Zoooo een gave film is datquote:
Nou?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef on_air het volgende:
Welke dame was ook al weer eindredactie Arbeidsvitaminen?
don't have a cluequote:
Op dit moment is dat volgens mij ene Tamara.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:12 schreef on_air het volgende:
Welke dame was ook al weer eindredactie Arbeidsvitaminen?
Dank u.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dit moment is dat volgens mij ene Tamara.
Och ze kunnen morgen +zondag nog gaan. En kaarten kunnen ze gewoon daar op naam afhalen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog kaarten voor PP weggeven. Handig als 't festival al om 16.00 uur begint.
Uiteraard. Maar dan missen ze een dag. Dan is 't geen passepartout kaart meer hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef jmac het volgende:
[..]
Och ze kunnen morgen +zondag nog gaan. En kaarten kunnen ze gewoon daar op naam afhalen.
Je bent neem ik aan het legendarische pearl jam optreden in '92 niet vergeten te vermelden he! he! he!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:13 schreef Marc63 het volgende:
Omdat in Landgraaf Pinkpop inmiddels van start is gegaan, heb ik hier een leuk overzichtje van de geschiedenis van het festival.
Niet mijn sitequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan het legendarische pearl jam optreden in '92 niet vergeten te vermelden he! he! he!
Ik hoop op Weezer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:19 schreef -Hans- het volgende:
Over 6 minuten zal de nieuwe Meeeeeeeeeeegahit bekend worden gemaakt. Zal het de nieuwe van de Editors zijn? Ben benieuwd.....
Reken daar maar wel op.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal Veenstra Veenstra wel heel erg leuk vinden
Die duitsers hebben 't wel zwaar jaquote:Op vrijdag 30 mei 200816:20 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke met een conducteurs pet op.. [afbeelding]
Gerard Ekdom [afbeelding] [afbeelding]
Vorige week dacht ik dat het de Meeeeeeeeeeeeeegahit zou worden maar toen zat ik er naast. Deze week dan toch Megahit op 3FM. Aardig liedje, maar dan ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele![]()
![]()
.
Leuk om een keer te horen, maar ook niet meer dan dat.
Cold Shoulder nodig om uit te huilen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele![]()
![]()
.
Leuk om een keer te horen, maar ook niet meer dan dat.
Ik heb het gezien. En ik wil daar dus ook bij zijnquote:Op vrijdag 30 mei 200816:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komen ook op Lowlands. [afbeelding]
Ik heb al een kaartje.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. En ik wil daar dus ook bij zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |