Jezus, zit die sjappie nog steeds in 't programma van Corton?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Hoe durven ze die cam opAndrew
te zetten
Regen? welke regenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:46 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier is ready for Pinkpop!
Alleen: kan iemand de regen even uitzetten?Dat mag pas dinsdag weer
Aha! Altijd goed; ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe single van Sigur Rós. Gratis van hun site te plukken.
Geweldig nummerquote:
Morgenavond feestje van een vriend van me. Is altijd gezellig, dus ik vermaak me primaquote:NOU, nog weekendplannen?.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
Nog een koffie, wie weet of het dan wel beter gaat.
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Ik ging nog wel om 11 uur naar bed, wat ik nog wel redelijk op tijd vond. Maar het kwaad was al geschied denk ik, toen de wekker om kwart voor zeven ging leek het wel of ik 5 minuten geslapen had.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.
Maar.. wat is jouw verhaal dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. 's Morgens ook. Ongeschoren en een nog lagere stem.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef on_air het volgende:
Na mijn latere/gezellige avonden heb ik ook altijd een wat lagere, hese stem.
Vind ik meestal wel leuk.
Ik drink niet meer. Niet meer dan twee drankjes. Dus mijn schuld/kater gevoel is verleden tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Alleen jammer dat dit over het algemeen gepaard gaat met bonkende hoofdpijn.
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik drink niet meer. Niet meer dan twee drankjes. Dus mijn schuld/kater gevoel is verleden tijd.
Alleen de stem blijft hees.
Na een avond stappen komt het regelmatig voor dat ik een poging kan wagen om bij Gerard's imitatie van Jan van Veen in de buurt te komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?
Niet alleen als ik hees ben, onze stemmen lijken sowieso erg op elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan dus zonder problemen Maricha vervangen als *POING* Mail!-roeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |