Michiel iig wel, maar Maricha durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat kan ook best iemand anders zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Michiel en Maricha vannacht dus vanuit Hilversum. Dan zullen ze vast ook wel weer gebruik kunnen maken van FOK!
Volgens de recensent wel... Maar daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef on_air het volgende:
Ja, ik was druks met andere dingen, maar was FP dan slecht?
Van iemand die erbij was dan. En die niet zich doodstaart op "de zoon van Sting" en andere Sting bash gerelateerde meuk nadat hij solo ging. Wat dat is redundant shit en ik vind FP, het album, haske leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens de recensent wel... Maar daarover zijn de meningen verdeeld.
Geen idee. Net op Ned3 klonk het niet slecht, maar ook geen hoogstandje. Gewoon leuk dus. Maar dat was maar 1 plaat en ik weet niet hoe de rest heeft geklonken. Daar zegt de recensent ook bar weinig over. Die heeft het alleen maar over zijn afgunst van Sting en dat FP heel veel op Sting en The Police lijkt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef on_air het volgende:
Ja, ik was druks met andere dingen, maar was FP dan slecht?
Volgens mij zei ze donderdag dat ze erbij was.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel iig wel, maar Maricha durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat kan ook best iemand anders zijn.
Ik heb ze al LIVE gezien begin vorige maand (Bevrijdingspop Haarlemquote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef on_air het volgende:
Aangezien ik het album nog niet beluisterd heb, ben ik ook rete benieuwd naar de volgende single van Alphabeat, of het allemaal hetzelfde is, of dat ze echt een leuke nieuwe sound hebben.
Aha, dan heb ik niks gezegd...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze donderdag dat ze erbij was.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
Counting Crows was goed om te horen.
Over kwartiertje Metallica
quote:21.00 - 22.00 uur
21.03 Spoorboekje en Miranda bij de Counting Crows
21.05 Counting Crows LIVE
21.20 Kate Nash LIVE 'Foundations' & 'Mouthwash'
21.32 Verslag van het Pinkpopterrein bij RATM
21.51 Interview met Amy McDonald
21.54 Amy McDonald LIVE
'Live'quote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen een LIVE-opname van Kate Nash @ 3FM!
[..]
Handigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen een LIVE-opname van Kate Nash @ 3FM!
[..]
Alles kan kapotquote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Keet Nesj heeft een vriend? naja, Amy is ook wel tof!
Ik zie hetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Marc, op ned3 heb je de kans om Voicst te zien !
Sirolf![]()
Ik heb het beeld van Ned3 en het geluid van 3FM aan staan, al is de keuze nu even niet zo moeilijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Marc, op ned3 heb je de kans om Voicst te zien !
Sirolf![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Keet Nesj heeft een vriend? naja, Amy is ook wel tof!
Echt een leuke band. Die opblaas beesten erbij. Was ook op paaspop. Super leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie hetNu kon ik wat beter zien hoe er met het bootje gecrowdsurft werd. Stond gisteren bijna achteraan.
In op tijd bellen ben ik dus slecht, of iets aanvragen, of onderbouwen... dus dat bel en win zit me dwars. Want ik weet het wel... Bel jij wel?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Sjonge... ik wist niet dat Chris Martin erin zat, maar zelfs dan weet ik nog dat het Shawn of the Dead is.
Ze vroegen ook het publiek te gaan zitten omdat ze even een rustig liedje gingen spelenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt een leuke band. Die opblaas beesten erbij. Was ook op paaspop. Super leuk.
Net dat klappen en zelfs stil staan. Goede (live) band
Ik zat ook even te kijken inderdaad...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Die rechter achtergrondzangeres bij KT Tunstall
De camera man hield haar ook goed in de gaten
Die iddquote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Die rechter achtergrondzangeres bij KT Tunstall
De camera man hield haar ook goed in de gaten
* Sirolf is doodmoe van het meespringen...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Dat publiek heeft het voorbeeld van Gerard en Michiel niet gezien hoe je moet dansen op Joy Division
Me to: Memory remains!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu opnieuw naar Metellica op 3v12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |