Die vraag heb ik mij zojuist ook diverse malen gesteld... damn, wat een dolle boel zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Waarom ben ik nou op basketball gegaan en niet op hockey?
Weinig hockey, veel zuipen en lekkere chicks.. Ja, niet slecht.quote:
Toch apart dat gewoon 90% (schatting) niet lelijk en vooral heel erg mooi is...quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die vraag heb ik mij zojuist ook diverse malen gesteld... damn, wat een dolle boel zeg.
[..]
Weinig hockey, veel zuipen en lekkere chicks.. Ja, niet slecht.![]()
Zo, tijd voor MetMichiel.
Is er voetbal dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het trouwens rustig... vanwege voetbal?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
wel heel rustig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Aha.quote:
Bron.quote:Vanavond moet Wouter Hamel optreden in Doornroosje te Nijmegen. Hij dacht lekker efficiënt te zijn door zijn auto alvast in te pakken met alle instrumenten. Paste precies, alles lekker droog gestald in een oude Mercedes. Alleen... een nachtje later is de Mercedes weg - en dus ook al zijn instrumenten. "Ja, dom", geeft Wouter toe, die de Mercedes liet overnachten in Amsterdam-West.
Hij is met name zuur om de verdwenen jazz-gitaar die hij net op de kop had getikt, en een klein gitaartje uit een speelgoedwinkel die hij vakkundig had beplakt met een mooi motiefje - zie de foto!
"Die instrumenten zijn bijna allemaal uniek.. Dus de dieven hebben er niet veel aan, ik ga uiteraard als een gek de komende dagen alle verkoop-plaatsen in de gaten houden en informeren (online en winkels), met de serienummers van de instrumenten", schrijft hij op Hyves. "Mocht je iets tegenkomen, een tip hebben of wat dan ook, wil je dan mailen naar gestolenauto@gmail.com ???? Anoniem is geen probleem, zelfs de dief mag me mailen, als ik die spullen maar heel terugkrijg.."
Succes Wouter!
Daar hoop ik eigenlijk toch ook wel een beetje op! erg toffe plaat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok op een Pinkpop-artiest als MH.
Hopelijk Bones van Editors
Zeker erg mooi... Alleen hoe ze qua innerlijk zijn is even afwachten. Maar ja, qua uiterlijk is er weinig mis.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
Toch apart dat gewoon 90% (schatting) niet lelijk en vooral heel erg mooi is...
Holy crap...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
http://www.speedyshare.com/627414246.html
MIchiel Veenstra, Kaak enHoogland
![]()
Tsja, eigen schuld, dikke bult. Achja, levert 'm ook weer media-aandacht op...quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
Nou, daar ben je lekker mee als artiest:
[..]
Bron.
Wouter z'n blog er over, waarin hij ook de instrumenten opsomt.
met 'Tanja' als vaste beller, ja een beetje voor mijn tijd. Dat ik nog sliep snachts zegmaarquote:
Met zoveel mooie vrouwen zal er toch wel 1 bij zijn met een goed karakter?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk toch ook wel een beetje op! erg toffe plaat.
[..]
Zeker erg mooi... Alleen hoe ze qua innerlijk zijn is even afwachten. Maar ja, qua uiterlijk is er weinig mis.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:38 schreef borisz het volgende:
uit het MIDNR topic
http://www.speedyshare.com/627414246.html
MIchiel Veenstra, Kaak enHoogland
![]()
Dat lijkt mij toch ook wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zoveel mooie vrouwen zal er toch wel 1 bij zijn met een goed karakter?
Je hebt er inderdaad wel eens van die echte sjonnie figuren tussen lopen..quote:Volgens mij is het bij de mannen zo dat 90% lompe ballen zijn, rijp voor het corps.
Jup ! het is nu rust en de stand is 42-39 in het voordeel van Den Bosch. Het is een rommelige wedstrijd, maar dat is ook niet zo gek want er staat dan ook wel wat op het spel. Verwacht dat Den Bosch vanavond 'gewoon' gaat winnen en dus kampioen wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:00 schreef borisz het volgende:
Hans is wedstrijd VI nu vanavond in Den Bosch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |