Moet morgen nogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Lekker man! heb je al weekend of moet je nog een dag?
Zeeland is nog zo'n beetje heel de ochtend droogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
Eerste donder buitje is in Hilversum gearriveerd.
Aha, nou succes dan maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
Moet morgen nog
Heb nu nog wat dingen thuis te doen, dus dat doen we vandaag maar.
't Zal vandaag niet 't laatste zijn, gok ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
Eerste donder buitje is in Hilversum gearriveerd.
Die wolkdonderarmageddonbui moet nog komen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal vandaag niet 't laatste zijn, gok ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Die wolkdonderarmageddonbui moet nog komen.
Hier in 't zuiden lag de auto ook vol.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Regen brengt Sahara-zand naar Nederland En dat hebben we hier in het Noorden gemerkt...
Maar tegenwoordig lijkt het erop alsof er meer studenten met laptops zijn dan stopcontactenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:39 schreef jmac het volgende:
Ze hebben stopcontacten in biebs he.
Ik heb wel vaker gehoord dat er een wolk Sahara-zand naar Nederland is gewaaid, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke smerige auto's heb gezien. Normaal is het maar een dun laagje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar irritant want het is nog een beste laag ook.
In de tram had ik mooi ff tijd om te denken, maar veel heb ik nog niet. Laten zien wat voor een grote fan je bent aan de hand van je knipsel- en postercollectie doet de muziek tekort. Nu heb ik ook geen knipsel- en postercollectie dus dat was sowieso al geen goed idee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
Hele radiomiddag gemist. Maar wel met een tof project bezig.
Hoe staat het met jouw ideeën Marc?
En leuk en ludiek enzo? Het is wel BNN...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de tram had ik mooi ff tijd om te denken, maar veel heb ik nog niet. Laten zien wat voor een grote fan je bent aan de hand van je knipsel- en postercollectie doet de muziek tekort. Nu heb ik ook geen knipsel- en postercollectie dus dat was sowieso al geen goed idee.
Ik zou dan eerder een filmpje maken over wat de muziek van coldplay voor je betekent. Gewoon een bepaald nummer nemen een daar een clipje maken die je eigen interpretatie van dat nummer weergeeft.
Inhoudelijk heb ik nog niets bedacht.
Misschien moet ik toch meer naar Timur en C&S gaan luisteren om er achter te komen wat ze ludiek vinden bij BNN. Kan natuurlijk ook een flitspaal gaan rammen, maar dat gaat me zoveel kosten dat ik beter een kaartje voor Ahoy zou kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:07 schreef on_air het volgende:
[..]
En leuk en ludiek enzo? Het is wel BNN.... En gaat niet iedereen een eigen interpretatie van een clip maken?
Precies..quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord dat er een wolk Sahara-zand naar Nederland is gewaaid, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke smerige auto's heb gezien. Normaal is het maar een dun laagje.
Je zou trouwens denken dat het droger moet zijn als de wind uit de Sahara komt...
De vragen van de nieuwe kandidaat waren volgens mij ook wel een stukje makkelijker, ik wist die iig allemaal en de vragen van 1e kandidaat niet...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Ben ik de enige die vond dat die gast wel erg genaaid is door het popduel?
Ik die knakker niet, maar het lijkt alsof Rabbering dat meidje kende.
Timur was de afgelopen weken ipv C&S idd best goed te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:45 schreef Impry het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat C&S volgende week weer terugkomen, kan Timur op zich wel hebben, best leuke items (mama appelsap, flirt je stijf, etc..)
(en Stenders is trouwens wel irritant met z'n "help, help, help", hij heeft weer iets nieuws...![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
hockey chicks
Jup, ik snap het ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap wel waarom Gerard op hockey heeft gezeten
Hey Maricha
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Valerio op TMF met allemaal hockey chicks.. niet slecht.
Die vraag heb ik mij zojuist ook diverse malen gesteld... damn, wat een dolle boel zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Waarom ben ik nou op basketball gegaan en niet op hockey?
Weinig hockey, veel zuipen en lekkere chicks.. Ja, niet slecht.quote:
Toch apart dat gewoon 90% (schatting) niet lelijk en vooral heel erg mooi is...quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mij zojuist ook diverse malen gesteld... damn, wat een dolle boel zeg.
[..]
Weinig hockey, veel zuipen en lekkere chicks.. Ja, niet slecht.![]()
Zo, tijd voor MetMichiel.
Is er voetbal dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het trouwens rustig... vanwege voetbal?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
wel heel rustig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Aha.quote:
Bron.quote:Vanavond moet Wouter Hamel optreden in Doornroosje te Nijmegen. Hij dacht lekker efficiënt te zijn door zijn auto alvast in te pakken met alle instrumenten. Paste precies, alles lekker droog gestald in een oude Mercedes. Alleen... een nachtje later is de Mercedes weg - en dus ook al zijn instrumenten. "Ja, dom", geeft Wouter toe, die de Mercedes liet overnachten in Amsterdam-West.
Hij is met name zuur om de verdwenen jazz-gitaar die hij net op de kop had getikt, en een klein gitaartje uit een speelgoedwinkel die hij vakkundig had beplakt met een mooi motiefje - zie de foto!
"Die instrumenten zijn bijna allemaal uniek.. Dus de dieven hebben er niet veel aan, ik ga uiteraard als een gek de komende dagen alle verkoop-plaatsen in de gaten houden en informeren (online en winkels), met de serienummers van de instrumenten", schrijft hij op Hyves. "Mocht je iets tegenkomen, een tip hebben of wat dan ook, wil je dan mailen naar gestolenauto@gmail.com ???? Anoniem is geen probleem, zelfs de dief mag me mailen, als ik die spullen maar heel terugkrijg.."
Succes Wouter!
Daar hoop ik eigenlijk toch ook wel een beetje op! erg toffe plaat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok op een Pinkpop-artiest als MH.
Hopelijk Bones van Editors
Zeker erg mooi... Alleen hoe ze qua innerlijk zijn is even afwachten. Maar ja, qua uiterlijk is er weinig mis.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
Toch apart dat gewoon 90% (schatting) niet lelijk en vooral heel erg mooi is...
Holy crap...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
http://www.speedyshare.com/627414246.html
MIchiel Veenstra, Kaak enHoogland
![]()
Tsja, eigen schuld, dikke bult. Achja, levert 'm ook weer media-aandacht op...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Nou, daar ben je lekker mee als artiest:
[..]
Bron.
Wouter z'n blog er over, waarin hij ook de instrumenten opsomt.
met 'Tanja' als vaste beller, ja een beetje voor mijn tijd. Dat ik nog sliep snachts zegmaarquote:
Met zoveel mooie vrouwen zal er toch wel 1 bij zijn met een goed karakter?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk toch ook wel een beetje op! erg toffe plaat.
[..]
Zeker erg mooi... Alleen hoe ze qua innerlijk zijn is even afwachten. Maar ja, qua uiterlijk is er weinig mis.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
![]()
Dat lijkt mij toch ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zoveel mooie vrouwen zal er toch wel 1 bij zijn met een goed karakter?
Je hebt er inderdaad wel eens van die echte sjonnie figuren tussen lopen..quote:Volgens mij is het bij de mannen zo dat 90% lompe ballen zijn, rijp voor het corps.
Jup ! het is nu rust en de stand is 42-39 in het voordeel van Den Bosch. Het is een rommelige wedstrijd, maar dat is ook niet zo gek want er staat dan ook wel wat op het spel. Verwacht dat Den Bosch vanavond 'gewoon' gaat winnen en dus kampioen wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:00 schreef borisz het volgende:
Hans is wedstrijd VI nu vanavond in Den Bosch ?
Hebben ze Elson niet ingehuurd voor 1 wedstrijdje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup ! het is nu rust en de stand is 42-39 in het voordeel van Den Bosch. Het is een rommelige wedstrijd, maar dat is ook niet zo gek want er staat dan ook wel wat op het spel. Verwacht dat Den Bosch vanavond 'gewoon' gaat winnen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:00 schreef borisz het volgende:
Hans is wedstrijd VI nu vanavond in Den Bosch ?
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:04 schreef jmac het volgende:
Hebben ze Elson niet ingehuurd voor 1 wedstrijdje?
Hebben ze in de Nederlandse competitie ook 10-day contracts? Zn contract bij Seattle is afgelopen dus het zou kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Hebben ze Elson niet ingehuurd voor 1 wedstrijdje?
Als dat zo zou zijn zou Maricha hier toch wel om requests vragen lijkt mij?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Is het in de requestbox zo rustig dat Michiel stiekem zelf een plaat heeft aangevraagd?
Bryant heeft gezegd dat ze bij San Antonio stom waren om Elson naar Seattle te sturen. Misschien een overgang naar de Lakers?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
Elson zal wel weer een ploeg vinden waar hij kan cashen
Misschien krijgen we zometeen nog Mika of The Feelingquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou Maricha hier toch wel om requests vragen lijkt mij?
Na de playoffs horen we meer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bryant heeft gezegd dat ze bij San Antonio stom waren om Elson naar Seattle te sturen. Misschien een overgang naar de Lakers?
zeker niet! Hij is echt meerdere keren aangevraagdquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Is het in de requestbox zo rustig dat Michiel stiekem zelf een plaat heeft aangevraagd?
Ik stond in het winkelcentrum kleding te zoeken, dan is rondhangen op FOK! ook wat lastig.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Er komen voldoende requestjes binnen hoor! Niet heeeeel Nederland zit voetballen te kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we zometeen nog Mika of The Feeling
Gelukkig niet inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Er komen voldoende requestjes binnen hoor! Niet heeeeel Nederland zit voetballen te kijken
* borisz ziet Broekie en Sirolf onder een steen zittenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaad.
* Sirolf is van plan om het hele EK-geneuzel zoveel mogelijk te negeren, en tot nu toe lukt dat best aardig!
Jupz. Het klinkt wel leuk en de tekst is wel aardig (o.a. de ref naar de hitmachine Timbaland) maar echt opvallend is het niet. Gewoon een aardig liedje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:18 schreef cosmick het volgende:
Ja, niets bijzonders eigenlijk of opvallends helaas, maar gewoon ok!
Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaad.
* Sirolf is van plan om het hele EK-geneuzel zoveel mogelijk te negeren, en tot nu toe lukt dat best aardig!
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaad.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)
Hier in de buurt valt het vooralsnog in ieder geval heel erg mee, ik heb nog geen oranje vlaggetje gezien!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...
hier valt het ook nog wel mee met de EK gekte. Ik ben wel iemand die gewoon voetballen wil kijken zonder groepen Oranjesupporters maar 'gewone' voetbal kijken die altijd voetbal kijken zegmaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...
En jij dan Maricha? Is zo'n leuk oranje kleurtje in je nickname niet iets voor jou ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)
Oeps! beetje slordige typo..quote:
Het gaat al de goede kant op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
* sluit aan bij Hans
We zijn al met zn 2en![]()
![]()
Voetbal is vreselijjk inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:24 schreef purplerose het volgende:
Daar ben ik ook weer, terug van de gym
en uiteraard negeer ik het hele voetbal gebeuren
Ja dat was eerder deze week. " KOM OP JONGENS., DEFENSE!" riep 'ie de hele tijd. Ze keken wel tegen 'm op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijnNee, geloof dat Elson wel een keer iets van een training of clinic zou geven in Rotterdam.
Vind je het gek? 2.13m!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:34 schreef jmac het volgende:
Ze keken wel tegen 'm op.
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En jij dan Maricha? Is zo'n leuk oranje kleurtje in je nickname niet iets voor jou ?
Ik vind oranje wel wat voor Michiel...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.
Maar vind het dus alleen leuk als het wedstrijden zijn die er toe doen, dus oefenwedstrijden kijk ik niet echt
En zo'n shirtje....oranje is niet mijn kleur
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind oranje wel wat voor Michiel...
[ afbeelding ]
Ik zal eerlijk zeggen dat het bij mij nog niet echt leeft. Als je met een groep kijkt is het wel leuk maar ik zit hier nu zo naar de wedstrijd te kijken en er is eigenlijk echt geen fluit aan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.
Maar vind het dus alleen leuk als het wedstrijden zijn die er toe doen, dus oefenwedstrijden kijk ik niet echt
En zo'n shirtje....oranje is niet mijn kleur
Alwéér?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als geel meer je kleur is:
[ afbeelding ]
(Heb ik toevallig nu aan)
Onderste shirt is erg vet !quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier een toepasselijk shirt:
[ afbeelding ]
En als geel meer je kleur is:
[ afbeelding ]
(Heb ik toevallig nu aan)
En Antiroos heeft nachtdienst vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onderste shirt is erg vet !![]()
Zometeen Sam Sparro![]()
hierna Annemieke, woeeeeeeeeeeeeeI !
Tijd niet gezien hieroquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
En Antiroos heeft nachtdienst vandaag
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hiero![]()
Black and Gold
Nou, drukbezocht...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.
oohh okay.. vandaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.
Me tooquote:
Whahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
![]()
Freaknacht gaat iig gewoon doorquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik dacht ergens gelezen te hebben dat er morgen ivm Pinkpop geen EkStra Weekend zou zijn. My bad I guess.
Jezus, zit die sjappie nog steeds in 't programma van Corton?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Hoe durven ze die cam opAndrew
te zetten
Regen? welke regenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:46 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier is ready for Pinkpop!
Alleen: kan iemand de regen even uitzetten?Dat mag pas dinsdag weer
Aha! Altijd goed; ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe single van Sigur Rós. Gratis van hun site te plukken.
Geweldig nummerquote:
Morgenavond feestje van een vriend van me. Is altijd gezellig, dus ik vermaak me primaquote:NOU, nog weekendplannen?.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
Nog een koffie, wie weet of het dan wel beter gaat.
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Ik ging nog wel om 11 uur naar bed, wat ik nog wel redelijk op tijd vond. Maar het kwaad was al geschied denk ik, toen de wekker om kwart voor zeven ging leek het wel of ik 5 minuten geslapen had.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.
Maar.. wat is jouw verhaal dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. 's Morgens ook. Ongeschoren en een nog lagere stem.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef on_air het volgende:
Na mijn latere/gezellige avonden heb ik ook altijd een wat lagere, hese stem.
Vind ik meestal wel leuk.
Ik drink niet meer. Niet meer dan twee drankjes. Dus mijn schuld/kater gevoel is verleden tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Alleen jammer dat dit over het algemeen gepaard gaat met bonkende hoofdpijn.
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Niet meer dan twee drankjes. Dus mijn schuld/kater gevoel is verleden tijd.
Alleen de stem blijft hees.
Na een avond stappen komt het regelmatig voor dat ik een poging kan wagen om bij Gerard's imitatie van Jan van Veen in de buurt te komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?
Niet alleen als ik hees ben, onze stemmen lijken sowieso erg op elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?
Dus jij kunt ook gebeld worden voor een geile goeiemorgen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet alleen als ik hees ben, onze stemmen lijken sowieso erg op elkaar.
Niet door Giel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus jij kunt ook gebeld worden voor een geile goeiemorgen?
Het is dat de alternatieven in de ochtend niet denderend zijn, anders zou ik het ook niet aan hebben staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar Giel luister ik bijna niet, dus dan zou ik het missen.
Op zich helemaal niet verkeerd. Maar Radio3 moet je niet luisteren tussen 12 en 14 als je dat bedoelt.quote:
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef cosmick het volgende:
Op zich helemaal niet verkeerd. Maar Radio3 moet je niet luisteren tussen 12 en 14 als je dat bedoelt.
Pure kindermishandeling is hetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:01 schreef Marc63 het volgende:
Je kind Bo noemen als je Ter Ham (of Terham, whatever) van de achternaam heet... Volgens mij spoor je dan niet als ouders.
Ik zou meteen gillend terug de trein in rennen...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef rubbereend het volgende:
draaiden ze nou Tokio Hotel daar in Landgraaglekkere binnenkomer
![]()
ik had op mijn eerste Lowlands het genoegen om op vrijdag wakker te worden met Jody Bernal die vanuit de 24 uurs tent klonkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou meteen gillend terug de trein in rennen...
Gelukkig heb ik dat niet meegekregenquote:Op vrijdag 30 mei 200811:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had op mijn eerste Lowlands het genoegen om op vrijdag wakker te worden met Jody Bernal die vanuit de 24 uurs tent klonk [afbeelding]
Voor een keer is dat nog best grappig. Que Si, Que No, Qua Lalalalalalalala!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had op mijn eerste Lowlands het genoegen om op vrijdag wakker te worden met Jody Bernal die vanuit de 24 uurs tent klonk
was dan ook al in 2000quote:
niet als je het 5 keer voorbij hoort komen in één weekend in de 24 uurs tentquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor een keer is dat nog best grappig. Que Si, Que No, Qua Lalalalalalalala!
Vond het een paar jaar geleden veel leuker.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:58 schreef JeroenV het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoeld dat ik de radio uit wil zetten zodra Jansen erop komt?
Leuk is anders inderdaad...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:58 schreef JeroenV het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoeld dat ik de radio uit wil zetten zodra Jansen erop komt?
* Sirolf probeert naar buiten te kijkenquote:
quote:3FM doet uitgebreid verslag van Pinkpop
Radio 3FM doet morgen en overmorgen live verslag van Pinkpop 2008. Tijdens het festival zendt de publieke popzender uit vanaf het festivalterrein in Landgraaf, waar onder andere Metallica, Foo Fighters, Kaiser Chiefs en Counting Crows optreden. In de 3FM studio ter plaatse verzorgen artiesten als Pete Murray, Gavin DeGraw en Moke een speciaal optreden voor de 3FM
luisteraars. De dj's interviewen artiesten en maken sfeerimpressies vanaf het festivalterrein.
Morgen zendt 3FM van 18:00 tot 23:00 uur uit vanaf Pinkpop. Op zondag is 3FM er de hele dag bij, van 07:00 uur tot 23:00 uur. Naast veel live muziek zendt 3FM ook registraties uit van de optredens van de vrijdag. 3FM dj Michiel Veenstra sluit Pinkpop 2008 zondagavond af met de Pinkpop After Party van 23:00 tot 01:00 uur.
Pinkpop begint overigens vanmiddag om 16:00 uur.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7315
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf probeert naar buiten te kijken
* Sirolf kan geen raam vinden
* Sirolf gaat maar weer door aan z'n werk
Tree of Life (y).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:22 schreef purplerose het volgende:
wat denken jullie!
een tattoo van een engeltje en duiveltje op beider polsen of een tree of life op 1 pols
dilemma's dilemma's
edit: + een Eddie extraatje voor vandaag
Het is net een verslavingquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Hook, line and sinker... vanaf de eerste *rrrrr* van de. naaldjes
.
Zoooo een gave film is datquote:
Nou?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef on_air het volgende:
Welke dame was ook al weer eindredactie Arbeidsvitaminen?
don't have a cluequote:
Op dit moment is dat volgens mij ene Tamara.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef on_air het volgende:
Welke dame was ook al weer eindredactie Arbeidsvitaminen?
Dank u.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment is dat volgens mij ene Tamara.
Och ze kunnen morgen +zondag nog gaan. En kaarten kunnen ze gewoon daar op naam afhalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog kaarten voor PP weggeven. Handig als 't festival al om 16.00 uur begint.
Uiteraard. Maar dan missen ze een dag. Dan is 't geen passepartout kaart meer hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef jmac het volgende:
[..]
Och ze kunnen morgen +zondag nog gaan. En kaarten kunnen ze gewoon daar op naam afhalen.
Je bent neem ik aan het legendarische pearl jam optreden in '92 niet vergeten te vermelden he! he! he!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Omdat in Landgraaf Pinkpop inmiddels van start is gegaan, heb ik hier een leuk overzichtje van de geschiedenis van het festival.
Niet mijn sitequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan het legendarische pearl jam optreden in '92 niet vergeten te vermelden he! he! he!
Ik hoop op Weezer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Over 6 minuten zal de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit bekend worden gemaakt. Zal het de nieuwe van de Editors zijn? Ben benieuwd.....
Reken daar maar wel op.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal Veenstra Veenstra wel heel erg leuk vinden
Die duitsers hebben 't wel zwaar jaquote:Op vrijdag 30 mei 200816:20 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke met een conducteurs pet op.. [afbeelding]
Gerard Ekdom [afbeelding] [afbeelding]
Vorige week dacht ik dat het de Meeeeeeeeeeeeeegahit zou worden maar toen zat ik er naast. Deze week dan toch Megahit op 3FM. Aardig liedje, maar dan ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele![]()
![]()
.
Leuk om een keer te horen, maar ook niet meer dan dat.
Cold Shoulder nodig om uit te huilen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele![]()
![]()
.
Leuk om een keer te horen, maar ook niet meer dan dat.
Ik heb het gezien. En ik wil daar dus ook bij zijnquote:Op vrijdag 30 mei 200816:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komen ook op Lowlands. [afbeelding]
Ik heb al een kaartje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. En ik wil daar dus ook bij zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |