Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaad.
* Sirolf is van plan om het hele EK-geneuzel zoveel mogelijk te negeren, en tot nu toe lukt dat best aardig!
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaad.
* Sirolf is van plan om het hele EK-geneuzel zoveel mogelijk te negeren, en tot nu toe lukt dat best aardig!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)
Hier in de buurt valt het vooralsnog in ieder geval heel erg mee, ik heb nog geen oranje vlaggetje gezien!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...
hier valt het ook nog wel mee met de EK gekte. Ik ben wel iemand die gewoon voetballen wil kijken zonder groepen Oranjesupporters maar 'gewone' voetbal kijken die altijd voetbal kijken zegmaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het er vanmiddag nog met m'n moeder over, van ons mag Nederland er snel uit liggen, dan is al die oranjegekte tenminste weer voorbij... 'k bedoel, ik gun een ander best z'n plezier hoor, maar val daar dan niet meteen de hele buurt weken lang mee lastig...
En jij dan Maricha? Is zo'n leuk oranje kleurtje in je nickname niet iets voor jou ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
Kun je ook gewoon MetMichiel blijven luisteren (Michiel heeft heel weinig met voetbal)
Oeps! beetje slordige typo..quote:
Het gaat al de goede kant op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
* sluit aan bij Hans
We zijn al met zn 2en![]()
![]()
Voetbal is vreselijjk inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:24 schreef purplerose het volgende:
Daar ben ik ook weer, terug van de gym
en uiteraard negeer ik het hele voetbal gebeuren
Ja dat was eerder deze week. " KOM OP JONGENS., DEFENSE!" riep 'ie de hele tijd. Ze keken wel tegen 'm op.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijnNee, geloof dat Elson wel een keer iets van een training of clinic zou geven in Rotterdam.
Vind je het gek? 2.13m!quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:34 schreef jmac het volgende:
Ze keken wel tegen 'm op.
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En jij dan Maricha? Is zo'n leuk oranje kleurtje in je nickname niet iets voor jou ?
Ik vind oranje wel wat voor Michiel...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.
Maar vind het dus alleen leuk als het wedstrijden zijn die er toe doen, dus oefenwedstrijden kijk ik niet echt
En zo'n shirtje....oranje is niet mijn kleur
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind oranje wel wat voor Michiel...
[ afbeelding ]
Ik zal eerlijk zeggen dat het bij mij nog niet echt leeft. Als je met een groep kijkt is het wel leuk maar ik zit hier nu zo naar de wedstrijd te kijken en er is eigenlijk echt geen fluit aan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef Maricha het volgende:
Oh ik vind het best wel leuk, wedstrijden van NL dan, gezellig met een groep kijken, thuis of in de kroeg. Maar het is niet zo dat ik daar alles voor over heb. Als ik moet werken is het jammer.
Maar vind het dus alleen leuk als het wedstrijden zijn die er toe doen, dus oefenwedstrijden kijk ik niet echt
En zo'n shirtje....oranje is niet mijn kleur
Alwéér?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En als geel meer je kleur is:
[ afbeelding ]
(Heb ik toevallig nu aan)
Onderste shirt is erg vet !quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier een toepasselijk shirt:
[ afbeelding ]
En als geel meer je kleur is:
[ afbeelding ]
(Heb ik toevallig nu aan)
En Antiroos heeft nachtdienst vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onderste shirt is erg vet !![]()
Zometeen Sam Sparro![]()
hierna Annemieke, woeeeeeeeeeeeeeI !
Tijd niet gezien hieroquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
En Antiroos heeft nachtdienst vandaag
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hiero![]()
Black and Gold
Nou, drukbezocht...quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.
oohh okay.. vandaar.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Dat komt omdat ze een drukbezochte chat heeft.
Me tooquote:
Whahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
http://www.speedyshare.com/627414246.html
MIchiel Veenstra, Kaak enHoogland
![]()
Freaknacht gaat iig gewoon doorquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik dacht ergens gelezen te hebben dat er morgen ivm Pinkpop geen EkStra Weekend zou zijn. My bad I guess.
Jezus, zit die sjappie nog steeds in 't programma van Corton?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Hoe durven ze die cam opAndrew
te zetten
Regen? welke regenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:46 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier is ready for Pinkpop!
Alleen: kan iemand de regen even uitzetten?Dat mag pas dinsdag weer
Aha! Altijd goed; ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe single van Sigur Rós. Gratis van hun site te plukken.
Geweldig nummerquote:
Morgenavond feestje van een vriend van me. Is altijd gezellig, dus ik vermaak me primaquote:NOU, nog weekendplannen?.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
Nog een koffie, wie weet of het dan wel beter gaat.
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene kop koffie viel niet echt lekker net (WAAROM moest ik nu ook weer 2 Leffes en anderhalve fles witte wijn opzuipen gisteren). Maar veel water en paracetamol lijkt wel een positief effect te hebben.
Ik ging nog wel om 11 uur naar bed, wat ik nog wel redelijk op tijd vond. Maar het kwaad was al geschied denk ik, toen de wekker om kwart voor zeven ging leek het wel of ik 5 minuten geslapen had.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh Cos. Bij een kater geen koffie drinken. Eerst water en paracetamol of ibuprofen. Veel ook. Je moet je vochthuishouding weer even op peil brengen. Iets eten, is goed voor je maag(wand). Dan misschien koffie erin. Bewegen, water (jus d' orange, thee), bodempje in maag, koffie. Of gewoon om 11u dat eerste biertje weer.
Maar.. wat is jouw verhaal dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]. 's Morgens ook. Ongeschoren en een nog lagere stem.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:56 schreef on_air het volgende:
Na mijn latere/gezellige avonden heb ik ook altijd een wat lagere, hese stem.
Vind ik meestal wel leuk.
Ik drink niet meer. Niet meer dan twee drankjes. Dus mijn schuld/kater gevoel is verleden tijd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]. Alleen jammer dat dit over het algemeen gepaard gaat met bonkende hoofdpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |