3FM !
Tot morgenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan slapen![]()
Niet omdat het kut is, maar omdat ik anders weer tot een uur of half 1 ga luisteren, en dat ga ik morgenochtend niet leuk vinden
Veel plezier allemaal nog, en tot morgen
Zal vooral terugblikken worden en dus hoor je waarschijnlijk veel optredens die je al een keer hebt gehoord of de komende dagen nog zult gaan horen. Campingradio is er dit jaar dus niet bij.. Tot morgen, Piles!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om te gaan slapen![]()
Niet omdat het kut is, maar omdat ik anders weer tot een uur of half 1 ga luisteren, en dat ga ik morgenochtend niet leuk vinden
Veel plezier allemaal nog, en tot morgen
Same here... (ik zoek nog een levenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel de eerste keer dat ik met vier beelden tegelijk PP probeer te volgen.
lol.... dat vroeg ik mij dus net ook af.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Waarom zenden ze nou geen live-opname van Foo Fighters uit?
Die kunnen nog redelijk bijslapen. Giel daarentegen.......quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd in welke hoedanigheid Michiel en Maricha morgen de show zullen doen.
Ik ook....ben niet zo goed in uitslapen!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd in welke hoedanigheid Michiel en Maricha morgen de show zullen doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ook....ben niet zo goed in uitslapen!
MetMichielMetMarichaPinkpopafterparty.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:15 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een nachtelijke MetMichiel!
Tot nu toe geen files bekend trouwens... maar wat niet is kan nog komen!
Pfff dat zal niet makkelijk zijn want hij moet al rond een uur of 05:00 opstaan..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kunnen nog redelijk bijslapen. Giel daarentegen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |