Moet morgen nogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
Lekker man! heb je al weekend of moet je nog een dag?
Zeeland is nog zo'n beetje heel de ochtend droogquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
Eerste donder buitje is in Hilversum gearriveerd.
Aha, nou succes dan maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
Moet morgen nog
Heb nu nog wat dingen thuis te doen, dus dat doen we vandaag maar.
't Zal vandaag niet 't laatste zijn, gok ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
Eerste donder buitje is in Hilversum gearriveerd.
Die wolkdonderarmageddonbui moet nog komen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal vandaag niet 't laatste zijn, gok ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Die wolkdonderarmageddonbui moet nog komen.
Hier in 't zuiden lag de auto ook vol.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Regen brengt Sahara-zand naar Nederland En dat hebben we hier in het Noorden gemerkt...
Maar tegenwoordig lijkt het erop alsof er meer studenten met laptops zijn dan stopcontactenquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:39 schreef jmac het volgende:
Ze hebben stopcontacten in biebs he.
Ik heb wel vaker gehoord dat er een wolk Sahara-zand naar Nederland is gewaaid, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke smerige auto's heb gezien. Normaal is het maar een dun laagje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar irritant want het is nog een beste laag ook.
In de tram had ik mooi ff tijd om te denken, maar veel heb ik nog niet. Laten zien wat voor een grote fan je bent aan de hand van je knipsel- en postercollectie doet de muziek tekort. Nu heb ik ook geen knipsel- en postercollectie dus dat was sowieso al geen goed idee.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
Hele radiomiddag gemist. Maar wel met een tof project bezig.
Hoe staat het met jouw ideeën Marc?
En leuk en ludiek enzo? Het is wel BNN...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de tram had ik mooi ff tijd om te denken, maar veel heb ik nog niet. Laten zien wat voor een grote fan je bent aan de hand van je knipsel- en postercollectie doet de muziek tekort. Nu heb ik ook geen knipsel- en postercollectie dus dat was sowieso al geen goed idee.
Ik zou dan eerder een filmpje maken over wat de muziek van coldplay voor je betekent. Gewoon een bepaald nummer nemen een daar een clipje maken die je eigen interpretatie van dat nummer weergeeft.
Inhoudelijk heb ik nog niets bedacht.
Misschien moet ik toch meer naar Timur en C&S gaan luisteren om er achter te komen wat ze ludiek vinden bij BNN. Kan natuurlijk ook een flitspaal gaan rammen, maar dat gaat me zoveel kosten dat ik beter een kaartje voor Ahoy zou kunnen kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:07 schreef on_air het volgende:
[..]
En leuk en ludiek enzo? Het is wel BNN.... En gaat niet iedereen een eigen interpretatie van een clip maken?
Precies..quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb wel vaker gehoord dat er een wolk Sahara-zand naar Nederland is gewaaid, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke smerige auto's heb gezien. Normaal is het maar een dun laagje.
Je zou trouwens denken dat het droger moet zijn als de wind uit de Sahara komt...
De vragen van de nieuwe kandidaat waren volgens mij ook wel een stukje makkelijker, ik wist die iig allemaal en de vragen van 1e kandidaat niet...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:54 schreef lunko1979 het volgende:
Ben ik de enige die vond dat die gast wel erg genaaid is door het popduel?
Ik die knakker niet, maar het lijkt alsof Rabbering dat meidje kende.
Timur was de afgelopen weken ipv C&S idd best goed te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:45 schreef Impry het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat C&S volgende week weer terugkomen, kan Timur op zich wel hebben, best leuke items (mama appelsap, flirt je stijf, etc..)
(en Stenders is trouwens wel irritant met z'n "help, help, help", hij heeft weer iets nieuws...![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
hockey chicks
Jup, ik snap het ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap wel waarom Gerard op hockey heeft gezeten
Hey Maricha
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Valerio op TMF met allemaal hockey chicks.. niet slecht.
Die vraag heb ik mij zojuist ook diverse malen gesteld... damn, wat een dolle boel zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Waarom ben ik nou op basketball gegaan en niet op hockey?
Weinig hockey, veel zuipen en lekkere chicks.. Ja, niet slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |